Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

iPhone 5, Samsung G. S3 eller Samsung Note 2?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-02-13, 08:38   #21
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: iPhone 5, Samsung G. S3 eller Samsung Note 2?

Vi har alt i Samsung her og jeg har nettopp fått S3 som du vet :-D Og den er akkurat alt jeg drømte om. Str er perfekt til en hånd. Men jeg har aldri prøvd IP.

Mannen har hatt både S1,2 og 3 i den rekkefølgen og han er også frelst.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-13, 09:05   #22
*TB*
Superaktiv
 
*TB* sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 494
*TB* er litt kul*TB* er litt kul*TB* er litt kul
Standard

Sv: Jadda ...iPhone 5, Samsung G. S3 eller Samsung Note 2?

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Samsung 3 (og 2) er jo ikke akkurat noe særlig større enn iPhone 5. Note er større. Vi er Samsungere her i huset, alt er Samsung.

S3 har 4,8" skjerm, mens iPhone5 har 4" skjerm. Jeg syns det merkes godt. Så hvis skjermstørrelse er et kriterie ville jeg gått for S3.

Jeg gikk forøvrig fra Samsung Galaxy S2 til iPhone 5 for noen mnd. siden (ufrivillig, har tlf gjennom jobb). Det er så mange som sier at når du først har hatt iPhone, så kjøper du ALDRI noe annet. Vel, jeg er ikke overbevist. Jeg tror de som sier det, aldri har prøvd Android.
iPhone er da ikke så fantastisk? Den er helt ok, og jeg liker telefonen jeg, men jeg syns ikke den er noe bedre enn Android.

__________________
Mamma til
Storebror -02, Mellomsøster -05 og Lillesøster mai-09
*TB* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-13, 18:20   #23
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jadda ...iPhone 5, Samsung G. S3 eller Samsung Note 2?

Opprinnelig lagt inn av *TB*, her.

S3 har 4,8" skjerm, mens iPhone5 har 4" skjerm. Jeg syns det merkes godt. Så hvis skjermstørrelse er et kriterie ville jeg gått for S3.

Jeg gikk forøvrig fra Samsung Galaxy S2 til iPhone 5 for noen mnd. siden (ufrivillig, har tlf gjennom jobb). Det er så mange som sier at når du først har hatt iPhone, så kjøper du ALDRI noe annet. Vel, jeg er ikke overbevist. Jeg tror de som sier det, aldri har prøvd Android.
iPhone er da ikke så fantastisk? Den er helt ok, og jeg liker telefonen jeg, men jeg syns ikke den er noe bedre enn Android.

Det er forskjell på Adroid-telefoner og. Noen er jo crap, mens andre er helt fantastiske. Jeg har hatt evinnelige diskusjoner med svorne iPhonetilhengere som har "prøvd Android", men de har som regel aldri prøvd Samsung, kun jallatelefoner. I min verden er det Samsung (evt. et par HTC-telefoner) versus iPhone, ikke "Android versus iPhone". Samsung Galaxy S er i en helt egen klasse. Fantastiske telefoner.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-13, 20:54   #24
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: iPhone 5, Samsung G. S3 eller Samsung Note 2?

Det tror jeg du kan ha rett i Dixie. Forøvrig var det tilbud hos Telekiosken tom. i dag, på Samsung S3 for 1,- (med binding) - og det endte opp med at mamma kjøpte seg en!! Hun hadde iP4 fra før, men den er jo mest 2 år gammel og trengte sårt å stedes til hvile ... Så min mor har altså tatt skrittet, hun trengte jo bare å binde allerede eksisterende abb og slapp billig unna vil jeg si. Dvs. hun hadde ikke 1,- på seg, så den la jeg ut for henne - vips, morsdagspresang!!

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-13, 21:24   #25
Tussilago
Spoon2
 
Tussilago sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 750
Tussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populær
Standard

Sv: iPhone 5, Samsung G. S3 eller Samsung Note 2?

Har Note 2 og er veldig fornøyd! Ja, den er stor, men man venner seg til det. Og så er det en fantastisk skjerm da! Trenger ikke nettbrett jeg iallefall ;-).

__________________
Lillesøster-07, Mellomsøster-03 og Storebror-01
Tussilago er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-13, 23:55   #26
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: iPhone 5, Samsung G. S3 eller Samsung Note 2?

Jeg har både Samsung Galaxy Tab 2 og s3, og Det er litt kjøtt på flesk da men jeg lever godt med begge. Fikk tab til jul og tlf via jobb.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-13, 00:15   #27
*TB*
Superaktiv
 
*TB* sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 494
*TB* er litt kul*TB* er litt kul*TB* er litt kul
Standard

Sv: Jadda ...iPhone 5, Samsung G. S3 eller Samsung Note 2?

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Det er forskjell på Adroid-telefoner og. Noen er jo crap, mens andre er helt fantastiske. Jeg har hatt evinnelige diskusjoner med svorne iPhonetilhengere som har "prøvd Android", men de har som regel aldri prøvd Samsung, kun jallatelefoner. I min verden er det Samsung (evt. et par HTC-telefoner) versus iPhone, ikke "Android versus iPhone". Samsung Galaxy S er i en helt egen klasse. Fantastiske telefoner.

Det har du helt rett i. Jeg hadde HTC Desire før Galaxyen, og den var også bra syns jeg, men Galaxy S2 var enda bedre. Sønnen min har hatt en Sony Ericsson Experia Active, og den ble jeg så oppgitt og irritert over at jeg hadde lyst til å kaste den i veggen. Synd den tåler så mye. Det er det eneste positive med den, forøvrig.

__________________
Mamma til
Storebror -02, Mellomsøster -05 og Lillesøster mai-09
*TB* er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no