Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Trenger Lofoten-tips

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-07-14, 20:14   #21
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.481
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Trenger Lofoten-tips

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Andøya er jo selvsagt fantastisk :forutinntatt:, rakettskytefelt og alt, og det nye Romskipet Aurora.

Jeg mente det var både spekkhoggersafari og hvalsafari lengre syd enn Andøya også, og en slik lundefuglbåttur


Hvor er likerknappen?

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-14, 20:32   #22
Høst
Ad astra
 
Høst sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.496
Blogginnlegg: 334
Høst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Trenger Lofoten-tips

Hvis man skal til Andøya, er Alveland fint (natursåper etc). og Bleiksstranda selvfølgelig.

__________________
Høst(Vesla 2002, Junior 2010, Knøttet 2015)

Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light; I have loved the stars too truly to be fearful of the night.

Høst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-14, 21:17   #23
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.862
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger Lofoten-tips

Jeg får jo nesten lyst til å dra nordover jeg også.

(Jeg burde virkelig vært en tur på Andøya, men jeg klarer ikke å bruke sommerferien min på det. Sist gang var det 6 grader og regn hele tiden jeg var der.)

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 29-07-14, 22:35   #24
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.481
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Trenger Lofoten-tips

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg får jo nesten lyst til å dra nordover jeg også.

(Jeg burde virkelig vært en tur på Andøya, men jeg klarer ikke å bruke sommerferien min på det. Sist gang var det 6 grader og regn hele tiden jeg var der.)


Du skulle vært her denne sommeren.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-14, 22:36   #25
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.481
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Trenger Lofoten-tips

Opprinnelig lagt inn av Høst, her.

Hvis man skal til Andøya, er Alveland fint (natursåper etc). og Bleiksstranda selvfølgelig.


Alveland er et must, Nordtun gård med sin ost og lamaer er også verd et besøk.
Vi har også et fantastisk bra bakeri, så det bør egentlig også besøkes.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-14, 00:17   #26
Pegasus
Bør lage seg en tittel selv
 
Pegasus sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 3.442
Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Trenger Lofoten-tips

Du har fått mange gode tips allerede.

Eggum er et must, er fint å se midnattsola der. Midnattsola er i juni og halve juli, men nettene kan være flotte ennå likevel.

For bading anbefaler jeg Hauklandstrand. Langgrunt og kaldt, men vakkert!!
http://foto.nordnorge.com/?id=1456575823&MediaItem=760

Lofotakvariet kan kanskje være noe for 11-åringen? http://www.lofotakvariet.no/

På Sakrisøy er det et koselig lite dukkemuseum, og rett over veien har du ei lita salgsbod som har verdens beste fiskeburgere.
http://www.lofoten-info.no/sakrisoy/

På Å er det tørrfiskmuseum, ikke så spennende for en innfødt, men derimot kan bollene anbefales! Bakt i steinovn, og himmelske!

En spesiell kafe i Henningsvær (lysstøperi og kafe)
http://www.henningsvarlys.no/kontakt.html

En veldig bra fiskerestaurant på Leknes (min kresne gamle fisker-onkel, skryter til og med av denne!)
http://no.tripadvisor.com/Restaurant...thern_Nor.html

Smeden på Sund, og glassblåseren på Vikten, er også verdt å få med seg.
http://www.smedenisund.no/
http://www.lofoten-info.no/glasshytta.htm

Nusfjord hadde du allerede fått forslag om (et must, altså! Landhandelen der er koselig), Reine er også et kjempeflott sted.

Vil dere shoppe litt, så er Lofotsenteret på Leknes best. Der er det pol også.
På Leknes er det også kino.
http://origokino.no/

På Gravdal er det bowling.
http://www.gravdalbowlingsenter.no/


Sist redigert av Pegasus : 30-07-14 kl 00:39.
Pegasus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-14, 00:57   #27
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.787
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Trenger Lofoten-tips

Du har fått mange gode tips. Enig i at kanelbollene på Å må prøves. De har også et godt brød med nøtter som passet godt med brie på.

På Sørvågen kan du bade i Sørvågvannet, har hørt rykter om at det er målt 23 grader i vannet der i sommer. Det kan selvsagt ha sunket med temperaturen i luften. Det er mulig å gå tur rundt vannet, grusvei rundt hele. Her kan du også komme deg enkelt til fjells. Kafeen på den gamle kinoen på Sørvågen har wi-fi. Mobilsurfing fungerer heller dårlig.

Er fiske aktuelt så er det mulig å kaste ned stang eller leie båt. Mye dyre båter å leie fordi mange fisker mye.

Nyt kvelder med lys og mygg og knott. Lyset er fantastisk om kvelden.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-14, 06:29   #28
Kahlan
Bør lage seg en tittel selv
 
Kahlan sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.300
Kahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populær
Standard

Sv: Trenger Lofoten-tips

Jeg synes egentlig Lofotr viking museet var en skuffelse. Vi gledet oss til å se "vikingene" jobbe slik jeg har hørt andre beskrive, men det var kun en som faktisk drev med noe inne i huset. Det var vist bedre det før, vi var der nå på lørdag.

__________________
Kahlan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-14, 11:03   #29
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.092
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger Lofoten-tips

Det er lenge siden jeg var innom Lofotr. Greit å ha sett det, men ikke så mye mer dessverre. Hadde ikke prioritert det.

Du har allerede fått masse fine tips, men du får et par til

- ta ferga fra Svolvær til Skrova. Rusle rundt på øya og spis sashimi på Fotobrygga

- besøk Galleri Lille Kabelvåg. Etterpå må du seff ta en øl på Præstengbrygga

- det er mulig å leie kajakker og være med på båttur til Trollfjorden og deep sea rafting og sikkert mer. Har ingen konkrete tips til arrangører, men et raskt googlesøk fikk opp denne som er i Henningsvær. Går jo an å høre med dem om de har noe som er aktuelt for dere

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-14, 21:07   #30
Pegasus
Bør lage seg en tittel selv
 
Pegasus sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 3.442
Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Trenger Lofoten-tips

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Hvis jeg hiver teltet i bilen og kjører utover Lofoten, hvor kan jeg (og barnet) campe da? Er nesten tyve år siden sist jeg var der, så det er på tide med ny tur snart.

Det er ikke så mange campingplasser, men nok av plasser du kan sette opp et telt.

På Hauklandstrand, f.eks. Der er toaletter. Eller du kan kjøre videre til Uttakleiv, der har du sola utover kvelden/natta.

Pegasus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-14, 10:02   #31
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.986
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Trenger Lofoten-tips

Vi er i Vesterålen nå og ser mye reklame for at det skal være vikingfestival på Lofotr 6.-10. august.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-14, 10:04   #32
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.724
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger Lofoten-tips

Tusen takk for tips, alle sammen! Jeg skal sette av tid til å se på alle forslagene.

Dere er gode å ha.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-14, 13:34   #33
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.092
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger Lofoten-tips

Du får oppdatere oss da Divine!

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-14, 09:48   #34
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.724
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger Lofoten-tips

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

Du får oppdatere oss da Divine!

Vi hadde en herlig ferie.

Her er hva vi gjorde.

Fredag: Fly til Evenes. Kjørte til Harstad hvor vi sov over (etter x antall problemer med leiebilfirmaet, glemt førerkort og annet fandenskap, men venninna mi, som vi møtte i Harstad, kjøpte lykkesjokolade til meg som jeg hadde i veska hele tiden etter det, og den virket. ). Kjørte en tur til Gressholmen, egentlig for at elleveåringen skulle bade, men det var for kaldt, så vi gikk en tur der i stedet.

Lørdag: Hurtigrtuten Harstad-Svolvær. Skulle egentlig helt til Stamsund, men vi bestemte oss for at turen ble for lang. Hadde en fantastisk tur i nydelig vær. Trollfjorden var fantastisk. Spiste middag i Svolvær, og kjørte til Ballstad hvor vi bodde i Villa Ballstad, hvor vi leide tre av fem rom. Svigers synes det var merkelig å dele kjøkken, stue og bad med andre. Det hadde de aldri gjort før.

Søndag: Lofotr vikingsmuseum med vikingfestival. Sukess. Vi rodde blant annet vikingskip. Kjørte til Reine hvor vi ble innkvartert på skikkelig kul rorbu som lå ytterst på en odde, så vi slapp "naboer".

Mandag: Malstrøm-/fuglesafari med ribb. Stilig. Elleveåringen elsket det og ville gjøre det HVER dag. Ja, særlig. Dyrt, men absolutt verdt det. Etter tips herfra spiste vi verdens beste fiskeburger hos Anitas sjømat på Sakrisøy.

Tirsdag: Litt kaldere, så badeturen til Ramberg-stranda ble til vassetur. Men fint læll. Minus til mannen i sovenirbutikken som skulle ha fem kroner ekstra for en teskje kaffehvitt når Divine-mannen ba om melk i kaffen. Besøkte også dukke- og leketøysmuseet på Sakrisøy. Skummelt.

Onsdag: Besøkte tørrfiskmuseet og bakeriet i Å før vi vendte nesen mot Henningsvær. En svipptur innom Leknes for å handle på polet. Innkvarterte oss i leilighet i Henningsvær og utforsket stedet.

Torsdag: Ridetur på Hov hestesenter. 1,5 timers rolig tur. Deilig.
Besøkte Espolin Johnson-galleriet i Kabelvåg. Spiste fantastisk fiskemat på "Fiskekrogen" i Henningsvær.

Fredag: Hjemreise med lunsj og litt sightseeing i Harstad.

Innimellom slagene spiste vi masse mat, spilte kort, så hele sesong 2 av Miranda + Airplane, geocachet og jaggu fikk jeg ikke jogget et par ganger også.

Alle var enige om at det hadde vært en fin tur. Til og med elleveåringen så ut til å like noen av de tingene vi gjorde.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-14, 09:54   #35
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.588
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Trenger Lofoten-tips

Har halve FP vært i Harstad og Lofoten i sommer?
Vi var oppover omtrent da du startet tråden (sikkert derfor jeg ikke så den før nå). Mannen har familie omtrent ved siden av Sandtorgholmen, og vi var på Fiskekrogen i Henningsvær og akvariet i Kabelvåg. Leide bil på Evenes gjorde vi også. Jeg føler meg lite original.

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-14, 10:16   #36
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.092
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger Lofoten-tips

Man trenger ikke søke det originale - spektakulært er det uansett hvor mange som ser det.

Glad turen ble bra Divine - jeg synes jo det er det vakreste sted på jord, og blir oppriktig lei meg dersom noen ikke har en fin opplevelse når de besøker Lofoten.

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-15, 13:30   #37
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Trenger Lofoten-tips

For en fantastisk tråd! Her var det mange gode tips. Jeg prøver å dytte den opp i stedet for å lage en ny. Vi skal til Lofoten med ungene 1-2 uker i sommer. Jeg har tilbragt alle mine barndoms sommerferier der, men er pinlig lite kjent og har ikke vært der på 20 år. Jeg notert meg mange tips fra denne tråden men kunne tenke meg å supplere med noe av Divine ikke ville ha - nemlig fjellturer. Både korte og litt lengre som passer for friskuser på 7 og 10 år.

Vi skal definitivt snorkle og dra på denne turen med båt. Eller kanskje denne? Her kan man yste sin egen ost, det hadde sikkert også vært stas. Her fant jeg faktisk også noen turforslag - også med underkategorien "enkle turer" nederst på siden.


Sist redigert av Mei : 31-01-15 kl 13:55.
Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-15, 17:26   #38
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.092
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger Lofoten-tips

I Henningsvær er det et aktivt klatremiljø.

Min gamle nabo Jann har firma som driver med aktiviteter - mest kajakk, men også turguiding. Fin fyr.

Ellers er det et hav av fjellturmuligheter fra enkle til skikkelig skumle. Denne boka er fin.

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-15, 20:23   #39
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger Lofoten-tips

Denne tråden er fin for meg også!

Men hva er den beste plassen å bo - både i Lofoten og på Andøya? Vi må ha minst én natt i rorbu, men ellers er det den perfekte beliggenheten vi er ute etter.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-15, 22:47   #40
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Trenger Lofoten-tips

Greit å begrense rorbu til en natt ja. Jeg husker rorbuer som skikkelig oppskrytt og kjempedyrt, de få gangene vi prøvde det. Vi bor privat, dersom vi ikke hadde gjort det tror jeg at jeg hadde forsøkt meg på en litt mindre turistfelle enn rorbuer, og litt mer autentisk og personlig enn hotell.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no