Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hva strømmer du nå

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-09-20, 23:19   #1001
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå

Jeg har begynt på Schitt`s creek på Sumo etter alle Emmyene.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv  
Gammel 24-09-20, 19:29   #1002
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.649
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jeg har begynt på Schitt`s creek på Sumo etter alle Emmyene.

Jeg prøvde, men måtte gi opp etter en halv episode. Jeg leste en anmeldelse som sa at det beste med serien var at den ikke var overdreven og oppstilt. Vel, den første, halve episoden var intet annet.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv  
Gammel 24-09-20, 20:14   #1003
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.079
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå

Jeg har sett den korte miniserien Unorthodox og den var bra!

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv  
Gammel 24-09-20, 21:09   #1004
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.482
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg prøvde, men måtte gi opp etter en halv episode. Jeg leste en anmeldelse som sa at det beste med serien var at den ikke var overdreven og oppstilt. Vel, den første, halve episoden var intet annet.

Jeg har lest at man må gi den noen episoder før man kommer inn i den og da er den veldig bra. Men jeg har ikke sumo, så har ikke sett. Lurer på om jeg kanskje trenger sumo.

Vi ser fortsatt kobra Kai, pluss sesong 3 av The Good place.

Neket er ikke aktiv  
Gammel 24-09-20, 22:45   #1005
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.791
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå

Jeg har binget Norsk-ish på et par kvelder, og likte den kjempegodt.

Nå ser jeg på Livstid på NRK, den er Ok så jeg ser litt innimellom.
Jeg har spart tredje sesong av The Crown og ser en episode i uken, omtrent.

Attenåringen har brukt av sin aller første lønn og kjøpt Disney+.

Også bare elsker jeg "Hvem bor her?" på NRK.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 24-09-20, 22:57   #1006
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva strømmer du nå

Opprinnelig lagt inn av Molly, her.

Ser Cobra Kai sammen med minstemann. Han er helt hekta, og jeg liker den også veldig godt.

Ser den med minsten på 12 og han digger den. Vi så Locke & Key sammen, den likte vi godt begge to. Sesongavslutningen kunne vært bedre, men men.

Vi har også sett Raising Dion sammen. Ikke alltid veldig bra, men kule effekter og sånn.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv  
Gammel 25-09-20, 12:13   #1007
iben
oppbevares tørt
 
iben sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.136
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva strømmer du nå

Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

Jeg har sett den korte miniserien Unorthodox og den var bra!

Her også. Anbefales.

Har også startet på The Split etter anbefaling herifra. Så langt veldig bra serie.

Eller ser vi Mandalorian

iben er ikke aktiv  
Gammel 25-09-20, 12:19   #1008
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.986
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva strømmer du nå

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Jeg skal begynne på Schitt's Creek på Sumo.


Jeg kan rapportere at denne er ekstremt severdig; noe av det beste jeg har sett på veldig, veldig lenge. Den tok alle sju Emmy-ene innenfor komediekategorien i helga. Anbefales!

__________________
2001 og 2001
Stompa er aktiv nå  
Gammel 25-09-20, 13:19   #1009
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.802
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva strømmer du nå

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Jeg kan rapportere at denne er ekstremt severdig; noe av det beste jeg har sett på veldig, veldig lenge. Den tok alle sju Emmy-ene innenfor komediekategorien i helga. Anbefales!

Men ut i fra traileren så se den jo ut som den bare har sånn kjip dum humor som kanskje var morsomt på 90-tallet..
Jeg har sett traileren, og den finnes ikke morsom.

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv  
Gammel 25-09-20, 13:24   #1010
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.649
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå

Jeg holdt som sagt bare en halv episode, jeg synes den var helt på Mot i Brøstet-nivå. Gidder ikke å måtte «holde ut», egentlig.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no