Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Når barna ikke vil være med på ferie lenger

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-06-14, 11:45   #41
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.949
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når barna ikke vil være med på ferie lengre

Men hva regnes som voksenbackup?

Jeg var helger hjemme alene fra jeg var 13 år. En venninne bodde sammen med meg de helgene. (Og jeg hos henne når foreldrene hennes var borte.) Vi visste at vi alltid kunne gå til naboene hvis det var noe. Alle naboer var informert om at vi var alene. Og de hadde garantert blandet seg hvis vi fant på noe tull. Men vi fant ikke på noe tull.

Men man ser vel an ungene også. Broren min fikk ikke være alene hjemme. Med god grunn. Og derfor blir det litt vanskelig å diskutere på generelt grunnlag.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-14, 11:46   #42
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når barna ikke vil være med på ferie lengre

Jeg har forresten reist fra mine over flere dager og dratt utenlands. De var hjemme og gikk på skole. Da tenkte jeg egentlig det motsatte av 007, jeg passet på at jeg ikke var borte fredag og lørdag kveld. Hverdag klarer de fint alene, og besteforeldrene bor 10 minutters kjøring unna. Jeg kommer til å gjøre det igjen til høsten.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-14, 11:49   #43
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når barna ikke vil være med på ferie lengre

Voksenbackup tenker jeg er noen som bor max noen få minutter unna og som ungdommen vet man kan ta kontakt med hvis det blir trøbbel.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-14, 11:51   #44
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.412
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Når barna ikke vil være med på ferie lengre

Jeg hadde ikke tvunget han med om det var andre, gode alternativ feks besteforeldre. Hjemme helt alene kommer an på 16-åringen, noen takler det helt fint, andre ikke. Vi som flyttet hjemmefra som 16-åringer mener nok at han burde klare det, men 16-åringer er ulike. Ellers er det golfbane på Nøtterøy om du får han med i pinsen. På Tjøme også.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-14, 12:57   #45
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.842
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Når barna ikke vil være med på ferie lengre

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Det er ofte like mye "vennene" til ungdommene som er problemet når det gjelder fester. Og andre som plutselig dukker opp fordi de vet at ungdommene er alene hjemme.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-14, 13:01   #46
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når barna ikke vil være med på ferie lengre

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg forstår ham godt, særlig siden det kan høres ut som ferien er tilpasset de yngre? Jeg var på min siste ferie sammen med familien da jeg var 15.

Jeg FIKK ikke være med familien på ferie den sommeren jeg fylte 17. Tuller ikke. De fleste jeg har sagt dette til reagerer veldig. Men det er sant. De tok medlillesøsteren min på 14 på utenlandstur den sommeren. Jeg hadee ikke ytret noe ønske om å være hjemme, men det måtte jeg.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-14, 13:06   #47
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.972
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Når barna ikke vil være med på ferie lengre

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg FIKK ikke være med familien på ferie den sommeren jeg fylte 17. Tuller ikke. De fleste jeg har sagt dette til reagerer veldig. Men det er sant. De tok medlillesøsteren min på 14 på utenlandstur den sommeren. Jeg hadee ikke ytret noe ønske om å være hjemme, men det måtte jeg.

Samme her!!

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-14, 13:09   #48
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.856
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når barna ikke vil være med på ferie lengre

Eldste blir nok ikke noe problem å ha med på ferie til han er 16-17 år, hvis ikke noe drastisk skjer med personligheten hans. Lillebror er 3.5 år yngre, og så lenge han er med så er storebror med. Tro jeg. Håper jeg. Jeg regner med at vi vil prøve å tilpasse ferien slik at de har lyst til å bli med. Den ene broren til mannen har fremdeles med seg gutta sine på ferie, og de er 25 og 22 år gamle. Det må sies at han eldste har en kromosomfeil, så han er med uansett. De to har vært med foreldrene sine på ferie hele veien. Men han yngste har selvfølgelig vært på ferier alene også.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-14, 13:09   #49
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når barna ikke vil være med på ferie lengre

Opprinnelig lagt inn av Avatar, her.

Samme her!!

Jøss, har dette skjedd flere! Alle jeg forteller dette til får bakoversveis.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-14, 13:11   #50
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når barna ikke vil være med på ferie lengre

Ta med 14-åring på ferie og la 17-åring (som vil bli med) være igjen hjemme? Det var veldig zpezielt ja.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-14, 13:13   #51
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.972
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Når barna ikke vil være med på ferie lengre

Vet. Men nå feier dette seg bare inn i rekka over ganske mye annet mine foreldre gjorde som andre fikk bakoversveis av.

Vår 17 1/2 åring er fortsatt velkommen med oss på ferie og vil selv gjerne være med også.
Det selv om vi egentlig har avtale om at faren og jeg skal ta de med på ferie annet hvert år. Siden han ikke gjør det blir de med oss.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-14, 13:15   #52
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når barna ikke vil være med på ferie lengre

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Ta med 14-åring på ferie og la 17-åring (som vil bli med) være igjen hjemme? Det var veldig zpezielt ja.

Ja, riktignok hadde vi en hund som måtte passes, men likevel. Jeg kjenner på den enda, faktisk. Fordi jeg ofte har følt meg ekskludert i familien.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-14, 13:17   #53
krystallklart
Lett rørt
 
krystallklart sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Innlegg: 4.384
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Sv: Når barna ikke vil være med på ferie lengre

Jeg har en yngre bror, han blir 18 i august, han gidder ikke reise på ferie med mine foreldre. Men det som gleder ett søsterhjerte er at han vil reise hele ferien vår, 2-3 uker, med oss i Norge og Danmark.

Jeg hadde nok latt 16 åringen være med besteforeldre ol.

__________________
Gutter 04, 08, 11 og jenta 13
+ en liten skatt i magen
krystallklart er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-14, 13:23   #54
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.856
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når barna ikke vil være med på ferie lengre

Jeg tviler på at vi har noen besteforeldre som orker å ha ansvaret for tenåringsgutter om 5-6 år. Så da får vi bare finne på morsomme ting som forhåpentligvis fenger de. Eller noe.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-14, 13:44   #55
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når barna ikke vil være med på ferie lengre

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jøss, har dette skjedd flere! Alle jeg forteller dette til får bakoversveis.

Mine foreldre hadde ikke tatt med meg på ferie da jeg var 17, altså. I like liten grad som det hadde falt meg inn å være med.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-14, 13:47   #56
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.972
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Når barna ikke vil være med på ferie lengre

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Mine foreldre hadde ikke tatt med meg på ferie da jeg var 17, altså. I like liten grad som det hadde falt meg inn å være med.

Falt deg inn å være med? Er det en selvfølge at 17-åringer ikke ønsker å være med familien på ferie? Vår ferie er tilpasset alle aldre, de små og de store. 4 uker i Thailand med de opplevelser som finnes der er like artig for alle. Ferie i Legoland kan jeg forstå ikke er så stas da.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-14, 13:49   #57
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.998
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Når barna ikke vil være med på ferie lengre

Jeg regner med at mine med glede blir med meg på ferie til de er godt oppi 20-åra. Ikke fordi de er mammaunger eller uselvstendige, men fordi vi aldri har hatt råd til å reise på ferie hvert år (annet enn til feriehuset seks timers kjøring herfra) og "større" ferier derfor fortsatt er en happening som de sikkert vil ha med seg framover også.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-14, 13:54   #58
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når barna ikke vil være med på ferie lengre

Opprinnelig lagt inn av Avatar, her.

Falt deg inn å være med? Er det en selvfølge at 17-åringer ikke ønsker å være med familien på ferie? Vår ferie er tilpasset alle aldre, de små og de store. 4 uker i Thailand med de opplevelser som finnes der er like artig for alle. Ferie i Legoland kan jeg forstå ikke er så stas da.

Rolig nå. Har jeg sagt at det er en selvfølge for alle 17-åringer? For meg var det en selvfølge.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-14, 14:08   #59
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.972
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Når barna ikke vil være med på ferie lengre

Jeg er helt rolig og blodtrykket stabilt.

Lurte mer på om du mente det burde være slik for alle i den alderen. Selv fikk jeg ikke være med som jeg skrev over her. Jeg syns det var kjipt. Og det hadde ingeting med selvstendighet å gjøre. Jeg flyttet hjemmefra som 18-åring og har klart meg selv lenge før den tid. Det handler mer om følelsen av å være inkludert...

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-14, 14:14   #60
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når barna ikke vil være med på ferie lengre

Opprinnelig lagt inn av Avatar, her.

Jeg er helt rolig og blodtrykket stabilt.

Lurte mer på om du mente det burde være slik for alle i den alderen. Selv fikk jeg ikke være med som jeg skrev over her. Jeg syns det var kjipt. Og det hadde ingeting med selvstendighet å gjøre. Jeg flyttet hjemmefra som 18-åring og har klart meg selv lenge før den tid. Det handler mer om følelsen av å være inkludert...

Jeg håper jo guttene vil være med oss på ferie lenger enn jeg var! Og jeg innbiller meg at jeg vil være villig til å legge opp til det i større grad enn mine foreldre gjorde.

Da jeg var 17 jobbet jeg nok hele sommeren, sånn i alle tilfeller.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no