Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Fellesvisning

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-06-09, 13:31   #1
iana
safariqueen
 
iana sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 534
iana er populæriana er populæriana er populær
Standard

Fellesvisning

Vi skal selge en eiendom over 100 mil unna der vi bor. Det vil bli arrangert fellesvisning. Megleren kan ikke ha visning før 11.juli. Vi ønsker visning snarest mulig og 11.juli passer ikke for oss. Megler har derfor foreslått at vi holder en fellesvisning selv, og ved behov kan megler ha fellesvisning litt senere. Hva hadde dere gått for? Er det negativt at megler ikke er til stede? Er det negativt at vi (eier) ikke er til stede? Hvor mye betyr fellesvisning kontra enkeltvisninger?

iana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-09, 13:37   #2
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fellesvisning

Jeg ville foretrukket eier fremfor megler. Ikke at det er negativt å ha megler der, men eier kjenner nå engang huset bedre.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-09, 13:37   #3
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fellesvisning

Du klarer fint å holde visning selv.
Jeg hadde privatvisning da vi solgte leiligheten, og det var også en av de som var på privatvisningen som kjøpte.

Mange steder vil ikke megler at eier skal være til stede. Andre steder er det motsatt. Min erfaring er at det er greit at de er der, da får man svar på de aller fleste spørsmål med en gang. Det er mye en megler ikke kan vite/svare på sånn helt uten videre.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-09, 13:39   #4
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.689
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fellesvisning

Jeg ville holdt visningen selv. Vi har ikke brukt megler, kun holdt visninger selv, og det har fungert strålende.

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-09, 13:42   #5
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Fellesvisning

Jeg hater å gå på fellesvisninger.

Når vi kjøpte nå så likte jeg best de visningene megleren hadde. Der eier ikke var tilstede.

Grunnen for at jeg ikke liker fellesvisning er for at det er så mye enklere å få inntrykk av hus og rom uten andre gående i "veien"

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...

Sist redigert av Honda : 09-06-09 kl 08:49.
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-09, 00:08   #6
iana
safariqueen
 
iana sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 534
iana er populæriana er populæriana er populær
Standard

Sv: Fellesvisning

Takk for innspill. Vi går nok for å arrangere fellesvisningen selv, så får vi se hvordan det går videre

iana er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no