Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråden #12

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-11-22, 15:43   #741
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.705
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #12

Så kjipt, Floksa.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 30-11-22, 20:20   #742
Fjols
Bør lage seg en tittel selv
 
Fjols sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 2.730
Fjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt likt
Standard

Sv: Gruffetråden #12

Kjedelig Floksa! Håper det dukker opp nye muligheter


Jeg må gruffe litt over at jeg måtte ta en tur til storsykehuset i går, henvist til mammografi etter trøbbel med lymfødem-armen. Tok selvsagt med meg støttekontakten min(mannen min) og vi begge tok en hel dag fri fra jobb for dette. Vi bor i distriktet.

Og det er en stor påkjenning å måtte sjekke puppene, mye traumer som sitter i kroppen.
Kommer dit, møter folkene på mammografisenteret, «Ja, du var henvist fordi du hadde fått lymfødem i den friske armen din» og jeg bare: «øh, nei, jeg har lymfødem i armen på den opererte siden» og det var i den armen jeg fikk utslett og en hoven lymfeknute.
Da ble det raskt konkludert med at jeg selvsagt ikke trengte å ta nye bilder, ettersom bildene mine var nydelige for 6 måneder siden…

Gaaaaaah, jeg sa jo dette til legevakt-legen, men han må altså ikke ha kunnet noe om lymfødem…Kirurgen på mammografisenteret sa at jeg skulle ha hatt antibiotika som jeg også sa til denne legevakt-legen.


Dette ble langt, sorry.

Fjols er ikke aktiv  
Gammel 30-11-22, 20:37   #743
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.882
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gruffetråden #12

Ergerlig, Fjols.

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv  
Gammel 30-11-22, 21:12   #744
Fjols
Bør lage seg en tittel selv
 
Fjols sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 2.730
Fjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt likt
Standard

Sv: Gruffetråden #12

Opprinnelig lagt inn av Ine, her.

Ergerlig, Fjols.

Går bra, jeg er stort sett glad, dette var bare litt frustrende.

Fjols er ikke aktiv  
Gammel 30-11-22, 21:20   #745
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.882
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gruffetråden #12

Opprinnelig lagt inn av Fjols, her.

Går bra, jeg er stort sett glad, dette var bare litt frustrende.

Skjønner.

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv  
Gammel 30-11-22, 21:45   #746
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.822
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #12

Opprinnelig lagt inn av Fjols, her.

Går bra, jeg er stort sett glad, dette var bare litt frustrende.

Det er veldig forståelig, men godt at alt er i orden.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv  
Gammel 01-12-22, 08:04   #747
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.705
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #12

Dobbelt

Dette har vært en skikkelig dritdag

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13

Sist redigert av Millen : 01-12-22 kl 14:25.
Millen er ikke aktiv  
Gammel 01-12-22, 19:16   #748
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.177
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #12

Folk og livet generelt.

frukt er ikke aktiv  
Gammel 01-12-22, 19:22   #749
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.848
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #12

Folk som skal klage , syte og irritere seg over hva andre vil gå med eller hva andre bruker penger på.

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 01-12-22, 19:36   #750
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.545
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #12

Opprinnelig lagt inn av Chablis, her.

Folk som skal klage , syte og irritere seg over hva andre vil gå med eller hva andre bruker penger på.

Word! Se en annen vei!

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 01-12-22, 19:59   #751
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #12

Temmelig sikker på at mange ville fått det vesentlig bedre med seg selv (og andre) om de var litt mindre opptatt av andre foretar seg, ja.

Så ja. Word!

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv  
Gammel 01-12-22, 20:15   #752
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.024
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #12

Folk som ikke gidder å holde avtaler og trolig aldri hatt som intensjon å gjøre det heller. Skjønner ikke at jeg gidder prøve igjen og igjen.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv  
Gammel 01-12-22, 21:09   #753
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.161
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden #12

2,5 uker med vond skulder/arm har gjort at jeg knapt kan løfte noe som helst. Fra 20 kg til 5 kg i benkpress. I det minste har jeg nesten ikke vondt lenger.

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv  
Gammel 02-12-22, 10:21   #754
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.177
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #12

Så kjipt, Blånn. Jeg har problemer med et håndledd, så jeg kan ikke ta push-ups eller gjøre andre ting der jeg legger vekt på hånden.
Men akkurat nå er jeg mest irritert på Telia. Har internettet har falt ut igjen, og det tar en evighet før de svarer. Sist tok det tilsammen to timer.

frukt er ikke aktiv  
Gammel 02-12-22, 10:46   #755
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.705
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #12

Jeg gruffer over så noe banalt som elendig skuespill i s5 av The Crown. Særlig sammenligne med de 4 foregående sesongene.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 02-12-22, 10:52   #756
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.161
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden #12

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Så kjipt, Blånn. Jeg har problemer med et håndledd, så jeg kan ikke ta push-ups eller gjøre andre ting der jeg legger vekt på hånden.
Men akkurat nå er jeg mest irritert på Telia. Har internettet har falt ut igjen, og det tar en evighet før de svarer. Sist tok det tilsammen to timer.

Naprapaten sa at det vil bli bedre. Fortsatt muskler i spenn og dermed nerver som ikke oppfører seg som de skal. Ikke vondere i dag, annet enn helt vanlig stølhet. Deilig at smertene er nesten borte.

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv  
Gammel 02-12-22, 11:02   #757
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.545
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #12

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Jeg gruffer over så noe banalt som elendig skuespill i s5 av The Crown. Særlig sammenligne med de 4 foregående sesongene.

Enig. Denne sesongen er så skuffende.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 02-12-22, 12:04   #758
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #12

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Enig. Denne sesongen er så skuffende.


Men de har gjort en strålende jobb med Diana, da. Som i utgangspunktet er den personen jeg er MINST interessert i å høre noe om.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv  
Gammel 02-12-22, 13:05   #759
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.932
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #12

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Jeg gruffer over så noe banalt som elendig skuespill i s5 av The Crown. Særlig sammenligne med de 4 foregående sesongene.

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Men de har gjort en strålende jobb med Diana, da. Som i utgangspunktet er den personen jeg er MINST interessert i å høre noe om.

Enig. Dårlige skuespillerprestasjoner var noe jeg aldri trodde jeg kom til å si om The Crown. Det kommer seg riktignok litt utover i sesongen. Og så må jeg nevnte alltid fantastiske Jonathan Pryce. Han er jo gull. Og Natascha McElhone. Og er det bare meg som henger meg opp i språket? Det er ikke på langt nær så Queen's English som tidligere.

Dominic West er jo helt vill casting - på alle områder Han har visst selv innrømmet at han tok for lett på det i starten da han møtte til prøve med Debicki (Diana).

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv  
Gammel 02-12-22, 13:10   #760
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.705
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #12

Jeg synes ikke Imelda Staunton er spesielt bra heller jeg da. Synes Lesley Manville som Margaret er bra.

Har innsett at jeg synes Claire Foy er den beste Dronningen, og han som spilte Philip da ( husker ikke navnet, og gidder ikke google). Tror det har med kjemien dem imellom.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no