Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Verdens kjedeligste aktivitet!

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-06-09, 05:01   #1
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...
 
Høyt&Lavt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.326
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Verdens kjedeligste aktivitet!

Om jeg har bommet på kategori, så be my guest og flytt denne tråden om noen skulle ha et bedre forslag. For akkurat nå tror jeg at jeg er på randen av å kjede meg ihjel.
Om bare noen få timer drar jeg på turnè til O Store Utland i ti dager (er voksenleder i et ungdomskor og vi skal til Tsjekkia og Poen), og jeg er enda ikke ferdig med å pakke. Jeg lider av flere alvorlige symptomer som alle handler om at jeg aldri får pakket i normal tid. Ikke fordi det er så mye, eller så vanskelig å finne alt jeg skal pakke, men fordi det er det KJEDELIGSTE jeg veit om her i verden... Og når man har datamaskin i hus med internetttilgang og FP, mail, nettbank og for ikke å glemme "Spill" under "Alle programmer" i kontrollpanelet, ja da blir man ( jeg!) ikke ferdig med å pakke, da.
Ikke at jeg ikke hadde trengt søvnen, eller at jeg ikke ønsker å sove ved siden min samboer som i dag kom igjen fra et sykehusopphold med nyoperert skulder og brukne bein både her og der etter et lite fall på motorsykkel tidligere i uka, (og ikke er jeg nevneverdig imponert over tempoet på Aker heller, sånn i tillegg til at de klarte å overse et passe komplisert brudd i overarmen hans og sendte ham hjem midt på natta/natt til tirsdag bare for å ringe noen timer etter og be ham komme tilbake. Sånn, da fikk jeg klagd over det også) , men for å komme til poenget ( i snart verdens lengste setning med sannsynligvis uhorvelig mange komma- og punktumfeil), så klarer jeg altså bare ikke å pakke og bli ferdig.
Og om noen nå får ville griller i hodet og tenker at noen andre kan pakke for meg eller at det sikkert går bedre for hver gang jeg skal på tur, så er svaret nei, nei, nei og nei.

Men for all del, jeg gleder meg. Jeg har i siste liten fått lov å ta med snuppa mi, og hun gleder seg nok enda mer enn meg (fr hun trenger jo ikke pakke noen ting, det gjør jo jeg. Jadda.)


Så får dere ha en fin sommer så lenge folkens, dere som har orket å lese så langt i sutreputreklagingen min. Jeg kjenner at jeg savner internett og kabal allerede.

__________________
jente 2001 - gutt 2005 - gutt 2011
Høyt&Lavt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-09, 05:55   #2
LittLemen
Bør lage seg en tittel selv
 
LittLemen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 1.556
LittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Verdens kjedeligste aktivitet!



God tur!

LittLemen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-09, 06:14   #3
Tammen
Fjott
 
Tammen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.021
Blogginnlegg: 12
Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Verdens kjedeligste aktivitet!

Oi, det er noe kjent med det du skriver gitt. Selv startet jeg å pakke for en 3 mnd Vietnamtur ca klokken 0100 avreisenatta, dvs 4 timer før jeg skulle dra hjemmefra.

Håper du er ferdig nå Forbrukerkverulant. Høres ut som en flott reise, dere får kose dere masse. God tur!!

__________________


Cave ab homine unius libri
Ride si sapis ...
Tammen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-09, 08:09   #4
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Verdens kjedeligste aktivitet!

Jeg skjønner deg, selv om for meg er det å pakke opp igjen jeg hater. Å pakke ned går helt greit. God tur!

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-09, 09:07   #5
Muskat
Bør lage seg en tittel selv
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.813
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Verdens kjedeligste aktivitet!

Pakke er kjedelig, og å pakke ut igjen er enda verre.
Håper du får pakket i tide og får en fin tur!

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no