Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Jeg har ikke kjøpt en eneste julegave

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-12-10, 11:26   #1
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Jeg har ikke kjøpt en eneste julegave

Jeg er litt gal? Ja? Men butikkene er åpne til klokka ett på julaften?

  Svar med sitat
Gammel 21-12-10, 11:29   #2
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.898
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg har ikke kjøpt en eneste julegave

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Jeg er litt gal? Ja? Men butikkene er åpne til klokka ett på julaften?


Gal, men kul. Og med en god porsjon is i magen. Men julaften er jo ikke i dag, så egentlig har du jo et hav av tid.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-12-10, 11:31   #3
Maiden
Fear of the dark
 
Maiden sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 1.899
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeg har ikke kjøpt en eneste julegave

Syns ikke du er gal, viss du har en liste om hva de forskjellige ønsker seg, så går handelen ganske fort. :erfart:

__________________
"Minne kan gjera det småe stort"
Maiden er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-10, 11:36   #4
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.609
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg har ikke kjøpt en eneste julegave

Jeg syns du er hakke gal.

Da jeg var i byen for å kjøpe den siste gaven på lørdag (og søndag) måtte jeg ta i bruk plan E siden plan A, B, C og D gikk i vasken pga. utsolgte butikker.

Lykke til med julehandelen.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-10, 11:36   #5
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.978
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jeg har ikke kjøpt en eneste julegave

Jeg kjøpte alle julegavene på en ettermiddag, så du har jo god tid.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-10, 11:37   #6
Minty
Bør lage seg en tittel selv
 
Minty sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 1.580
Minty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeg har ikke kjøpt en eneste julegave

Det går fint, bare du har en plan og vet hva du skal kjøpe.

Minty er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-10, 11:37   #7
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg har ikke kjøpt en eneste julegave

Jeg beundrer "sånne" som deg, selv er jeg slik som kun har mareritt om at gavene ikke er handlet inn, og klokka tikker superfort mot stengetid. (Tilsvarende drømmer har jeg om å sitte med eksamen)

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-10, 11:40   #8
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Jeg har ikke kjøpt en eneste julegave

Jeg må jo legge til at det er unntakstilstanden i heimen som har ført til dette da. Full flytting i helga og fullstendig pappeskekaos rett etter heftig oppussing samtidig som jeg har rettet bunkevis med tentamener har krevd sin mann, så jeg har behendig skjøvet ting fremfor meg. Tenker jeg tar en runde sent i kveld eller i morgen kveld og ordner det meste, ingenting skal sendes så det går nok bra. Merkelig nok føles det viktigere at huset er i orden enn at alle skal få akkurat det de ønsker seg til jul.

  Svar med sitat
Gammel 21-12-10, 11:41   #9
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.369
Blogginnlegg: 36
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg har ikke kjøpt en eneste julegave

Vi kjøpte alle julegavene vi hittil har kjøpt på lørdag. Vi var ikke helt aleine i butikkene, men det gikk fint. Jeg mangler fortsatt noen, har huset fullt av håndverkere, baby som ikke vil sove, ingen gardiner, ingen pynt ennå og nyoljet kjøkkenbenk som dermed ikke kan lages mat på. Har barnevakt lille julaften og skal handle de siste da. Det går strålende.

__________________
"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-10, 11:43   #10
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Jeg har ikke kjøpt en eneste julegave

En til som har det som meg.

  Svar med sitat
Gammel 21-12-10, 11:43   #11
Frost
Bør lage seg en tittel selv
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 2.897
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeg har ikke kjøpt en eneste julegave

Jeg var der du er helt til i går kl 14. Har enda noen igjen.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-10, 11:44   #12
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg har ikke kjøpt en eneste julegave

Det er jo mange som ordner det slik, så selvsagt går det Albertine! Ubegrunnet frykt i hodet mitt er grunnen til at jeg ikke gjør det. Jeg har jo selv administrert jul et år fra senga, ganske nyoperert, det ble mange gavekort, men folket var fornøyd likevel.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-10, 11:45   #13
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Jeg har ikke kjøpt en eneste julegave

På denne tida i fjor hadde ikke vi heller begynt med gaveinnkjøp. Det gikk helt fint.

  Svar med sitat
Gammel 21-12-10, 11:47   #14
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.602
Blogginnlegg: 809
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jeg har ikke kjøpt en eneste julegave

Jeg har kjøpt de gavene som skal sendes, og en gave til, men aner fortsatt ikke hva ungene skal få.

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-10, 11:53   #15
indie
Bør lage seg en tittel selv
 
indie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
Innlegg: 1.195
indie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeg har ikke kjøpt en eneste julegave

Det går helt fint. Men du burde ha en liste, og gjerne flere gaveideer per person. Da jeg prøvde å kjøpe de siste gavene for et par dager siden var det mange ting som var utsolgt.

indie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-10, 11:54   #16
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Jeg har ikke kjøpt en eneste julegave

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Jeg har kjøpt de gavene som skal sendes, og en gave til, men aner fortsatt ikke hva ungene skal få.

Playstation 3 og move-controllere og en kjempestor flatskjerm!

  Svar med sitat
Gammel 21-12-10, 11:57   #17
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!
 
Kitty Bastard sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 2.401
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg har ikke kjøpt en eneste julegave

Det er det eneste riktige.

__________________
Come down off the cross - We can use the wood - Come on up to the house
Kitty Bastard er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-10, 12:15   #18
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg har ikke kjøpt en eneste julegave

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Jeg er litt gal? Ja? Men butikkene er åpne til klokka ett på julaften?

Kanskje du egentlig er en mann?

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-10, 12:19   #19
Effie
wizzzard
 
Effie sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 959
Blogginnlegg: 1
Effie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populær
Standard

Sv: Jeg har ikke kjøpt en eneste julegave

Eg har kun kjøpt dei som måtte sendast til utlandet innen viss dato. Men eg har usedvanlig hyggelige søstre i år og vi har spleisefest til alle slektningar, og dei har hittil tatt seg av all handling.
Så for meg gjenstår egentlig kun til sambo og til sønn, muligens til bikkja, samt å sette penger på konto til dei finaste søstrene.

Effie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-10, 12:19   #20
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.564
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg har ikke kjøpt en eneste julegave

Litt gal, men det går nok fint.

Jeg er langt fra ferdig jeg heller. Siste shoppingmulighet uten barn i dag, skoleferie i morgen og mannen kommer ikke hjem før på torsdag. Har zoomet rundt noen butikker i lunsjen på jakt etter gaver til ungene, og skal dra en halvtime før fra jobb for å ta det siste før jeg henter ungene Går så fint så.

Jul blir det uansett.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no