Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Har dere kjæledyr?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-11-08, 21:03   #81
Enot
Nybegynner
 
Enot sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 7
Enot har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Har dere kjæledyr?

En nydelig katt på 6 mnd.

__________________
Husk at ingen liker å bli tatt for gitt, så plutselig er de ikke der for deg........
Enot er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-08, 00:05   #82
Matir
Aktiv
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 168
Matir er litt kul
Standard

Sv: Har dere kjæledyr?

Vi har en katt som vi har hatt i 7 år nå

Matir er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-08, 21:29   #83
Skvetten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Har dere kjæledyr?

Å, for en fin tråd som jeg har oversett. Må jo legge ut bilder av min kjære boff her da.

Boffen min i fri dressur.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg P1042696.JPG (67,2 KB, 12 visninger)
Filtype: jpg P1042698.JPG (58,2 KB, 10 visninger)
Filtype: jpg IMG_7291.jpg (179,0 KB, 9 visninger)
Filtype: jpg IMG_7991 (Small).JPG (46,5 KB, 11 visninger)
Filtype: jpg IMG_7027.jpg (176,7 KB, 11 visninger)
  Svar med sitat
Gammel 15-12-08, 21:38   #84
Malus
lurer
 
Malus sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
Innlegg: 3.842
Malus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har dere kjæledyr?

Skvetten> Kjempefine bilder av en flott boffs!

__________________
Tre fininger : 07 - 09 - 11
Malus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-08, 21:41   #85
Nasse
Fartsfantom
 
Nasse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 2.123
Blogginnlegg: 30
Nasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har dere kjæledyr?

Nei, ingen kjæledyr her i huset hvis da ikke hybelkaniner teller da? Eller så snakker vi pm å skaffe oss en hun om tid og stunder - en bokser.

Nasse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-08, 21:41   #86
Skvetten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Har dere kjæledyr?

Opprinnelig lagt inn av shg, her.

Skvetten> Kjempefine bilder av en flott boffs!

Verdens vakreste. :stolt mamma:

  Svar med sitat
Gammel 15-12-08, 21:49   #87
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har dere kjæledyr?

Skvetten: Er jeg helt på jordet om jeg tipper noe elghund med en dæsj Schäfer?
Ikke fortell meg at det er en eller annen flott rase jeg aldri har hørt om, for da blir jeg relativt flau.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-08, 21:55   #88
Skvetten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Har dere kjæledyr?

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Skvetten: Er jeg helt på jordet om jeg tipper noe elghund med en dæsj Schäfer?
Ikke fortell meg at det er en eller annen flott rase jeg aldri har hørt om, for da blir jeg relativt flau.

http://www.hundeguiden.no/HundeBoka/...tgotaspets.htm

  Svar med sitat
Gammel 15-12-08, 22:09   #89
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har dere kjæledyr?

Opprinnelig lagt inn av Skvetten, her.

http://www.hundeguiden.no/HundeBoka/...tgotaspets.htm

OK. Da går jeg og legger meg.
Usannsynlig flott var nå den bofsen din uansett.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-08, 22:11   #90
Skvetten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Har dere kjæledyr?

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

OK. Da går jeg og legger meg.
Usannsynlig flott var nå den bofsen din uansett.

Takke, takk.

Ikke være lei deg du.

  Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 11:05   #91
Mississippi
ull-lue
 
Mississippi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.327
Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har dere kjæledyr?

18072008503.jpg

__________________
"Det er ikke dråpen som får begeret til å flyte over. Problemet er at da dråpen kom var begeret alleredet fullt, og det hadde ikke dråpen noe med, den hadde jo nettopp kommet" -Karsten Isachsen
Mississippi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 11:10   #92
Mississippi
ull-lue
 
Mississippi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.327
Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har dere kjæledyr?

Som dere ser så har jeg nå en dachsefrøken.
Hadde før en border collie!
To meget forskjellige individer ...

__________________
"Det er ikke dråpen som får begeret til å flyte over. Problemet er at da dråpen kom var begeret alleredet fullt, og det hadde ikke dråpen noe med, den hadde jo nettopp kommet" -Karsten Isachsen
Mississippi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 13:25   #93
Malus
lurer
 
Malus sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
Innlegg: 3.842
Malus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har dere kjæledyr?

Kjempesøt hund Monnin!

__________________
Tre fininger : 07 - 09 - 11
Malus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 13:31   #94
Mississippi
ull-lue
 
Mississippi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.327
Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har dere kjæledyr?

Opprinnelig lagt inn av shg, her.

Kjempesøt hund Monnin!

__________________
"Det er ikke dråpen som får begeret til å flyte over. Problemet er at da dråpen kom var begeret alleredet fullt, og det hadde ikke dråpen noe med, den hadde jo nettopp kommet" -Karsten Isachsen
Mississippi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-08, 03:29   #95
Mamarazzi
Jazzbabe
 
Mamarazzi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Elvebyen
Innlegg: 1.640
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har dere kjæledyr?

Her er vår nydelige, lille Sara dagen før hun døde. Hun ble 12 år gammel, og var en hittekatt fra Oslo. Hun dukket opp på jobben til mannen min som kattunge, og nektet å fjerne seg derfra. Etter 3-4 dager tok han henne med hjem, selv om han er allergisk for katter. Han tålte henne bedre og bedre etterhvert, og sluttet å reagere såfremt han ikke gned seg i øynene etter å ha klappet henne.

Sara var ei skikkelig snill katte . Vi skal ha katt igjen, men ikke før vi flytter inn i enebolig. (Vi har for øvrig akvarium)


Sara:

__________________
Venner er de brødre og søstre man selv velger
Mamarazzi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-09, 16:22   #96
Mor til 4
Nattrangler
 
Mor til 4 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.493
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har dere kjæledyr?

Nye bilder av Nadia

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Nadia131aaaaa.jpg (37,1 KB, 9 visninger)
Filtype: jpg Nadia120aabb.jpg (48,3 KB, 8 visninger)
__________________
Jente 90- gutt 96 - gutt 99 - gutt 03
Mor til 4 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-09, 17:03   #97
Skvetten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Har dere kjæledyr?

Så nydelig hun er!

  Svar med sitat
Gammel 08-01-09, 18:47   #98
kris
kross
 
kris sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 927
kris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har dere kjæledyr?

Oj, for en herlig tråd som jeg helt har gått glipp av. Så mange nydelige dyr!

For tiden deler MK og jeg hus med omtrent en halv katt - lang historie, men katten har altså det luksusproblemet at vi er to damer som slåss om hvem han egentlig bor med.

Her er Fuzzy - bigamisten:

__________________
kris
Enestående mamma til en enestående gutt (2001)
"Livet er ikke et problem som skal løses, men en realitet som skal oppleves." (Søren Kierkegaard)
kris er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-09, 22:17   #99
mari1974
Fullverdig medlem
 
mari1974 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 57
mari1974 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Har dere kjæledyr?

Vi har kanin, dvergkanin som er 2 år

mari1974 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-09, 03:32   #100
Sonja Sockersöt
Hjuleglede
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.120
Sonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har dere kjæledyr?

Som Mor til 4 har også vi et Bengaldyr i hus.

Den første Bengalen vår var ei ekstremt sosial, skravlete og kosete jente. Hun snek seg ut et åpent vindu i sommervarmen og fikk smaken på det gode liv utendørs. Dum som jeg er lot jeg henne være ute når hun ville det, for jeg så hvor stor glede hun hadde av det. Alt var såre vel helt til jeg fikk telefon fra mannen til ei venninne som hadde funnet en påkjørt pus i veikanten og ringte nummeret på halsbåndet. Jeg har fortsatt kølsvart samvittighet for at jeg lot henne gå ute. Heldigvis har hun blitt drept momentant, og bortsett fra bittelitt blod var det umulig å se noe. Hun kom nok midt under en bil og brakk nakken. Det var snørr og tårer i lange baner hos både store og små, og det ble sørgelig stille i huset etterpå. Alle som har litt kjennskap til Bengalen som rase vet at de er utrolig spesielle.

Rett før jul kom det en ny pelskledd liten venn inn i familien, en aldeles nyyydelig liten Bengalgutt fra Ingøys. Min julepresang til meg selv.
Jeg synes egentlig at dette med rasekatter er en smule fjollete, så vi fleska skikkelig til når prinsen skulle ha navn. De to andre dyrene våre har begge "menneskenavn" som begynner på J. Helt tilfeldig faktisk, for huspusen hadde navn da vi fikk henne. Så det var helt klart at nykommeren måtte ha et navn på J. Jonatan skulle vise seg å være et brukbart kattanavn. Det er noe vilt og jungelaktig over Bengalene, og en pus av et slikt kaliber må selvsagt tituleres prins, så da ble det Jungelprins Jonatan i tillegg til stamtavlenavnet.

Ellers har vi en bedårende brun Labrador retriever, Jørgen, som tross sine snart 8 år fortsatt oppfører seg som en valp, og en huspus -Josefine- som vi overtok som omplasseringskatt for noen år siden. Hun fikk en ny vår da Jungelprinsen entret heimen. Kastrerte er de begge to, så de er bare gode venner.

Sonja Sockersöt er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no