Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Candys årlige feriefrustrasjoner

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-01-11, 22:45   #1
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Candys årlige feriefrustrasjoner

Jeg passer ikke inn. Jeg klarer det ikke. Jeg prøver så godt jeg kan, men tanken på å bruke mangetitusen på dette gjør meg nesten fysisk dårlig. Uansett hvor mye jeg forteller meg at ungene vil elske det, at jeg er en snobb, at alle andre gjør det og liker det - jeg orker det bare ikke.



Her er vår kravspek.
1) Varmt og sol. Garantert.
2) Ikke for lang flytur. Helst under 10 t. Selv om vi nesten landet på Cuba.
3) Bo sammen i suite/leilighet (altså ikke på to rom, siden ungene ikke er store nok til å sove alene - jeg sover ikke uten Captain Darling i 2-3 uker). Dette er faktisk det aller vanskeligste for charterselskapene å fikse. Erre mulig?
4) Minst én av ukene på et sted hvor det er basseng og overveiende sannsynlig at det er mange barn tilgjengelig for leking i flere dager i strekk. Det er det vi har hatt dårlig samvittighet for på de feriene vi har hatt før. For ikke å si at det er ganske krevende for foreldrene.

Vi har en 3-4 reisebyrå/charterleverandører i sving, men vi er ikke nærme. Jeg orker ikke turistmassemaskiner som Rhodos og Kreta, men andre greske øyer kan funke. Problemet er at jeg blir helt matt av alle mulighetene, jeg aner ikke hvor jeg skal lete og dra, det er midt i sesongen, så vi kan ikke gjøre our thing (bestille når vi kommer dit). Apollo har gitt oss en 3-øyers-option som de sier er helt grei, men det kommer altså på 50 laken. Det synes jeg er vanvidd for ***-standard i turistlalaland.

Egypt og Tyrkia er helt uaktuelt, GC og Mallorca likeså. På Cuba klarer de ikke å skaffe oss romløsningen vi er ute etter. Thailand er for langt.

Hvor! for pokker, hvor! skal vi dra i sommer? :frust:

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-11, 22:49   #2
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Candys årlige feriefrustrasjoner

Florida!

OK, kanskje litt langt, men du kommer vel unna med 1+8 timers flytur.

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-11, 22:49   #3
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Candys årlige feriefrustrasjoner

Hva med rutefly til Italia og leie en vingård i Toscana?

Da har du kort vei til Gardasjøen og andre koselige småbyer. Og du har Gardaland - gigantisk fornøyelsespark.

Leie leilighet i Nice, leie bil og farte rundt på den franske riviera? *søk på Finn.no etter fly og leiligheter*

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-11, 22:50   #4
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Candys årlige feriefrustrasjoner

Opprinnelig lagt inn av Bille, her.

Florida!

OK, kanskje litt langt, men du kommer vel unna med 1+8 timers flytur.


Tror du skal ha rimelig flaks om du kommer under 13 timer totalt..

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-11, 22:52   #5
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Candys årlige feriefrustrasjoner

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Tror du skal ha rimelig flaks om du kommer under 13 timer totalt..

Nå snakker jeg i lufta.

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-11, 22:52   #6
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Candys årlige feriefrustrasjoner

Jeg reiser gjerne til Florida igjen, men de 2x4 timene jeg har tilbragt i passkontrollen i Miami er kanskje noen av de grusomste ever. Utenom fødsel. Med barn må det være et sant helvete.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-11, 22:53   #7
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Candys årlige feriefrustrasjoner

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg reiser gjerne til Florida igjen, men de 2x4 timene jeg har tilbragt i passkontrollen i Miami er kanskje noen av de grusomste ever. Utenom fødsel. Med barn må det være et sant helvete.

Neida! Det går sååå fint! Vi brukte 1 time 20 minutter TOTALT! Nå går alt så mye bedre etter at de innførte ESTA og maskinlesbare pass.
Prøv Orlando Intl. det er en litt bedre flyplass, så får du evt. kjøre de 4 timene langs kysten... Fin tur det også.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-11, 22:53   #8
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Candys årlige feriefrustrasjoner

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg reiser gjerne til Florida igjen, men de 2x4 timene jeg har tilbragt i passkontrollen i Miami er kanskje noen av de grusomste ever. Utenom fødsel. Med barn må det være et sant helvete.

Fly til Ft. Lauderdale!! Mye mindre flyplass, alt går mye fortere. Vi har aldri hatt problemer der, og ikke i Miami heller, forsåvidt.

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-11, 22:55   #9
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Candys årlige feriefrustrasjoner

Toscana er i seg selv et glimrende forslag, men vi var to ganger til Italia i fjor, inkludert en uke på vingård i Toscana. Gardasjøen er for så vidt ingen dum idé, men vi hadde egentlig tenkt å skippe Italia i år. Sardinia klarer vi heller ikke til å få til å funke.

Nice i juli er heller ikke noen vinner, og vi skal ikke ha bilferie, tror jeg. Men veldig takk for forslag. Gardasjøen er for så vidt ingen dum idé, men vi hadde egentlig tenkt å skippe Italia i år.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-11, 22:57   #10
pippo
Sangfugl
 
pippo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.793
pippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Candys årlige feriefrustrasjoner

Kroatia? Mange fine leiligheter til leie for en ok pris, både på fastland og på øyene.

pippo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-11, 22:59   #11
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Candys årlige feriefrustrasjoner

Ja, vi var i Kroatia for to år siden, og trivdes godt, men da leide vi en leilighet i Trogir. Intet basseng, ingen lekekamerater. Vi besøkte noen på Brac og Hvar, og det frister egentlig ikke til gjentagelse.

Nevnte jeg at vi er vanskelige? Og ikke liker å dra tilbake til samme steder flere ganger?

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-11, 23:01   #12
scilla
Bør lage seg en tittel selv
 
scilla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.087
scilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Candys årlige feriefrustrasjoner

Hva med å leie et hus i Sør-Frankrike eller Italia? Vi har det på samme måten som deg hva turist-helvete-charter-hotell-ferie angår. Jeg har det sånn at jeg heller blir hjemme enn å bruke tid og penger på det der.
Vi har leid hus i nærheten av sjøen og der det er strand er det barn :jungelord:.
Noen ganger har vi hatt deler av ferien med en vennefamilie med barn og det har vært supert både for barn og voksne.
Lykke til videre i jakten!

__________________

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-11, 23:02   #13
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Candys årlige feriefrustrasjoner

Reiselivsmessen på Norges Varemesse åpner for publikum fredag. Kanskje du finner noe der, om du har mulighet til å dra dit?

Portugal er også ett fantastisk land. Flotte strender og mye historie og så MYE mer enn Algarvekysten. Mange flotte vin- og olivenlund gårder.

Sintra, Lisboa, Estoril. Er endel feriehus/leiligheter til leie her også.
Bo i Estoril med dens flotte strender og ha muligheten til shopping i Lisboa og masse spennende historie i Sintra.

Vi var på bryllup på Monserrate slottet, det tror jeg er det flotteste bryllupet jeg har vært i. Veeeeldig romantisk

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>

Sist redigert av Fløyel : 11-01-11 kl 23:07.
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-11, 23:02   #14
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Candys årlige feriefrustrasjoner

Hva med Korsika?

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-11, 23:02   #15
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Candys årlige feriefrustrasjoner

Ser at du i utgangspunktet ikke vil dit, men Mallorca har mye mer å by på enn skandinaviske barer.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-11, 23:04   #16
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Candys årlige feriefrustrasjoner

Hvordan leier du, scilla? I Italia finnes det jo gode sider, men dit reiser vi som sagt ikke i år. Ellers synes jeg det stort sett bare er grusomme hotel-bookings-sider som ikke gir meg noe nyttig informasjon, bare overveldende mange valg.

Venneferie hadde vært en god plan, og det gjorde vi i fjor, men vi har ikke så mange vennepar med barn i samme alder som vi trives så godt sammen med og som vil det samme som oss. :Viggo&Vera:

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-11, 23:06   #17
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Candys årlige feriefrustrasjoner

Kokosbolle: jeg vet det, og jeg drar gjerne til Palma og drikker obskøne mengder hvitvin med homsekompisen min fra takterrassen hans, men vi skal liksom finne noe litt mer barnevennlig.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-11, 23:06   #18
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Candys årlige feriefrustrasjoner

Jeg takler ikke charter. Det er ikke snobberi - det er bare virkelig ikke noe for meg.

Vi velger vingård i Toscana i år. Det ser både idyllisk og autentisk ut - og vi skal ha leiebil og dra på dagsturer til Firenze, Pisa, Sienna og havet.

Fly pluss innkvartering pluss leiebil blir like billig (om ikke billigere?) enn en standard charter til pregløst sted.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-11, 23:06   #19
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.252
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Candys årlige feriefrustrasjoner

Portugal er flott, noe helt annet enn Spania.

millact er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 11-01-11, 23:08   #20
scilla
Bør lage seg en tittel selv
 
scilla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.087
scilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Candys årlige feriefrustrasjoner

Kjære Vera
Jeg husker ikke hva nettsiden heter, men det kommer jeg på etterhvert. Vi leide huset gjennom bekjente som eier det. Men, det ligger altså ute på en side. :tenke, tenke:

__________________

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no