Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Facebook – fine ord i statusfelt

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-01-11, 21:40   #21
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Jeg satte inn "SPIS ELSK LEV" på fredag. Det var mange som likte den, men tror ikke alle vet at det også er en boktittel...

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv  
Gammel 09-01-11, 21:50   #22
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.787
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Det er den offisielle søster-uken. Kopier inn denne statusen dersom du syns din søster gir deg for lite gaver og burde komme og vaske hos deg hver fredag.

Eller noe sånn. Den var litt fin da den gikk. Men så blir det litt kjedelig med ørten etterhvert...

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv  
Gammel 09-01-11, 21:54   #23
Tove
XXX
 
Tove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 3.578
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Har du ei datter? Har du en sønn? Eller kanskje en mann? Ei dame? Eller ei mor? Eller far? Eller bare en sau som du er glad i? I dag er den store dagen for alle du er glad i! Kopier dette til statusen din så får vi unnagjort alt på en gang slik at vi blir ferdig med det for i år.....

__________________
Jentene 93 og 02
Tove er ikke aktiv  
Gammel 09-01-11, 21:57   #24
amor
Den som gir seg...
 
amor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.710
amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Opprinnelig lagt inn av Tove, her.

Har du ei datter? Har du en sønn? Eller kanskje en mann? Ei dame? Eller ei mor? Eller far? Eller bare en sau som du er glad i? I dag er den store dagen for alle du er glad i! Kopier dette til statusen din så får vi unnagjort alt på en gang slik at vi blir ferdig med det for i år.....

DEN var god!

__________________
Mamma til fem
Wish It ☆ Dream It ☆ Do It
amor er ikke aktiv  
Gammel 09-01-11, 22:01   #25
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Opprinnelig lagt inn av Tove, her.

Har du ei datter? Har du en sønn? Eller kanskje en mann? Ei dame? Eller ei mor? Eller far? Eller bare en sau som du er glad i? I dag er den store dagen for alle du er glad i! Kopier dette til statusen din så får vi unnagjort alt på en gang slik at vi blir ferdig med det for i år.....

Den var bra. Liker ikke kopierte statuser men lurer på om jeg må sette inn denne.

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv  
Gammel 09-01-11, 22:02   #26
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.693
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Opprinnelig lagt inn av Tove, her.

Har du ei datter? Har du en sønn? Eller kanskje en mann? Ei dame? Eller ei mor? Eller far? Eller bare en sau som du er glad i? I dag er den store dagen for alle du er glad i! Kopier dette til statusen din så får vi unnagjort alt på en gang slik at vi blir ferdig med det for i år.....

Ha ha ha. Jeg pleier aldri å legge ut den typen statuser, men den der var skikkelig artig.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv  
Gammel 09-01-11, 22:08   #27
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.405
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Jeg skriver stort sett bare tull og ironi om meg selv i statusen, men det er sjelden jeg skriver noe der. For jeg er så seriøs. Egentlig.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv  
Gammel 09-01-11, 22:14   #28
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Opprinnelig lagt inn av Tove, her.

Har du ei datter? Har du en sønn? Eller kanskje en mann? Ei dame? Eller ei mor? Eller far? Eller bare en sau som du er glad i? I dag er den store dagen for alle du er glad i! Kopier dette til statusen din så får vi unnagjort alt på en gang slik at vi blir ferdig med det for i år.....

Den kunne jeg like...

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv  
Gammel 09-01-11, 22:16   #29
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.647
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Skrev for en stund siden dette på profilen min:
Kan ikke fordra masseproduserte profilmeldinger. Hva med å være litt mer oppfinnsom?



Rett etterpå la en "venninne" inn:
Sett denne ♥ ♥ ♥ ♥ i statusen din dersom du kjenner noen som har eller har hatt kreft! ♥ Alt vi ønsker i 2011 er en kur! ♥ Vi ber for helbredelse av kreft. ♥ 93% VIL IKKE kopiere og lime inn, vil du ?!?



Nå var det til og med ei venninne som trykket på liker på min profilmelding, for så å legge ut den om kreften etterpå. Er det mulig?

__________________
Nabojenta er ikke aktiv  
Gammel 09-01-11, 22:17   #30
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Slike som denne blir for klisste for meg..

"De sterkeste menneskene jeg kjenner er de som har kjent nederlag, kjent lidelse, kjent kampen, kjent tap, og har funnet veien ut av dypet. Disse personene har en sterk følsomhet, og en sterk forståelse av livet, som fyller dem med medfølese, mildhet, og en dyp kjærlighet og omtanke ❤"

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv  
Gammel 10-01-11, 09:04   #31
Sola
Bør lage seg en tittel selv
 
Sola sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Innlegg: 2.951
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Jeg kjenner jeg nesten hater masseproduserte statusfelt og setter min ære i å kun ha egenproduserte - selv om de dog kan være kjipe. (Som: Jula ut av hus - så snart jeg finner de vanlige kjøkkengardinene...) Jeg bruker statusfeltet til å formidle pinlige tabber jeg selv har gjort.

Enig, samme her. Pinlige tabber og gode ideer jeg har hatt i løpet av dagen, pluss gullkorn fra mine barn.

__________________
Mamma til jenter f. 2001 og 2002
Sola er ikke aktiv  
Gammel 10-01-11, 09:40   #32
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Opprinnelig lagt inn av Tove, her.

Har du ei datter? Har du en sønn? Eller kanskje en mann? Ei dame? Eller ei mor? Eller far? Eller bare en sau som du er glad i? I dag er den store dagen for alle du er glad i! Kopier dette til statusen din så får vi unnagjort alt på en gang slik at vi blir ferdig med det for i år.....

Synes disse er litt teite også, jeg. Man skal liksom vise at man er så mye bedre og Schmartere enn de med klissemeldinger og kopierte klisjeer i stuatusfeltene sine, og så massekopieres gjøre-narr-statusene, og så florerer det pinadø av dem på FB også. Jeje. Orginella.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv  
Gammel 10-01-11, 09:47   #33
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Jeg har kopiert en status en gang, og det var i forbindelse med innsamlingsaksjonen som var i høst. Den fikk jeg dog mye skryt for.

Jeg oppdaterer hyppig på facebook, men forsøker å ikke skryte altfor mye av trening (selv om jeg faktisk trener). Dog har jeg begynt å logge inn på sats på Gowalla, og da gjør jeg jo det allikevel.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv  
Gammel 10-01-11, 15:58   #34
Kate
Bør lage seg en tittel selv
 
Kate sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.720
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Jeg liker ordtak og andre morsomme ting som får meg til å trekke på smilebåndet. Ja, statuser som gjør meg glad rett og slett. Noen klager over ett eller annet hele tiden. De kjenner jeg at jeg glatt ignorerer.

__________________
~ Det er bare med hjertet du virkelig kan se. Det viktigste er usynlig for øynene ~
Kate er ikke aktiv  
Gammel 10-01-11, 16:07   #35
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.812
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Opprinnelig lagt inn av Pelikan, her.

Jeg synes det er artig med gåter/
vitser og artige hverdagskommentarer . Selv setter jeg gjerne inn en slik:

Gode treningsråd: Pass på å stå godt.Mens du holder en 2.5 kg potetsekk i hver hånd, løfter du armene rett ut til siden. Hold sekkene der 1 min.... Hver dag vil du bli sterkere. Bytt til 5 kg’s sekker...Så til 10 kg’s sekker. Prøv så en 25 kg’s sekk i hver hånd, med armene rett ut, i 1min.Tro det eller ei, men jeg har kommet hit!!...! Når du føler deg sikker på dette nivået.., kan du legge en potet i hver sekk ;-)

Liker "statuser" som får meg til å le/smile.

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv  
Gammel 10-01-11, 16:13   #36
jane
Har ikke tittel
 
jane sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.988
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Jeg for min del liker mye bedre f.eks "jeg skal på trening" enn klipte og limte sitater.

jane er ikke aktiv  
Gammel 10-01-11, 16:17   #37
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Jeg hater sånne kryptiske statuser.

"Love conquers all" <- får meg til å spekulere i om det har vært skikkelig trøbbel i samboerskapet
"Skal, skal ikke..." <- Prikk prikk prikk! Jeg er såååå spennende liksom.

Også har du de som er moralens voktere som brukte hele jula på å skrive inn peace, love and justice-meldinger i statusfeltet.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv  
Gammel 10-01-11, 16:24   #38
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.449
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Kopierer stort sett aldri statuser, men akkurat nå har jeg mistet en vennine i CF og har denne, og den blir ALDRI utdatert:

Don't think of organ donations as giving up part of yourself to keep a total stranger alive. It's really a total stranger giving up almost all of themselves to keep part of you alive. www.organdonasjon.no

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv  
Gammel 10-01-11, 18:06   #39
Nora H
Magisk
 
Nora H sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 1.600
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Synes noen av dem er fine, jeg(bløthjertet) men jeg kopierer aldri.

__________________
2007 2012 2014
Nora H er ikke aktiv  
Gammel 10-01-11, 19:54   #40
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.651
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Jeg virkelig ordentlig hater masseproduserte statusmeldinger og spesielt ille er de som skal formane alle om å ha det så forbaska flott hele tiden. Jeg får litt halleluja-vibber av det og logger av kjapt. Jeg synes det er tusen ganger bedre å lese om noen som ligger på sofaen eller som har trent, enn å se lese at de "elsker barna mine <3".

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv  
Lukket tråd

Emneord
facebook staus, facebookstatus, status på facebook

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no