Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Betale for mat og kaffe/te på jobb

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-01-21, 16:43   #41
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.184
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Betale for mat og kaffe/te på jobb

Vi får varmt og kaldt vann og kaffe gratis. I kantinen koster det 40 kr for kald lunsj inkl drikke og salatbar. Varm lunsj koster mer. Det er også mulig å kjøpemelk til 10 kr om man tar med matpakke. I tillegg har vi kaffebar med godt i utvalg i baguetter og ordentlig kaffe for de som drikker det. I nabobygget er det et treningssenter der man kan kjøpe smoothies av ulike slag.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-21, 16:48   #42
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.787
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Betale for mat og kaffe/te på jobb

Vi er euforiske av lykke hvis det dukker opp fire bauetter som rester fra et møte. Da samles vi på kjøkkenet od deler og koser oss. En gang i året er det rester av pizza etter et stort møte, den varmer vi og har til lunsj dagen etter.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-21, 16:55   #43
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 8.998
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Betale for mat og kaffe/te på jobb

Vi får kaffe, te, saft og melk. Mariekjeks og sjokoringer. Og litt frukt i ny og ne.
I hektiske perioder og i akutte situasjoner trenger vi raske karbohydrater når vi ikke rekker spise, derfor har vi tilgang på saft og kjeks.
Vi får ansattpris i kantina som er 5 min å gå fra avdelingen, ergo har vi aldri tid å gå dit.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-21, 17:03   #44
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Betale for mat og kaffe/te på jobb

Jobben betaler for kaffemaskinen som står på fellesarealet - ergo gratis kaffe, te og kakao. Ellers betaler vi selv for maten vi velger å ha i kjøleskapet vi har anskaffet oss.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-21, 17:11   #45
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Betale for mat og kaffe/te på jobb

50,- per måned for traktekaffe og teposer.
Kantina er dyr og har dårlig utvalg.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-21, 17:13   #46
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.971
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Betale for mat og kaffe/te på jobb

Kaffe, te og varm sjokolade er gratis.
Pølser kan kjøpes for en tier på fredager.

__________________
Gutta 2005 og 2007

Sist redigert av star : 14-01-21 kl 18:15.
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-21, 17:21   #47
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.201
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Betale for mat og kaffe/te på jobb

Automat med varm drikke. Frukt. Kantinetrekk på 400 kroner måneden, da kan vi spise hva vi vil, det er en bra kantine med både salater og varmretter.

Alt dette gjelder selvsagt ikke nå, på hjemmekontor på ellevte måneden. Men jeg slipper kantinetrekket.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-21, 17:24   #48
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.187
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Betale for mat og kaffe/te på jobb

Jobben sponser fancy kaffemaskin, vann med bobler fra kran og frukt. Sånn i ikke-koronatider. Lunsj ellers er i en passe dyr kantine hvor jeg tror maten er til selvkost (og at jobben betaler for personalet)?

Dere som har super kantine og som bare betaler noen hundrelapper hver måned: Må dere ikke skatte av fordelen? Det var i alle fall grunnen vi ansatte fikk høre for at vi måtte slutte med å ha "gratis" kantine (betalte vel 400 i måneden eller noe tilsvarende).

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-21, 17:42   #49
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.649
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Betale for mat og kaffe/te på jobb

Vi betaler for kaffe, blir trukket direkte fra lønn. Husker ikke hvor mye, det er ikke noe upris. Vi har ikke noe matservering, bortsett fra en dyr kantine.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-21, 17:51   #50
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.042
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Betale for mat og kaffe/te på jobb

Husker nesten ikke. Neida, vi har kaffetraktere / kaffemaskiner rundt omkring, og litt te står det vel også her og der. Betaler ikke for det. Vi har kantine, men ikke det største utvalget (men så kom jeg fra kantine med 2-3 varmretter og salatbar og hva-har-du), og enda mindre nå på grunn av korona. Jeg har alltid mat med meg.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-21, 17:55   #51
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.245
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Betale for mat og kaffe/te på jobb

Vi får frukt. Leveres av attføringsbedrift to ganger i uken.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-21, 17:58   #52
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.801
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Betale for mat og kaffe/te på jobb

Jeg blir trukket 310 kroner måneden, da får jeg mat og drikke på jobb.
(Jeg husker ikke hvor mye som utgjør bare mat og hvor mye som utgjør bare drikke, jeg har aldri brydd meg om å finne det ut, da jeg syns det er like greit å kunne forsyne meg av begge deler.)

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-21, 18:08   #53
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.432
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Betale for mat og kaffe/te på jobb

Betaler ingenting.
Har kaffemaskiner og -traktere, boblevann, te og jobbfrukt. Kake når noen har bursdag (skjer ganske ofte).

Alle har fått hver sin boks i kjøleskapet til pålegg/lunsj, så der har jeg nesten mer pålegg enn hjemme... tar med brødskiver hjemmefra, eller noen handler på butikken.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-21, 18:11   #54
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.201
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Betale for mat og kaffe/te på jobb

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Jobben sponser fancy kaffemaskin, vann med bobler fra kran og frukt. Sånn i ikke-koronatider. Lunsj ellers er i en passe dyr kantine hvor jeg tror maten er til selvkost (og at jobben betaler for personalet)?

Dere som har super kantine og som bare betaler noen hundrelapper hver måned: Må dere ikke skatte av fordelen? Det var i alle fall grunnen vi ansatte fikk høre for at vi måtte slutte med å ha "gratis" kantine (betalte vel 400 i måneden eller noe tilsvarende).

Man må ikke skatte hvis man trekkes et beløp tilsvarende cirka råvarekostnad.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-21, 18:32   #55
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.268
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Betale for mat og kaffe/te på jobb

200 i måneden. Egentlig er summen 400, men den ble halvert pga korona. Jobber i barnehage, så spiser det barna spiser. Pluss kaffe og te, da.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-21, 18:44   #56
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Betale for mat og kaffe/te på jobb

Betaler ingenting for kaffe/te osv. Har månedstrekk til lunsj når det ikke er korona. Det er typ 3-400,-kr mnd tror jeg? Det er selvkost-prinsippet i hvert fall. Da er det smørelunsj + salat.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-21, 18:48   #57
IOA
WF: BNBE
 
IOA sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.208
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Betale for mat og kaffe/te på jobb

Vi har en maskinen med (vond) svart kaffe og varmt vann. Frukt en gang i uka. Vann i krana. Vi har ikke kantine, men når vi skal tilbake på kontoret har bygget byttet eier. Så da kan det hende at det blir kantine. Dvs det blir kantine, men det har vært usikkert om vi får bruke den fordi den er subsidiert av ny eier (som er fylkeskommunen).

__________________
IOA - stolt mamma til Snuppa feb 05 og Lillebror mai 09.
IOA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-21, 19:59   #58
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.790
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Betale for mat og kaffe/te på jobb

Vi har kaffeautomat med god kaffe - en som kverner bønnene og brygger kaffen man ønsker. Vi har også traktere for de som foretrekker det, og tilgjengelig te og kaffemelk. Det er gratis for oss. Vi har vannkjølere i hver avdeling. Vi får også frukt to eller tre ganger i uken.

Vi har kantine med bra tilbud, salatbar, varmrett og brød og pålegg - eller vi hadde frem til 12.03.2020. Der betaler vi 350,-/mnd for, (tror jeg det er) et beløp som er satt slik at vi skal slippe skatt for kantinetilbudet.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 14-01-21, 20:19   #59
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.650
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Betale for mat og kaffe/te på jobb

Gratis kaffe/te/kakao, og vann med og uten kullsyre. Ingen kantine og 10min å gå til nærmeste butikk. Staten skulle spare så de la ned kantinen og lot folkene som jobbet der gå overtallige rundt uten oppgaver.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-21, 20:31   #60
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.590
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Betale for mat og kaffe/te på jobb

100 kroner pr mnd. Kaffe, te og ellers sånn fredagskos og slikt. Er kommunalt ansatt og får ingenting sånt av arbeidsgiver. Har heller ikke kantine. Har tilgang til kjøleskap da.


Sist redigert av vixen : 14-01-21 kl 20:32. Årsak: .
vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no