Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Fotballkamp

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-10-09, 16:04   #1
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.785
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fotballkamp

Jeg skal på fotballkamp i dag, og det er minst 15 år siden sist gang jeg var det.
Så jeg lurer på:
Hvordan kler man seg? varmt med strømpikk, overtrekksdress, lue, skjerf osv?
Kan man ta med termos med kaffe? Eller må det kjøpes?
Flaske brus?
Kan man ha med sitteunderlag?
Kan man bytte plasser uten å måtte krangle for mye? (Vi har plass på hjemmelagstribunen, men stiller som bortelagssupportere, og vil da gjerne sitte med likesinnede.)

Noe annet å huske på?

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-09, 18:26   #2
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.556
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fotballkamp

Du får nok ikke med deg termos eller flaske inn, slikt må kjøpes og fås da sormegel bare i pappkrus, termos kan du jo finne på å kaste inn på banen og skade noen med, må vite. Og flakser kan jo inneholde såmangt... (Men det er helt lov å ha med paraply, som man kan stikke naboen med elle kaste inn på banen...)

Hvordan du kler deg avhenger av været, men jeg hadde satset på strømpebukse og en tykk genser under ja, det er tross alt kaldt, og du skal regne med å stå/sitte stille i 3 timer. Gode, varme sko, lue og skjerf, fin oppfinnelse i siste del av oktober.

Sitteunderlag kan du nok fint ha med ja, og hvorvidt du får bytte tribune, ja, med mindre det er overfull borteseksjon, så får du nok det, det er jo fra arrngørens side en grunn til at man skiller mellom hjemme- og bortesupportere, men ikke kom i siste sekund for å krangle med dørvakta da, beregn god tid, og spørr hvem som kan ordne det for deg. (Dertil ha gode, varme klær, man bør ikke beregne å komme i siste sekund, da har gjerne kampen begynt før du kommer deg inn.)

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 18-10-09, 20:54   #3
Beathe
thirtysomething
 
Beathe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.542
Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Fotballkamp

Neste søndag prøver du hjemmekampen til Stabæk. Da slipper du alle bekymringer for hvor varmt du skal kle deg, du sitter varmt og godt og kjøper kaffe/brus/pølse/sjokkis og pottis i kiosken.

__________________
Poden (2001)
Beathe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-09, 20:56   #4
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.073
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fotballkamp

Det kan da ikke være mange steder det er lov til å ha med paraply? Ikke der jeg har vært i det siste, i hvert fall.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-09, 21:07   #5
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.785
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fotballkamp

Vi satt under tak og det var sånne ovner som strålte fra oven. Jeg er allikevel glad for ullstrømpebukse og -trøye. Vi fikk dessverre ikke bytte plass, for bortetribunen var full. Det gjorde dog ikke så mye, for begge lag spillte så kjedelig/dårlig at hele kampen var et langt gjesp og jeg røk dermed ikke uklar med hjemmelagets supportere.

Jeg lar meg fascinere av hvor alvorlig enkelte tar fotballen, og innser at jeg aldri blir ihuga fotballsupporter.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-09, 16:52   #6
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.556
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fotballkamp

Opprinnelig lagt inn av Snippa, her.

Det kan da ikke være mange steder det er lov til å ha med paraply? Ikke der jeg har vært i det siste, i hvert fall.

Sikkert ikke, men jeg bor i Bergen, skjønner du... og har aldri blitt nektet paraply, ikke jeg, og ikke andre, det er helt vanlig å se paraplyer på Brann stadion. Noe som gjerne ikke er så rart, da det ofte regner her i byen... Ikke ha med plastflaske med brus, men gjerne paraply, jeg ler litt av den av og til. Men meget mulig det ikke er lov så mange andre steder da.

(Det skal også tas med som forbehold at jeg ikke har vært på stadion på 14 mnd og noen dager... Har en 14 mnd gammel sønn som jeg ikke synes det har passet å ta med.)

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no