Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Kva har du lært i dag?

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-09-16, 20:40   #61
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.460
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kva har du lært i dag?

Takk, nokon. Nå håper jeg bare at jeg skjønner ordet literacy før det har gått tre nye år.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-16, 20:45   #62
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.315
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kva har du lært i dag?

At eg ikkje kan sove på venstre side på ei stund, etter ny piercing i øyra.

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-16, 21:08   #63
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.485
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kva har du lært i dag?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Takk, nokon. Nå håper jeg bare at jeg skjønner ordet literacy før det har gått tre nye år.

Lesedyktighet.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-16, 21:13   #64
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.964
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kva har du lært i dag?

Literacy er vanskelig å oversette, det handler om hvor dyktig du er til å forholde deg til tekst og tekstens innhold og hvordan du tar med deg dette inn i den læringen du skal ta inn.

I dag har jeg lært hvor fantanstisk det er å ta med seg en gjeng 10.klassinger inn i Karin Boyes univers og høre at hockeygutten som ikke leste i 8. kalle det, "det fine diktet" vi leste når han vil lese det på nytt. "Ja visst gör det ondt när knoppar brister" slutter ikke å levere.

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-16, 21:17   #65
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.485
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kva har du lært i dag?

Opprinnelig lagt inn av Pamina, her.

Literacy er vanskelig å oversette, det handler om hvor dyktig du er til å forholde deg til tekst og tekstens innhold og hvordan du tar med deg dette inn i den læringen du skal ta inn.

I dag har jeg lært hvor fantanstisk det er å ta med seg en gjeng 10.klassinger inn i Karin Boyes univers og høre at hockeygutten som ikke leste i 8. kalle det, "det fine diktet" vi leste når han vil lese det på nytt. "Ja visst gör det ondt när knoppar brister" slutter ikke å levere.

Nei, det leverer kvar gong.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-16, 21:44   #66
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.460
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kva har du lært i dag?

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Lesedyktighet.

Ja, men åpenbart ikke bare det, for da hadde vi jo ikke hatt digital litteracy, eller helse-litteracy, liksom...

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-16, 21:47   #67
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.485
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kva har du lært i dag?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Ja, men åpenbart ikke bare det, for da hadde vi jo ikke hatt digital litteracy, eller helse-litteracy, liksom...

Nei, Pamina si forklaring er betre sånn sett. Men det er eit nivå av lese-skills som inkluderer å tilegne seg ferdigheter og anvende kunnskap. Avkoding er meir å bare klare å tyde bokstavar og lage ord, utan forståing, også er litteracy heilt i andre enden av ferdighetsskalaen.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-16, 09:32   #68
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.328
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kva har du lært i dag?

Opprinnelig lagt inn av Pamina, her.

I dag har jeg lært hvor fantanstisk det er å ta med seg en gjeng 10.klassinger inn i Karin Boyes univers og høre at hockeygutten som ikke leste i 8. kalle det, "det fine diktet" vi leste når han vil lese det på nytt. "Ja visst gör det ondt när knoppar brister" slutter ikke å levere.

Karin Boye En nær venninne sommerjobbet i en periode i en avis som korrekturleser. Da jobbet hun sammen med Karin Boyes mann. (Ja, hun var gift en gang).

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-16, 10:03   #69
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.485
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kva har du lært i dag?

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Karin Boye En nær venninne sommerjobbet i en periode i en avis som korrekturleser. Da jobbet hun sammen med Karin Boyes mann. (Ja, hun var gift en gang).

Oi! Lever eks-mannen framleis? Eg er skikkelig forelska i svensk lyrisk modernisme. Ho var gift ein kort periode før 1930- eit eller anna, men gjekk frå mannen og forsøkte å leve som åpen homofil, relativt tidleg. Ho stakk blant anna av med Gunnar Ekelöf si kone, noko som fekk ganske store konsekvenser for mottakelse av det ho skreiv, sidan Ekelöf var ein ganske anerkjent stemme i den litterære sfæra. Eg skreiv masteroppgåve om Ekelöf, og las i den forbindelse ein del av det han hadde skrive om Boye. Fornøyelig lesing.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-16, 16:10   #70
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.328
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kva har du lært i dag?

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Oi! Lever eks-mannen framleis? Eg er skikkelig forelska i svensk lyrisk modernisme. Ho var gift ein kort periode før 1930- eit eller anna, men gjekk frå mannen og forsøkte å leve som åpen homofil, relativt tidleg. Ho stakk blant anna av med Gunnar Ekelöf si kone, noko som fekk ganske store konsekvenser for mottakelse av det ho skreiv, sidan Ekelöf var ein ganske anerkjent stemme i den litterære sfæra. Eg skreiv masteroppgåve om Ekelöf, og las i den forbindelse ein del av det han hadde skrive om Boye. Fornøyelig lesing.

Det kan jeg ikke tenke meg at han gjør. Dette var på 80-tallet. (Søkte nå og han døde i 2000 https://sv.wikipedia.org/wiki/Leif_Bj%C3%B6rk)

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-16, 18:43   #71
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.154
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kva har du lært i dag?

Jeg har lært at det er dumt å glemme håndbrekk når man parkerer...

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-16, 20:28   #72
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kva har du lært i dag?

At etter 1.oktober er det svært mange som kommer til å måtte gi fra seg sertifikatet hvis de ikke endrer rus- eller medisineringsvaner. OG at jeg ikke misunner fastlegene som må sette seg grundig inn i de nye reglene...

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-16, 22:52   #73
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.791
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kva har du lært i dag?

Jeg har lært å spille på ukulele!

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-09-16, 04:05   #74
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kva har du lært i dag?

Jeg har lært at å legge opp en freakings festkjole gjør meg hinsides sint - og som tydelig er noe jeg ikke kan Lurer på om det hjelper å sove på det... antakelig ikke

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-16, 08:48   #75
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.292
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kva har du lært i dag?

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Denne tråden får meg til å tenke på trettiårsdagen min. Då lærte eg at dersom ein haster gjennom tax free-en og bare rasker med seg ei blåfarga flaske Absolutt, risikerer ein å servere white russian med blåbærsmak. Det er ikkje godt.

Floksa, eg har ei nesten full heilflaske vodka med blåbærsmak, dersom du skal be kuene dine lage Biola.




Jeg har lært meg at jeg ikke skal løpe til toget. Det kommer alltid et nytt, og det er bedre å ta det med ro enn å bli stående som en idiot med overtråkk på perrongen når dørene akkurat har lukket seg.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-16, 09:30   #76
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.327
Blogginnlegg: 40
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kva har du lært i dag?

Jeg burde ha lært at jeg må legge meg tidligere, i tilfelle toåringen har tenkt å holde show halve natta, men det har jeg visst ikke. Mulig jeg trenger en ny læringsstrategi.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-16, 09:42   #77
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.485
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kva har du lært i dag?

Eg har lært at dersom nokon junior roper "Jeg er ferdig!" og har tenkt at pappa skal komme, tar det 45 minutt ekstra dersom nokon seier at "Nei, nå var det eg som kom!"

Og klokka er ikkje 9 ein gong.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-16, 10:58   #78
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.649
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kva har du lært i dag?

For en deilig tråd!

Jeg har denne uken lært at det går an å ha et hverdagsliv nesten helt uten bekymring for barnas helse. Sist gang var i ... 2004?

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-16, 11:00   #79
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.485
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kva har du lært i dag?

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

For en deilig tråd!

Jeg har denne uken lært at det går an å ha et hverdagsliv nesten helt uten bekymring for barnas helse. Sist gang var i ... 2004?

Det var ein fin ting å lære.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-16, 11:30   #80
Albertine
Bør lage seg en tittel selv
 
Albertine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2014
Innlegg: 3.687
Blogginnlegg: 35
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kva har du lært i dag?

Jeg har lært at jeg faktisk klarer å få til å gjøre noe som er bra for meg, selv om det føles helt feil.

__________________
Be kind whenever possible. It is always possible. - Dalai Lama
Albertine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no