Gĺ tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Pokémon Map

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trĺdverktřy Visningsmĺter
Gammel 10-10-16, 10:25   #1
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 8.005
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pokémon Map

Vi har giret om Magicarp-jakten nĺ, og samler ved ĺ ha den som buddy. Den bruker bare 1 km, sĺ det mĺ vel vćre fint til joggetur. Jeg pleier ogsĺ ĺ finne Magicarp akkurat pĺ Nybrua over Akerselva.

Pokemonkartene har vćrt nede, men jeg har brukt det til ĺ velge mellom ellers likeverdige gĺruter, og stort sett funnet det som stĺr oppgitt. Det stĺr jo en teller der pĺ hvor lenge det er til de blir borte igjen.

Si fra hvis du finner Snorlax, da. Siste 10 kilometers egg fikk vi Evee i.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-16, 10:29   #2
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrřm
Innlegg: 31.870
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drřmme omBluen har et rykte de fleste bare kan drřmme omBluen har et rykte de fleste bare kan drřmme omBluen har et rykte de fleste bare kan drřmme omBluen har et rykte de fleste bare kan drřmme omBluen har et rykte de fleste bare kan drřmme omBluen har et rykte de fleste bare kan drřmme omBluen har et rykte de fleste bare kan drřmme omBluen har et rykte de fleste bare kan drřmme omBluen har et rykte de fleste bare kan drřmme omBluen har et rykte de fleste bare kan drřmme om
Standard

Sv: Pokémon Map

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.

Vi har giret om Magicarp-jakten nĺ, og samler ved ĺ ha den som buddy. Den bruker bare 1 km, sĺ det mĺ vel vćre fint til joggetur. Jeg pleier ogsĺ ĺ finne Magicarp akkurat pĺ Nybrua over Akerselva.

Jeg mistenker at man fort kan fĺ for hřy fart pĺ joggetur, faktisk. I alle fall teller ikke alt jeg sykler straks jeg bikker 9-10 km/t, virker det som. i tillegg kommer ĺpenbart Pokemon Go i konflikt med Endomondo, pĺ noe vis, for Endomondo stopper opp nĺr jeg starter Pokemon Go. Kan jo ikke lřpe en meter uten ĺ mĺle.

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet

Pokemonkartene har vćrt nede, men jeg har brukt det til ĺ velge mellom ellers likeverdige gĺruter, og stort sett funnet det som stĺr oppgitt. Det stĺr jo en teller der pĺ hvor lenge det er til de blir borte igjen.

Jo, men det stemmer ikke, altsĺ. Som sagt gikk jeg forbi 3-4 slike grřnne merkinger med nedtelling i slottsparken i morges, og det var bare karpe ĺ hente pĺ ett av dem.

Vi fĺr bare skrot i 10-kilometersegg. Sist var det Jynx, som jeg har tatt minst et dusin av fra fřr, og som er ubrukelig. Det er et hardt liv!

__________________
Hřstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye trĺder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nĺ 14:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no