Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Post-korona - New York og Washington - hotelltips?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-01-21, 15:09   #1
Høst
Ad astra
 
Høst sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.496
Blogginnlegg: 334
Høst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner til
Standard

Post-korona - New York og Washington - hotelltips?

Mannen har bestilt konsertbiletter til Billy Joel i New York i 2022!! Han skjønte at jeg sårt trengte noe å se frem til, og til da må da dette være under kontroll! :krampepositiv:

Jeg trenger hotelltips! Jeg har bare vært der en gang før (mannen har vært der flere ganger, men på jobbreiser og kjedelige jobbhotell), og da bodde vi på New Yorker. Likte hotellet godt, og god plassering i forhold til Madison Square Gardens. Men, er det andre hotell som dere vet om som er bra? Vi skal ha to «runder» (noen dager i Washington i mellom, så gjerne hotelltips der også), og bor gjerne på to forskjellige hotell. Barna skal ikke være med, så trenger ikke være veldig barnevennlig.

__________________
Høst(Vesla 2002, Junior 2010, Knøttet 2015)

Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light; I have loved the stars too truly to be fearful of the night.

Høst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-21, 15:47   #2
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.876
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Post-korona - New York og Washington - hotelltips?

Oi, konsert. :drømme:.

Jeg bodde på Dream Downtown 9th Ave, 16 St for to år siden. Kult hotell med populær takterrasse og utendørs svømmebasseng, men litt bråkete, men hele byen er bråkete. Nær Chelsea Market, Starbuks Reserve Roastery, som ikke er en Starbuks, The High Line og generelt korte avstander til bane, shopping og gode restauranter som Tao Downtown i samme bygg. Vi brukte bane, bysykler og føttene og var vel over hele halvøya. Mye folk i Chelsea i helgene. Litt lokal stil. Også litt dyrt, men det er vel også hele byen. De jeg reiste med som hadde vært flere ganger i New York foretrakk å bo i Soho. SAS streiket og vi fikk ufrivillig nær en uke i byen og på det hotellet. Ble godt kjent og kunne tenkt meg å bodd der igjen.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-21, 15:48   #3
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.772
Blogginnlegg: 13
Bokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Post-korona - New York og Washington - hotelltips?

Ikke hjelpsomt, men: New York! Konsert!

Bokormen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 24-01-21, 20:36   #4
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.253
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Post-korona - New York og Washington - hotelltips?

Drømmer også om New York i 2022 siden jeg blir 50 da. Vært mye i New York og liker godt Midtown, nær Bryant Park og biblioteket.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-21, 01:52   #5
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.752
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Post-korona - New York og Washington - hotelltips?

Jeg likte meg godt her: https://www.kixby.com/

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-21, 09:34   #6
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Post-korona - New York og Washington - hotelltips?

Hm. Hotell i NY er innmari dyrt, og jeg har aldri egentlig bodd noe veldig ålreit sted. Eller - da vi var der sist bodde vi et sted som passet familien veldig bra, men som jeg ikke ville anbefalt for noe par.

Men da bodde vi like i nærheten av Madison Square Garden, og det var flott i forhold til utvalg av restauranter og desslike.

Men aller mest går jeg inn i tråden for å si at det var en fantastisk plan.

(Vi giftet oss i sjømannskirken i NY i 2006, og i år er det 15 år siden. Vi lurte på å ta en tur igjen nå, men jeg tror kanskje ikke at byen er klar for besøk i år. Vi var der på 10-års bryllupsdagen vår.)

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-21, 09:36   #7
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Post-korona - New York og Washington - hotelltips?

Vi har forresten også kombinert NY med Washington og da tok vi toget. Det var usedvanlig effektiv, og anbefales.

Hotell der bestilte vi på HotWire og vi fikk et MYE kulere hotell enn vi ellers ville hatt råd til.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no