Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Billetter i skuffen?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-11-06, 21:48   #21
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.559
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billetter i skuffen?

Vi skal til Dubai første uken i februar. Det skal bli sinnsykt kult. Sol, storby, eksotisk mat og fri, fri, fri...

I juni har vi planlagt en langhelg i Moskva uten barn. Vi har ikke bestilt billetter ennå, men regner med at den er spikra. Gruer meg til å være borte langt unna sønn, men gleder meg vilt til å endelig få sett litt av Russland. Vi skal besøke noen venner av oss som bor der borte, så da håper jeg på en skikkelig sightseeing.

Man trenger mange billetter i skuffen for å komme seg gjennom vinteren!

Pepper Lemon er ikke aktiv  
Gammel 08-11-06, 22:15   #22
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Billetter i skuffen?

Rykende ferske billettter i skuffen min - bestilt i dag faktisk . Vi reiser til Lisboa på allerede på fredag. Det er meldt 20 grader og sol - det skal bli deilig det! Vi er tre par som reiser - tre ivrige golfspillere og tre shoppere Barnevakt er ordnet i ekspressfart og mor og far ser fram til ei deilig barnefri langhelg

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv  
Gammel 08-11-06, 22:47   #23
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.774
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Billetter i skuffen?

Jeg skal så langt som til Oslo, drar om ett par uker sammen med de to stølrste barna. Der skal vi bare kose oss, nyte gode dager i ei uke. Og så skal vi på jul i Blåfjell teater, samt på barselbesøk og hilse på to nyfødte guttepjokker

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv  
Gammel 08-11-06, 23:00   #24
livit
Duracell
 
livit sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
Innlegg: 3.776
livit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Billetter i skuffen?

Jepp... slenger meg med på de som bare "må ha" billetter i skuffen

Vi reiser på voksen-tur til London om 2 uker.

Ellers så blir det vel en tur til Legoland til våren og til Spania i august. (ikke bestilt enda)

__________________
Kos fra livit med to skjønninger -
Gutt 2000
Jente 2003
livit er ikke aktiv  
Gammel 08-11-06, 23:25   #25
Fara
Tenker fortsatt dobbelt
 
Fara sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stjørdal
Innlegg: 2.463
Fara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Billetter i skuffen?

Ingen billetter i skuffa enda, men en tur for bare mannen og meg er under planlegging. Og foreløpig er det Paris som står på blokka.

__________________
Fara, Pottifar 03, Marihøna06 og Tuppen og Lillemor 11
Fara er ikke aktiv  
Gammel 10-11-06, 09:49   #26
MsM
Har fått nytt nick
 
MsM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nittedal
Innlegg: 2.272
Blogginnlegg: 220
MsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt likt
Standard

Sv: Billetter i skuffen?

Nei, nå er det slutt på billetter på en stund for min del (hvis man ikke regner med en "billett" til føden på Rikshospitalet rundt juletider).
Litt uvant, for jeg er også en av de som bare MÅ ha en tur planlagt til enhver tid.
Vi får se hva det blir til utover våren når lille Hannah har kommet

MsM er ikke aktiv  
Gammel 10-11-06, 10:26   #27
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.310
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billetter i skuffen?

Snuppa og jeg tar muligens til mine foreldre på Gran Canaria i mars.
Det hadde vært deilig!

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv  
Gammel 10-11-06, 12:26   #28
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billetter i skuffen?

Jeg vurderer og bestille en tur til Mallorca 1 uke for mannen min, meg og minstemann i mai neste år. Har nemlig fått barnevakt for de to andre og da kommer det ann på hvor lenge jeg klarer å vente med å bestille. Det tar nok ikke mange dagene før det i er boks tenker jeg.

Elisabet er ikke aktiv  
Gammel 10-11-06, 13:48   #29
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.589
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billetter i skuffen?

Langweekend i København med moren min og søsteren min om to uker. Det blir nok masse shopping med oss tre på tur. Jeg SKAL få til endel avslapping også. Og god mat og vin så klart. Gleder meg så jeg er helt syk.

Krakow med jobben i Mars. Blir spennende, men veldig kort tid.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv  
Gammel 10-11-06, 16:51   #30
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Billetter i skuffen?

Biletter til forsinket bryllups reise
Skal "bare" til Oslo.. Eller utfor Oslo å besøke bestekompisn\forloveren til mann. Og så skal jeg besøke en god venninne. 10 dager uten turbo

Vi er veldig skjeldent ute å reise. Ikke så billig å reise her fra uansett hvor vi skal..

Honda er ikke aktiv  
Gammel 10-11-06, 17:09   #31
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billetter i skuffen?

Et reisegavekort på 5000,- som henger på kjøleskapet og egentlig skulle vært brukt på Københavntur i høst, men så hadde ikke mannen tid.

Nå venter vi på at det skal få selskap av enda et reisgavekort på 5000,-, så kan vi gjøre noe litt mer fancy!

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 10-11-06, 22:50   #32
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.199
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Billetter i skuffen?

Monsoon: du får ringe meg når du er her, da!

Har bare en billett i skuffen nå.... HJEM TIL JUL! Store håp om hvit jul i år også. Blir ikke det samme å feire den på sandstrand med palmetrær.

Palmen er ikke aktiv  
Gammel 10-11-06, 23:09   #33
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billetter i skuffen?

Vi reiser mye og ofte. Akkurat nå har vi ingenting planlagt.

Vi har litt lyst til å ta en tur med Color Fantasy-båren til Kiel. Det er bare supert på båt med småbarn og akkurat den båten er veldig fin. Det gjør vi sikkert til våren en gang.

I tillegg vurderer vi å dra til Montenegro til sommeren. Jeg var på ferie i Budva da jeg var 10 år, og har hørt rykter om at det har åpnet igjen som feriested.

I tillegg skal vi tilbake til New York om 5 år på ny kjærlighetsferie. Vi giftet oss i NY i begynnelsen av oktober og er allerede enige om at det skal gjentas høsten 2011. Vi liker å drømme om ferie!

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv  
Gammel 10-11-06, 23:56   #34
Nuppa
Superduperaktiv
 
Nuppa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 683
Nuppa er populærNuppa er populærNuppa er populærNuppa er populær
Standard

Sv: Billetter i skuffen?

Vi har vel ingen spennende billetter på lur akkurat nå nei.
Eller joo...man har da Kaptein Sabeltann billetter til neste sommer! Hiv og hoi liksom.

Men skal vel bestille bryllupsreise snart, så da har vi jo noe å se frem til. Vet ikke helt hvor vi drar enda. Kommer helt an på om vi må ha med ungene eller ei. HAdde vært kos med en romantisk get-away bare oss to da...

Nuppa er ikke aktiv  
Gammel 13-11-06, 11:21   #35
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billetter i skuffen?

Opprinnelig lagt inn av Chantelle, her.

Vi har vel ingen spennende billetter på lur akkurat nå nei.
Eller joo...man har da Kaptein Sabeltann billetter til neste sommer! Hiv og hoi liksom.

Kan en få bestillt de billettene allerede nå?

Eller så har jeg bestilt en ukes tur til Alcudia på Mallorca i sluttet av mai neste år.

Elisabet er ikke aktiv  
Gammel 13-11-06, 13:29   #36
Nuppa
Superduperaktiv
 
Nuppa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 683
Nuppa er populærNuppa er populærNuppa er populærNuppa er populær
Standard

Sv: Billetter i skuffen?

Jada, det kan man!

Kikk på hjemmesidene til Dyreparken evt Billettservice.

Nuppa er ikke aktiv  
Gammel 22-11-06, 11:30   #37
Flo
Aktiv
 
Flo sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 107
Flo er litt kul
Standard

Sv: Billetter i skuffen?

Her ligger det billetter til USA (New York, Washington) og venter på å bli benyttet i april/mai. Hele familien tar drøye to uker og GLEDER OSS!

Har en mistanke om at mannen har en reise-overraskelse på lur til bryllupsdagen... (Tipper storby-weekend...) Jeg ELSKER å reise, og han er flink å stelle i stand ting bak min rygg, han klarer bare ikke helt å skjule det alltid, så jeg får stort sett en liten mistanke på forhånd...

Vi skal også til Spania neste sommer, pluss en utenlandstur gjennom jobben min.

Når USA-turen er overstått er det Afrika som står på ønskelisten. Vi vil bare at barna skal bli litt større før vi reiser dit! Pluss spare litt, for det blir DYRT! Drømmer også om Kina... Og Japan... Og masse reisemål i Europa... Og... ja, jeg har alltid drømmer og planer, og "må" ha noen billetter i skuffen for å orke vinteren!

Flo er ikke aktiv  
Gammel 26-11-06, 19:43   #38
vimjer
Tante Sofie
 
vimjer sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.632
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Billetter i skuffen?

Dagstur til Bodø på onsdag. Kurs i forbindelse med jobb.

vimjer er ikke aktiv  
Gammel 26-11-06, 19:44   #39
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Billetter i skuffen?

Vi bor fem minutters kjøring fra Strømstad-ferga, så her ligger det stadig vekk billetter i skuffen.
Et par langt mer spennende billetter er de til Shakira-konserten jeg skal overraske mannen med i mars

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv  
Gammel 26-11-06, 19:57   #40
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Billetter i skuffen?

Opprinnelig lagt inn av Chantelle, her.

Vi har vel ingen spennende billetter på lur akkurat nå nei.
Eller joo...man har da Kaptein Sabeltann billetter til neste sommer! Hiv og hoi liksom.

Vi har også bestilt billetter til Kaptein Sabeltann forestillingen neste år samt overnatting i to netter
Det er tre-fire uker side vi bestilte de
Første rad felt C
Må være kjempetidlig ute skal man få plass på første rad

Ellers planlegges neste års sommerferie, samt en Color Fantasy tur rett etter jul engang

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no