Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hotellanbefaling, København

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-07-09, 23:42   #1
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.687
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hotellanbefaling, København

Ja - noen som har noe å anbefale?
Krav er: Nært sentrum og optmialt sett pris pr natt under 1000 kroner.

Dette hotellet appelerer til meg, men er litt usikker på beliggenheten i forhold til interessante ting...

Sikkert pga himmelsenga...*enkel*

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-09, 23:48   #2
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.415
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hotellanbefaling, København

Har lest mye bra om det hotellet, faktisk.
Vi skal dit denne måneden, men husker ikke hvor vi skal bo, og husker heller ikke hvor vi bodde i fjor...(og sånn går no dagan)

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-09, 23:52   #3
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.687
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hotellanbefaling, København

VI bodde også på et helt OK hotell sist vi var der - men husker ikke navn på hotellet.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-09, 23:59   #4
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.983
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hotellanbefaling, København

Jeg liker meg veldig godt på Admiral. Nydelig frokost, veldig sentralt, men rolig og med store fine rom, med sjel.

http://www.admiralhotel.dk/Værelser.aspx

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-09, 00:01   #5
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.415
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hotellanbefaling, København

Hotel Ascot bodde vi visst på i fjor, det var greit nok, veldig bra beliggenhet.

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-09, 00:03   #6
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hotellanbefaling, København

Hmm vi bodde på et greit et ved Nyhavn. Var det hotel Europa mon tro? Sentralt til tusen. Ikke all verdens frokostsal, små, men pene rom.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-09, 00:06   #7
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hotellanbefaling, København

Det var IKKE hotell Europa. Leter videre.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-09, 00:09   #8
Mani
Helt vanlig
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.535
Blogginnlegg: 16
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hotellanbefaling, København

Jeg kan helt klart fraråde Bertrams hotel.

__________________
Mani er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-09, 00:10   #9
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hotellanbefaling, København

Hotel Copenhagen Strand

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-09, 00:16   #10
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hotellanbefaling, København

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Ja - noen som har noe å anbefale?
Krav er: Nært sentrum og optmialt sett pris pr natt under 1000 kroner.

Dette hotellet appelerer til meg, men er litt usikker på beliggenheten i forhold til interessante ting...

Vi bodde der i 2007 og hadde det veldig fint.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-09, 09:08   #11
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hotellanbefaling, København

Dette har mannen bodd på flere ganger
http://www.firsthotels.com/da/Vore-h...tel-Skt-Petri/
HAn har vært kjempefornøyd og ligger så og si i sentrum har jeg forstått.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-09, 09:25   #12
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hotellanbefaling, København

Absalon fyller kravene dine med god margin. Ligg langt unna det skrekkelige hotellet.
Det ligger så midt i horestrøket at du må bruke nøkkelkortet for å komme inn i korridorene.

  Svar med sitat
Gammel 04-07-09, 10:17   #13
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.687
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hotellanbefaling, København

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Vi bodde der i 2007 og hadde det veldig fint.

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Absalon fyller kravene dine med god margin. Ligg langt unna det skrekkelige hotellet.
Det ligger så midt i horestrøket at du må bruke nøkkelkortet for å komme inn i korridorene.

Det skrekkelige hotellet er Bertrams regner jeg med? Vi reiser i september uten barn altså - men Absalon virker ok det også.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-09, 10:48   #14
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hotellanbefaling, København

Neineinei - det er Absalon som er det skrekkelige hotellet. Bertrams har jeg aldri vært på. Men Absalon har jeg faktisk trampet ut av klokken halv ett på natta en gang uten å ha oppdrevet et alternativt hotellrom enda. Og vekket Elsket Kollega for å fremskaffe et bedre alternativ på sekundet. (Og endt på SAS med tolv vinduer, to bad og panoramautsikt til Tivoli. )

Jeg pleier ikke å være snobbete når jeg reiser privat altså. Men Absalon går ikke. Det satt damer i stolene i resepsjonen der som var klare til oppdrag så det ut til, (les: prostitusjon), det var ikke lys på badet og man måtte bruke nøkkelkortet for å komme inn i korridoren.

  Svar med sitat
Gammel 04-07-09, 18:25   #15
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hotellanbefaling, København

Vi var på Hotel Marionett for noen år siden, ungene elsket det og vi hadde flott utsikt kanalen (det er kanal det er ). Store fine rom, stort badekar og ordentlig god mat! Tok 10 minutter å gå til Tivoli med 2 unger, så det er ganske sentralt!

__________________
Jente -96, gutt -04
turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-09, 18:35   #16
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hotellanbefaling, København

Vi var på Absalon en gang, mener jeg. Det var sånn jentetur, og helt ok. Men ikke mer enn det. Nå har jeg nok blitt mer hotellsnobb enn før.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-09, 18:40   #17
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hotellanbefaling, København

Hotel Fox.

http://www.booking.com/hotel/dk/fox....fbccd8eeaf7e7c




Ascot Hotel:

http://www.booking.com/hotel/dk/asco...fbccd8eeaf7e7c





The Square:

http://www.booking.com/hotel/dk/thes...fbccd8eeaf7e7c

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-09, 18:52   #18
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hotellanbefaling, København

Har akkurat bestilt pakke til København. Fikk rom på Grand Hotell og fly, fredag - mandag, for rett under 5000,- for to. Ikke så ille det! Det var med Norwegian - hvis dere ikke har bestilt fly enda.

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-09, 19:22   #19
Cielo
Superduperaktiv
 
Cielo sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 685
Cielo er populærCielo er populærCielo er populærCielo er populær
Standard

Sv: Hotellanbefaling, København

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Ja - noen som har noe å anbefale?
Krav er: Nært sentrum og optmialt sett pris pr natt under 1000 kroner.

Dette hotellet appelerer til meg, men er litt usikker på beliggenheten i forhold til interessante ting...

Sikkert pga himmelsenga...*enkel*

Vi har også bodd der, og var fornøyde. Hadde rom med himmelseng og balkong inn mot bakgården (tror det er lurt, Vesterbrogade er ganske trafikkert).

De er veldig romantiske de himmelsengene, altså. Jeg kom hjem som nygravid, enda vi hadde tenkt å vente litt til.

__________________
Cielo & Tassen, f.05. og Lille Bolla, f.08.
Cielo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-09, 19:29   #20
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hotellanbefaling, København

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Dette har mannen bodd på flere ganger
http://www.firsthotels.com/da/Vore-h...tel-Skt-Petri/
HAn har vært kjempefornøyd og ligger så og si i sentrum har jeg forstått.

First hotel er veldig bra. Bodde der på jobb reise en gang og det var ren luksus i forhold til det slitne Grand Hotel som jobben egentlig benyttet (var fullt til vår glede)

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Har akkurat bestilt pakke til København. Fikk rom på Grand Hotell og fly, fredag - mandag, for rett under 5000,- for to. Ikke så ille det! Det var med Norwegian - hvis dere ikke har bestilt fly enda.

Lenge siden jeg bodde på Grand hotell og mulig det her blitt fikset opp siden da, men etter den erfaringen jeg hadde da, så ville jeg ikke valgt det igjen. Husker jeg måtte gå igjennom dusjen for å komme til toalettet. Merkelig løsning.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no