Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Elixia - uforskammede selgere

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-07-09, 21:58   #41
lavendely
Singing in the rain
 
lavendely sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Innlegg: 395
lavendely er litt kullavendely er litt kul
Standard

Sv: Elixia - uforskammede selgere

Opprinnelig lagt inn av Nebbia, her.

En klage hjelper bare hvis ledelsen er sjokkert over oppførselen til selgerne.

Det burde det gjøre!!!

Utrolig useriøst og frekt å lire ut av seg noe slikt. Rett og slett barnslig.

__________________
3 små '07'09'11
lavendely er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-09, 23:55   #42
Lucifer
Skummelt distré...
 
Lucifer sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
Innlegg: 1.931
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Sv: Elixia - uforskammede selgere

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.



TA KONTAKT!!!!!!!

Jeg kan ikke tenke meg annet enn at både Elixia og senterledelsen GJERNE vil vite om slike hendelser.

Kan jeg spørre hvilket storsenter det var?

Strømmen Storsenter

Opprinnelig lagt inn av Nebbia, her.

En klage hjelper bare hvis ledelsen er sjokkert over oppførselen til selgerne.

Det er nok mer effektivt å opprette bloggen elixialikerikketjukkemennesker.blogspot.com, ta bilder av selgerne som du kan legge ut, samt skrive om alt negativt du kan finne om Elixia. Deretter tar du en tur til et Elixia treningsstudio hvor du deler ut flyveblader hvor du reklamerer for bloggen din.

Denne likte jeg.

Sendte forresten klage i går, men tenkte ikke på senterledelsen. Sender en kopi dit nå.

__________________
3-barnsmor: Nesten tenåringen (07.07.2002) og Fotballspilleren (10.10.2005) og Minsteprinsessa (03.08.2008)

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-09, 00:04   #43
Lucifer
Skummelt distré...
 
Lucifer sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
Innlegg: 1.931
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Sv: Elixia - uforskammede selgere

Sendte nå en klage til Strømmen Storsenter.

__________________
3-barnsmor: Nesten tenåringen (07.07.2002) og Fotballspilleren (10.10.2005) og Minsteprinsessa (03.08.2008)

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-09, 08:01   #44
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Elixia - uforskammede selgere

  Svar med sitat
Gammel 07-07-09, 08:38   #45
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.793
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Elixia - uforskammede selgere

UTROLIG frekt!
Bra at du sendte klage. Vil jo egentlig tro at de bør få seg en skikkelig smekk.
Blir spennende å se hvilke svar du får.....

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-09, 08:41   #46
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Elixia - uforskammede selgere

Bra at du sendte klage!

Heldigvis har jeg ennå til gode å bli tilsnakket av en Elixiastand-medarbeider. Egentlig ingen stand-medarbeidere som prater til meg i grunn. Jeg tror det er fordi jeg har perfeksjonert the evil eye.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-09, 08:45   #47
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.385
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Elixia - uforskammede selgere

Så flott at du har sendt klage! Er spent på hva slags svar du får

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-09, 09:37   #48
Lucifer
Skummelt distré...
 
Lucifer sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
Innlegg: 1.931
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Sv: Elixia - uforskammede selgere

Jeg venter også på svaret...

__________________
3-barnsmor: Nesten tenåringen (07.07.2002) og Fotballspilleren (10.10.2005) og Minsteprinsessa (03.08.2008)

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-09, 20:56   #49
Lucifer
Skummelt distré...
 
Lucifer sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
Innlegg: 1.931
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Sv: Elixia - uforskammede selgere


Har fortsatt ikke fått svar! Såde synes nok ikke det er spesielt sjokkerende. Eller er de så flaue at de ikke vil svare? Tror jo egentlig ikke det da men.

__________________
3-barnsmor: Nesten tenåringen (07.07.2002) og Fotballspilleren (10.10.2005) og Minsteprinsessa (03.08.2008)

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-09, 23:43   #50
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Elixia - uforskammede selgere

Veldig dårlig at de ikke svarer.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-09, 00:32   #51
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Elixia - uforskammede selgere

Så utrolig dårlig at de ikke svarer!
Jeg har og meget dårlig erfaring med elixiaselgere.

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-09, 00:42   #52
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Elixia - uforskammede selgere

Jeg synes du burde purre på den eposten, for å vise at du ikke har glemt dem. Evt nevne at du kjenner noen som jobber i en avis i strøket.

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-09, 14:21   #53
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.385
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Elixia - uforskammede selgere

Opprinnelig lagt inn av Isbjørn, her.

Jeg synes du burde purre på den eposten, for å vise at du ikke har glemt dem. Evt nevne at du kjenner noen som jobber i en avis i strøket.

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-09, 09:00   #54
Skvetten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Elixia - uforskammede selgere

Har du fått svar?
Dette er noe av det frekkeste jeg har hørt på lenge!

  Svar med sitat
Gammel 28-09-09, 21:31   #55
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Elixia - uforskammede selgere

Da jeg så grønnjakkemenn på stand i Lillestrøm i dag kjente jeg en litt sånn skule-olmt-refleks, og kom på denne tråden. Har du fått noe svar Lucifer? Jeg har Elixia som et av flere alternativer når jeg nå går ut i jungelen av treningssentere for å finne det riktige.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-09, 12:23   #56
akel
Nybegynner
 
akel sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 12
akel har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Elixia - uforskammede selgere

Ufattelig frekt !!!!
Er selv medlem på Elixia og har vært med på "ned i vekt"-programmet der. Er veldig fornøyd . Har heldigvis aldri opplevd å få tilsvarende kommentarer der.

akel er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no