Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hva ville dere gjort med spillkonsoll?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-06-16, 14:55   #1
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hva ville dere gjort med spillkonsoll?

Jeg skal ha med en Wii mini til leiligheten på Kypros. Kjøpt brukt til noen få hundrelapper, så ikke akkurat noe som er dyrt og ettertraktet. Tror dere det går fint å putte den i kofferten? Eller bør jeg ha den i håndbagasjen? Og så putte alle ledninger og kontroller i kofferten?

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-16, 18:20   #2
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.848
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva ville dere gjort med spillkonsoll?

Den må du jo ha i håndbagasjen? Vi har alt av elektrisk med i sekk inn på flyet ihvertfall.
Vi har med PS på ferie, vi. For at gutta skal ha mulighet til å se film via tv, og kanskje spille litt. Også kan vi selv se en film på kvelden om vi har lyst til det.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-16, 18:34   #3
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Innlegg

Sv: Hva ville dere gjort med spillkonsoll?

Da satser jeg på å ha den i håndbagasjen. Vi skal bare la den stå igjen i leiligheten, vi har en wii u her hjemme. Så trenger heldigvis bare å dra på den ene veien. Skal være der i 4 uker og jeg skal være halve tiden alene med ungene, så føler vi må ha noe tidsfordriv. Men tror jeg skal satse på at kabler og kontroller klarer seg i kofferten, for ellers blir håndbagasjen min full.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no