Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Pris på Oslo-Kielfergen med bil i fellesferien

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-07-14, 01:32   #1
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.840
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Pris på Oslo-Kielfergen med bil i fellesferien

Bare sånn helt uti det blå så begynte jeg å surre med å tenke på hva det ville koste å ta Kielfergen og kjøre nedover i Europa istedenfor å ta fly... sånn med tanke på neste års sommer....

Ble litt påvirket av en venninne som legger ut masse info og bilder på sin reise mot Kroatia på FB.

Men da jeg tastet inn billett nå på førstkommende tirsdag så koster den reisen hele 5.200,- og retur om etpar uker kr. 4.800,-

Ville det kostet like mye om jeg hadde bestilt i god tid, tro?
Noen som skal på bilferie nedover og som har bestilt Kielfergen i god tid, koster det like mye da?
Da kan det jo ikke være særlig gunstig ift å fly nedover???

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-14, 01:43   #2
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.841
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pris på Oslo-Kielfergen med bil i fellesferien

Det kostet 4000 pr vei for 3,5 mnd siden.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-14, 02:31   #3
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.186
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Pris på Oslo-Kielfergen med bil i fellesferien

Det koster alltid mye med kielfergen når det er ferie i Norge. Vi har aldri betalt mindre enn 4000. Ofte tar vi derfor fly og leier bil, det er rimeligere og raskere.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-14, 03:46   #4
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pris på Oslo-Kielfergen med bil i fellesferien

Tror vi har betalt 7-8000 for overfart, utvendig lugar og middagsbuffet for to voksne og to barn t/r.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-14, 10:34   #5
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.840
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pris på Oslo-Kielfergen med bil i fellesferien

Jøss! Jeg satt jo her og surret sent i går kveld mens fotballkampen stod på og fant ut at det er rimeligere med fergen fra Gøteborg. Men allikevel....

Takk for svar.
Da er det ikke så halvgæærnt det vi driver med allikevel da selv om det jo blir noen tusinger for flyreisen nedover til varmen.
Og det tar tid, og det er kjedelig å kjøre bil lenge.. og så måtte vi tatt det som en veeeelig lang tur med mange stopp så det blir dyrt med mange sånne en-natts overnattinger + +.
Gøy å sjekke litt muligheter da.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no