Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Pålegg?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-10-23, 11:54   #1
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.511
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Pålegg?

Med prisstiging og dyrtid har utvalget her sunket betraktelig.
Nå har vi stort sett alltid:

Norvegia
Gudbrandsdalsost
Kokt skinke/servelat
Leverpostei
Syltetøy av noe slag

Mer sporadisk har vi
Kaviar
Kalverullade
Peanøttsmør
Majones
Tubeost
Makrellitomat

Enda mer sporadisk har vi
Salater (reke/italiensk/frokost)
Prim
Jarlsberg

Tenkte jeg skulle høre litt hva folk alltid har, og om det har endret seg siste året.
Det skal sies at vi kjøper alt kjøttpålegg i egen butikk og derfor heller har økt forbruker , enn blitt redusert da prisen der en betydelig lavere enn andre butikker og det dermed erstatter annet pålegg.
Så totalt sett kommer vi ut med ikke veldig mye høyere kostnad, men tilbudet er redusert. Skal også nevnes at det aldri handles EMV. La oss snakke litt om pålegg

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-23, 12:06   #2
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.611
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pålegg?

Vi har stort sett dette i skapene:
Bremykt
Norvegia
Syltetøy
Kokt skinke
Siliana salami eller annet spekeaktig.
Kaviar
Egg

Innimellom/med jevne mellomrom:
Peanøttsmør
Muggoster
Østavind
Nugatti ( til hyttehelger og den slags)
Brunost
Kremost
Honning

Tror dette stort sett dekker basics.
Ingen av oss smører matpakke pga lunsj på jobb og skolemat og det blir ofte andre alternativ enn skive til frokost. Så pålegg er ikke kjempestor utgift for oss. Helt klart mest ost som går. Ostesmørbrød og slikt etter skolen er populært.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-23, 12:13   #3
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.934
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pålegg?

Jeg tar utgangspunkt i lista di. Helten og jeg har vanligvis dette i påleggshylla:

Gudbrandsdalsost
Kokt skinke av noe slag
Leverpostei (kun Helten spiser det)
Sylteagurk
Syltetøy, hjemmelaget, dvs plomme
Kaviar
Sjokoladepålegg
Peanøttsmør
Majones
Tubeost
Makrellitomat, de store begrene
Jarlsberg
Parmesan (jepp, her er det pålegg også)
Rød pest (edit: mener seff pesto, pest er ikke godkjent pålegg her i heimen )
Grønn pesto
Hummus

Jeg tror ikke vi pleier å kjøpe EMV. De tre siste handler vi i en nærbutikk som lager dem selv.


Sist redigert av Strå : 21-10-23 kl 13:01. Årsak: Pest er IKKE pålegg.
Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-23, 12:14   #4
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.872
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pålegg?

Vi har alltid:
- Brelett
- Norvegia
- appelsinmarmelade
- tyttebærsyltetøy
- jordbærsyltetøy
- fløtemysost
- 2-3 typer tubeost
- et par typer salami
- spekeskinke
- egg
- majones
- røkt skinke
- honning
- kremost
- peanøttsmør
- Nutella
- agurk, tomat, paprika, avocado


Sporadisk etter lyst:
- makrell i tomat
- chorizo
- italiensk salat
- andre oster (alt fra Jarlsberg til Brie til diverse blåmuggoster)
- andre typer skinke eller kjøttpålegg
- ovnsbakt postei

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013

Sist redigert av Myria : 21-10-23 kl 12:27.
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-23, 12:16   #5
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.185
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pålegg?

Jeg er kjedelig på påleggsfronten, og har ikke alltid pålegg en gang. Men det går i skinke, servelat eller salami, makrell i tomat, leverpostei, majones, og av og til vegansk ost. Som regel har jeg bare to-tre forskjellige, og så spiser jeg det til jeg går lei.

Nå for tiden går det i vegansk ost, servelat og makrell. Sistnevnte er jeg ikke spesielt glad i, jeg spiser det fordi det er sunt, og fordi jeg spiser veldig lite fisk ellers.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-23, 12:20   #6
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.752
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pålegg?

Alltid
Appelsinmarmelade
Plommesyltetøy (hjemmelaget)
Banan
Peanøttsmør
Gouda

Bare helg
Brie
Kaviar
Agurk
Stangselleri

Har ikke fast jobb lenger, og for tida er det lite oppdrag, så jeg gjør visse justeringer. Sluttet helt med brød til frokost, lager havregrøt i stedet og har i banan (fra dato kassen) og eple.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-23, 12:43   #7
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.029
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pålegg?

Vi har alltid veldig mye pålegg, til tross for at det ikke spises så enormt mye brød. De er flinke til å lage seg toast og bruschetta/caprese da så alt i alt går pålegget med.

Jarlsberg
Brunost (fløtemysost)
Skinkeost eller noe sånt på tube
Mozzarella
Brie
Selbu Blå
Salami
Vossafår
Fuet (sånn lang spansk pølse)
Parmaskinke
Kokt skinke
Røkt skinke
Kaviar
Majones
Kyllingpostei
Vanlig leverpostei
Makrell i tomat
Sild/ansjos i en eller annen form
Hjemmelaget bringebærsyltetøy
Kjøpt aprikossyltetøy
Fikensyltetøy
Ripsgele
Kreklinggele
Bremykt
Peanøttsmør
Nugatti
Sylteagurk og Rødbeter
Agurk, paprika og tomater. Av og til avokado.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-23, 12:47   #8
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.824
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Pålegg?

Vi har alltid:
Norvegia
Spekeskinke
Kokt skinke eller annen skinke
Ulike syltetøy, akkurat nå hjemmelagde
Baconost
Agurk
Paprika
Tomat

Innimellom:
Brunost
Kremost

Det spises veldig lite brød her hjemme. Jeg spiser bare rundstykker i helgene, det samme med ungdommen. De lager av og til toast på kvelden, og mannen spiser vel alltid brød med pålegg til kvelds.

Så utvalget skyldes ikke pris, men heller at det må spises opp.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-23, 12:54   #9
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pålegg?

Vi er bare 2 voksne og spiser egentlig kun middag som fast måltid hjemme. Begge spiser frokost og lunch på jobb, og middag er dagens siste måltid.

Pålegg vi alltid har er egg, ost og majones. Oftest har vi en form for kjøttpålegg også, og syltetøy.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-23, 13:05   #10
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.060
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pålegg?

Vi har ikke så mye pålegg, men basert på hva jeg husker (gidder ikke reise meg ) har vi som regel:

Jarlsberg, lett og vanlig
Kokt skinke (bare mannen som spiser)
Kalkunpålegg (bare jeg som spiser)
Pepperoni (minste vil ha i matpakken)
Sånt kjempekjedelig syltetøy på flaske (som jeg ikke spiser selv)
Kaviar
Smøreost
Majones

Det hender også at jeg kjøper rødbeter som tilbehør, og en sjelden gang noe litt bedre syltetøy/marmelade som jeg sjelden får spist opp siden jeg spiser forholdsvis lite brødmat. Vi har også alltid egg, men det brukes jo til andre ting enn pålegg også.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-23, 13:06   #11
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pålegg?

Etter at Hiawata flyttet er det ikke så mye. Vi var enkle i påleggsveien før også, så det er variasjoner over standardpakka med:
Norvegia
Kaviar
Skinke eller kyllingpåleng
Makrell i tomat
Majones
En eller annen form for salami
Brunost
Hjemmelaget syltetøy
Peanøttsmør

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-23, 13:06   #12
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.034
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pålegg?

Har alltid:
Sjokoladepålegg
Leverpostei
Syltetøy/marmelade

I tillegg er det mykje som ofte er å finne, men det varierer veldig.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-10-23, 13:11   #13
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pålegg?

Vi har alltid:
Nistesalami
Leverpostei i gul og rund boks
Gudbrandsdalsost
Norvegia og Jarlsberg (ost er ikke ost)
Kokt skinke
Bremykt
Grov sennep

Vi har noen ganger:
Rekesalat
Agurk
Spisspaprika
Jalapeño smøreost (dette var i alltid-kategorien tidligere)
Avokado
Philadelfiaost

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-23, 13:42   #14
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.450
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pålegg?

Pålegg har en tendens til å gå i faser. Jeg har innsett at jeg heller bør kjøpe det gjengen til enhver tid spiser, enn å skulle prøve å ha alt hele tiden.

Det vi oftest spiser (periodevis)
* Gullsalami
* Kokt skinke (gjerne som toast eller med avocado)
* Leverpostei
* Smøreost

Det vi alltid har i kjøleskapet, uten at det nødvendigvis blir spist:
* Brunost
* Gulost. Ofte ferdig skivet
* Syltetøy - jordbær, bringebær, eple
* Makrell i tomat
* Kaviar
* Egg

Selv om jeg kjøper inn mer eller finere pålegg så er det stort sett det over som blir spist.


Sist redigert av Timar : 21-10-23 kl 17:09.
Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-23, 13:54   #15
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.007
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Pålegg?

* gulost (Norvegia)
* brunost
* kokt skinke
* egg
* bremykt
* syltetøy
* nugatti

Sporadisk:
* salami
* tubeost
* servelat
* røkelaks
* leverpostei

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-23, 14:06   #16
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.384
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Pålegg?

Vi er vanedyr, bytter påleggsvaner svært sjelden.

Alltid:
Gulost
Strynskinke eller hamburgerrygg
Nugatti
To typer smør, bremykt og en annen som er grønn og mykere.

Innimellom:
Leverpostei
Baconost
Kaviar
Peanøttsmør

Enda sjeldnere:
Røkt laks
Italiensk salat
Salami

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-23, 14:08   #17
Dansma
Superduperaktiv
 
Dansma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 769
Dansma er litt kulDansma er litt kul
Standard

Sv: Pålegg?

Alltid:
- norvegia
- gullsalami
- kokt skinke
- baconost
- kaviar
- majones
- soft flora
- fårepølse
- makrell i tomat
- egg
- leverpostei

Ellers noen ganger:
- røkelaks
- roastbeef
- syltetøy
- nugatti
- salater (italiensk/reke)
- hamburgerrygg
- peanøttsmør

Dansma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-23, 14:10   #18
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.791
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pålegg?

Har alltid skinke, ost, paprika, agurk, et eller annet syltetøy, leverpostei, kaviar, prim. Av og til spekeskinke, banan, ferske jordbær, salami, philadelphiaost, rekesalat. Jeg spiser også selvplukkede tyttebær en måned i året, knuser og har rett på skiva.

Kaster aldri pålegg, så antall pålegg spiller ingen rolle for prisen, kun fordelingen av dyre/billige pålegg.

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-23, 14:11   #19
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.815
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Pålegg?

Vi har mer eller mindre alltid:

Gul ost av noe slag
Skinke
Kaviar
Skinkeost eller baconost
Leverpostei (noen ganger fersk, eller vi har hermetisk liggende i skuffen)
Haugpølse, salami eller noe liknende
Da ungene var mindre kunne det være perioder hvor de brukte nesten bare f.eks skinke, haugpølse, leverpostei eller tubeost da de smurte matpakke, da kunne det gå flere enheter med nettopp det i noen uker eller måneder, og så vekslet de på.

Vi koker egg til pålegg flere ganger i uka.

Til helgefrokost eller hyttetur kjøper vi av og til litt finere kjøttpålegg, pastrami, roastbeef, brie etc, men det er ikke noe vi "alltid" har.

Vi har brukt lite syltetøy og søtt pålegg, ikke fordi vi er så kjernesunne, men jeg har prøvd å skille litt mellom mat og "godteri/dessert".

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-23, 14:29   #20
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.004
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Pålegg?

Så mye pålegg dere har, blir det virkelig spist? Sjøl da begge ungene bodde hjemme, hadde vi sjelden mer enn fire-fem ulike pålegg i hus til enhver tid. Mer enn det, og mye gikk ut på dato.

Nå som jeg bor aleine, har jeg makrell i tomat, mager japapenoost på tube, og bringebærsyltetøy. Anna spiser jeg ikke uansett.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no