Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hørte du tyfonene kl 12 i dag?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hørte du tyfonene kl 12 i dag?
Ja 108 66,67%
Nei 54 33,33%
Ja, kanskje når du sier det, men tenkte ikke på det da 0 0%
Deltakere: 162. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-01-21, 18:38   #61
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.642
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hørte du tyfonene kl 12 i dag?

Tyfon? Er ikke det et værfenomen? :skingrestemme:

Hørte det ja. Vi kalte det flyalarm før.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-21, 18:39   #62
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.642
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hørte du tyfonene kl 12 i dag?

Opprinnelig lagt inn av Storm, her.

Tyfon? Er ikke det et værfenomen? :skingrestemme:

Hørte det ja. Vi kalte det flyalarm før.

Aftenposten kaller det også flyalarm. De er vel like konservative som meg.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-21, 20:01   #63
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.328
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hørte du tyfonene kl 12 i dag?

Opprinnelig lagt inn av Storm, her.

Aftenposten kaller det også flyalarm. De er vel like konservative som meg.

Jeg har aldri heller brukt tyfon i den sammenhengen.

Fra Aftenposten:

Sitat:

Minst 2,2 millioner mennesker bor nemlig for langt borte fra nærmeste sirene – eller tyfon, som de egentlig heter – til å kunne høre den. Det viser en kartlegging Aftenposten har gjort. I 62 prosent av landets kommuner, bor alle utenfor hørevidde.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-21, 20:06   #64
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.801
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hørte du tyfonene kl 12 i dag?

Jeg ser på «tyfonkartet» at vinden skal være i meget gunstig retning for at vi skal kunne høre dem her jeg bor og jobber.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-21, 20:13   #65
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.481
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hørte du tyfonene kl 12 i dag?

Ja. Hører dem hver gang.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-21, 21:15   #66
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hørte du tyfonene kl 12 i dag?

Jada. Vi må ha en i nærheten.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-21, 22:06   #67
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hørte du tyfonene kl 12 i dag?

Ja, klart og tydelig. Inne, hjemme.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 14-01-21 kl 09:19.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-21, 22:22   #68
isola
Kakemonster
 
isola sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Innlegg: 3.731
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hørte du tyfonene kl 12 i dag?

Hørte den godt på jobb, usikker på hvor langt unna den er. Hjemme er den på nabohuset, så det er ikke så om å gjøre å være hjemme når den testes.

__________________
2009 2013
isola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-21, 23:05   #69
dharma
Lager seg en tittel.
 
dharma sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 3.238
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hørte du tyfonene kl 12 i dag?

Jeg hørte, men er usikker på om jeg hadde gjort det om jeg var innendørs.
Mannen og sønnen som befant seg nærmere, men var innendørs hørte den ikke.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-21, 23:07   #70
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.353
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hørte du tyfonene kl 12 i dag?

Jeg var ute og kjørte bil akkurat klokken tolv i dag, og lurte litt på hvor de var plassert, og jeg ser av kartet at jeg var svært nær den ene da de startet, og så passerte jeg en annen på veien. Har aldri vært hjemme når det har vært tyfon, og ut fra kartet tror jeg at det ville høres ut som vi har den inni stua. Må spørre den ungen som var hjemme i dag.

__________________
05 og 07
Elise er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 14-01-21, 00:16   #71
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.368
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hørte du tyfonene kl 12 i dag?

Hørte de godt. Så jeg hadde minst tre stk i en kilometer omkrets. Vi så tilfeldigvis varselet på TV i går om at det skulle være test i dag, så da fikk vi tatt en prat om det.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 14-01-21, 09:07   #72
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hørte du tyfonene kl 12 i dag?

Absolutt. Tyfonen står rett over hodet mitt på jobben. Man må faktisk slutte å snakke når den går.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-21, 09:19   #73
Sissel
Bør lage seg en tittel selv
 
Sissel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
Innlegg: 3.319
Sissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hørte du tyfonene kl 12 i dag?

Jeg hørte den ikke, ikke mannen min heller.

__________________
Gutt/jente 99, gutt 01
Sissel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-21, 09:22   #74
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hørte du tyfonene kl 12 i dag?

Det jeg reagerer på er at de hevder "snart kan du få varsel på mobilen". Jeg tror at dersom man skulle bli angrepet i dag er det sannsynlig å tro at noe av det første som blir satt ut av spill er det digitale nettet, da har sms liten verdi.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-21, 10:52   #75
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.385
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hørte du tyfonene kl 12 i dag?

Opprinnelig lagt inn av Blånn, her.

Jepp. Opp til flere av dem. #SentrumAvOslo

Samme her.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-21, 18:54   #76
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hørte du tyfonene kl 12 i dag?

Jeg har ikke lest hele tråden. I går hørte jeg ikke eller la ikke merke til noe som kunne vært tyfonen/flyalarmen. Det kan være at den nærmeste ikke er i drift, det er en byggeplass akkurat nå. Jeg har hørt den før når den har blitt testet.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-21, 20:34   #77
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hørte du tyfonene kl 12 i dag?

Helten kaller meg dævvhørt, den ulte som bare det sier han.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-21, 22:02   #78
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.979
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hørte du tyfonene kl 12 i dag?

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Samme her. Og når jeg sjekker kartet i linken så ser jeg hvorfor. Det ligger to stykk veldig nærme huset, en på hver side.

Ja, tenkte på deg da jeg så på kartet. Vi hører ikke noe her ved Varingskollen, ikke så rart ut fra kartet.

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no