Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Sommerhytta på TV2

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-05-19, 11:27   #41
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.240
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sommerhytta på TV2

Ikke rukket å se denne uken. Heier på KK.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-19, 13:04   #42
Bayone
snur
 
Bayone sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.440
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Sv: Sommerhytta på TV2

Håper KK eller Emma og Jostein vinner. Aleksander er bare irriterende, hadde klikket i vinkel om jeg hadde hatt en sånn mann. Dvs. jeg hadde aldri hatt en sånn mann. Når Miriam holder på flislegge og fuge badet og han bare: "jeg går og finner noen bregner". Det er sikkert mye med klipping, men han sier jo faktisk de tingene. Bare det å si at de ikke trenger å vaske av fugemassen.

__________________
2001 2004
Bayone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-19, 13:24   #43
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Sommerhytta på TV2

Opprinnelig lagt inn av Bayone, her.

Håper KK eller Emma og Jostein vinner. Aleksander er bare irriterende, hadde klikket i vinkel om jeg hadde hatt en sånn mann. Dvs. jeg hadde aldri hatt en sånn mann. Når Miriam holder på flislegge og fuge badet og han bare: "jeg går og finner noen bregner". Det er sikkert mye med klipping, men han sier jo faktisk de tingene. Bare det å si at de ikke trenger å vaske av fugemassen.

Enig i alt!

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-19, 13:24   #44
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Sommerhytta på TV2

Skikkelig bra underholdning med Alexander og Miriam - det skal de ha!

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-19, 14:49   #45
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerhytta på TV2

Opprinnelig lagt inn av Bayone, her.

Håper KK eller Emma og Jostein vinner. Aleksander er bare irriterende, hadde klikket i vinkel om jeg hadde hatt en sånn mann. Dvs. jeg hadde aldri hatt en sånn mann. Når Miriam holder på flislegge og fuge badet og han bare: "jeg går og finner noen bregner". Det er sikkert mye med klipping, men han sier jo faktisk de tingene. Bare det å si at de ikke trenger å vaske av fugemassen.

Enig i alt. Det er helt ubeskrivelig utrolig.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-19, 14:49   #46
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerhytta på TV2

Opprinnelig lagt inn av Guttemammis, her.

Skikkelig bra underholdning med Alexander og Miriam - det skal de ha!

Ja, enig i det også.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-19, 18:19   #47
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.893
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Sommerhytta på TV2

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.


Jeg tror jeg dåner av den frekkasen Aleksander. Gjerrigbod!? Atte det var, sa du? Er det mulig? Og «de hadde ikke gjort en så dårlig jobb hvis det var deres egen bod»?? Omg.

Jeg synes synd på Thor Erling og Anette. De ville jo virkelig lage en så fin bod som de klarte. Og alt de fikk i retur var en «gjerrigbod». Selv om Anette så ut til å være på gråten over fargene, så stresset ikke det meg, for det kan jo enkelt males over (selv om det var stygt). Det som nesten provoserte meg var skjødesløs isolering, våt isolasjon, stygge plater som verken var skjøtet eller sparklet, elendige overganger, manglende listing, i det hele tatt elendig arbeid. Og et strøk veggmaling på golvet. Den boden var helt krise. Og de hadde aldri gjort et så dårlig arbeid i sin egen hytte.


Helt enig. Jeg ble helt satt ut av det dårlige arbeidet! Og jeg synes de burde fått beskjed om å gjøre det på nytt faktisk.

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-19, 18:21   #48
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerhytta på TV2

Opprinnelig lagt inn av Huldra, her.

Helt enig. Jeg ble helt satt ut av det dårlige arbeidet! Og jeg synes de burde fått beskjed om å gjøre det på nytt faktisk.

Ja, det burde de. Og så i tillegg komme med kommentarer om dårlig arbeid på sin egen bod! Nei, det er helt på trynet.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-19, 00:09   #49
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerhytta på TV2

Atte... hørte jeg feil, eller sa Aleksander at han skulle sove mens hans gravide samboer måtte stå opp midt på natta for å sparkle?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-19, 18:26   #50
Bayone
snur
 
Bayone sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.440
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Sv: Sommerhytta på TV2

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Atte... hørte jeg feil, eller sa Aleksander at han skulle sove mens hans gravide samboer måtte stå opp midt på natta for å sparkle?

Jeg reagerer på at hun gravide står med den malingen som lukter så sterkt, mens han står og ser på.

__________________
2001 2004
Bayone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-19, 20:09   #51
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.405
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sommerhytta på TV2

Har sett dommerinspeksjonene hver torsdag, håper KK vinner, men liker også hytta til far og datter.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-19, 00:39   #52
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.754
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sommerhytta på TV2

Nå begynner Anette å bli en snakkis, hos oss. Hun blir rørt eller begynner nesten å gråte av alt, for tiden. Sliten?

Nå begynner de å rekruttere nye deltakere, bare å melde seg på. Kjenner at vi passer bedre foran tv enn med spikerpistol i 10 uker. Halve tida hadde vært mer interessant. 10 uker eller hva det er er bra drøyt. Har alle deltakerne fri fra jobb i ti uker?

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-19, 00:49   #53
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerhytta på TV2

Anette tror jeg er dritsliten. Har også lagt merke til mye grining i det siste. Men jeg synes ikke det er så rart, jeg blir sånn selv når jeg er sliten.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-19, 00:17   #54
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerhytta på TV2

Hva tenker vi etter i dag, da?

Jeg er nesten sjokkert over grønn hyttes slurv og mangler.

Ellers tenker jeg at Lars’ hammer muligens går til gul hytte, Ainas hammer til rød hytte, men Finns er jeg mer usikker på. Håper rød på ham også. Men han er tydelig rørt over Miriam, da. Likevel tror jeg ikke hagen deres holder.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-19, 00:24   #55
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.432
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerhytta på TV2

Hvem er gul og grønn osv? Har bare fulgt halvveis med, så kan ikke fargekodene.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-19, 00:27   #56
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerhytta på TV2

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Hvem er gul og grønn osv? Har bare fulgt halvveis med, så kan ikke fargekodene.

Grønn: Miriam og Aleksander
Gul: Jostein og Emma
Rød: KK
Blå: Anette og Thor Erling

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-19, 09:10   #57
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sommerhytta på TV2

Lars sin hammer tror jeg går til gul, de andre er jeg litt usikker på, men muligens Aina sin til rød. Finn har jeg ingen anelse om, men den går nok i alle fall ikke til gul.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-19, 09:14   #58
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.040
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sommerhytta på TV2

Jeg tipper Finn sin hammer til Miriam, Lars til Haldenserne og Aina til Jostein og Emma.

Hvor mange hammere blir delt ut nå fremover? Gir hyttenaboene ut en hammer også?

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-19, 10:06   #59
Pesten
Bør lage seg en tittel selv
 
Pesten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 2.766
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sommerhytta på TV2

Finn sin går til Miriam. Lett.
Aina til KK og Lars til Jostein og Emma.

__________________
Storebror 01, mellomsøster 02 og lillesøster 05.
Pesten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-19, 12:51   #60
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerhytta på TV2

Vet at Finn liker/ har sympati med Miriam, men hvordan kan han virkelig synes at hun er flinkest??

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no