Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Tilbud på fine dørskilt

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-01-13, 20:53   #61
-Nj-
-Holy macaroni-
 
-Nj- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 1.034
-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær
Standard

Sv: Tilbud på fine dørskilt

Opprinnelig lagt inn av Mrs. S, her.

Da har jeg sendt en epost med klage. Vedlagt et bilde hvor jeg holder dørskiltet mot dataskjermen.
Vanskelig å ta bilde gjennom pleksiglass, men dere ser det er skikkelig mørkt. Tatt med mobiltelefon, så dørskiltet har klarere detaljer.

Lurte veldig på hva de hvite sirklene var

__________________
2000 og okt. 2010

-Nj- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-13, 20:58   #62
Sneglo
Nøttelitens medhjelper
 
Sneglo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.155
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tilbud på fine dørskilt

Jeg er fornøyd med mitt.
Men nå bestilte jeg uten bildet.

Problemet mitt nå er at veggen i gangen er så stein hard at jeg får ikke inn skruene.

__________________
-05 -07
Sneglo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-13, 21:06   #63
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.484
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tilbud på fine dørskilt

Niobe: Er du fornøyd?

Lurer på om jeg skal bestille, men er det dumt å bare ha etternavnet på? Jeg bor jo alene med barna, så lite lyst at alle skal vite det (tenker sikkerhet). Ex sitt navn står enda på postkassen av den grunn.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-13, 21:10   #64
Sneglo
Nøttelitens medhjelper
 
Sneglo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.155
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tilbud på fine dørskilt

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Niobe: Er du fornøyd?

Lurer på om jeg skal bestille, men er det dumt å bare ha etternavnet på? Jeg bor jo alene med barna, så lite lyst at alle skal vite det (tenker sikkerhet). Ex sitt navn står enda på postkassen av den grunn.

Jeg har bare
"Her bor familien XXXXXXXXX"

__________________
-05 -07
Sneglo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-13, 20:18   #65
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.911
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tilbud på fine dørskilt

Tja, jeg er tålig fornøyd. Teksten er ikke helt midtstilt, og det irriterer meg en smule. Mannen min mener dog at jeg er den eneste i verden som hadde lagt merke til det.

Ellers er det helt fint, men jeg bestilte jo med kun tekst.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-13, 20:29   #66
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.484
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tilbud på fine dørskilt

Opprinnelig lagt inn av Sneglo, her.

Jeg har bare
"Her bor familien XXXXXXXXX"

Det er noe sånt jeg tenker på, kun etternavn rett og slett.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-13, 20:45   #67
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.948
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tilbud på fine dørskilt

Nå lurer jeg på om jeg ikke vil ta sjansen med bilde... Det er vel ingen her som er fornøyde med resultatet?

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-13, 15:07   #68
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tilbud på fine dørskilt

Jeg fikk dørskiltet mitt med bilde i dag. Veldig godt fornøyd bortsett fra at de har kuttet bittelitt nederst på den ene bokstaven i etternavnet vårt. Det er ikke noe problem, man ser det er en j uansett.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-13, 12:16   #69
Mrs. S
Bør lage seg en tittel selv
 
Mrs. S sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 1.648
Mrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tilbud på fine dørskilt

Jeg fikk svar i går og skal få nytt dørskilt. Krysser fingrene for at det blir bra!

Mrs. S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-13, 22:35   #70
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.948
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tilbud på fine dørskilt

Jeg holder på med bestilling nå, og tar faktisk sjansen på å bestille med bilde... Bildet er i sort/hvitt. Men burde jeg ha frostet glass eller noe liknende? Prøver å finne litt ut hvordan jeg evt får til det, men har ikke funnet noe ennå... Anyone?

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-13, 00:06   #71
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.948
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tilbud på fine dørskilt

Det ble visst uten bilde... Min paranoide bedre halvdel la ned veto

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-13, 00:08   #72
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tilbud på fine dørskilt

Jeg la inn bestilling i kveld, halv tolv, bare tekst!

Hadde glemt hele dørskiltet som vi kulle hatt i snart femten år, men jeg rakk det.

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-13, 00:08   #73
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.948
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tilbud på fine dørskilt

Me too

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-13, 22:57   #74
-Nj-
-Holy macaroni-
 
-Nj- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 1.034
-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær
Standard

Sv: Tilbud på fine dørskilt

Jeg fikk mitt i dag og la ut bilde på fb.
Ei venninne av meg fikk bestilt til samme januarpris i dag

(og der ser jeg at jeg har julebilde som avatar!!)

__________________
2000 og okt. 2010

-Nj- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-13, 11:32   #75
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tilbud på fine dørskilt

Hentet mitt i går. Fornøyd! Har uten bilde.

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-13, 11:33   #76
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.856
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tilbud på fine dørskilt

Jeg bestilte i dag.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-13, 11:49   #77
Mrs. S
Bør lage seg en tittel selv
 
Mrs. S sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 1.648
Mrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tilbud på fine dørskilt

Jeg har ikke fått det nye dørskiltet ennå.

Jeg vil bare legge til at jeg også så at bildet på skjermen ikke stemmer overens med det ferdige produktet. Det er kuttet litt av bildet på selve dørskiltet, og teksten i nederkant har litt av en "j" kuttet. Akkurat som Skytte sier. Da jeg leste det innlegget så jeg bedre etter. Jeg var så opptatt av den mørke fargen at jeg ikke så etter andre ting.
Når jeg la inn tekst ved bestillingen, kom det kom opp en prikket boks rundt teksten, og en advarsel, at teksten var for langt nede. Jeg flyttet den lenger opp til den prikkete boksen forsvant, men fremdeles ble litt kuttet. Dette er en svakhet ved siden, synes jeg. Vi får vel hva vi betaler for.

Som sagt, har ikke fått erstatningen ennå, så jeg er spent.

Mrs. S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-13, 12:02   #78
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.948
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tilbud på fine dørskilt

Enig Mrs. S. Hvis de kutter mer av produktet enn hva som vises i bildet, så er det jo en klar svakhet i programmet. Man kan jo ikke be kunden godkjenne at dette er det endelige produktet, for så å endre på det selv. Men det er sikkert noen innkjøringsproblemer vil jeg tro, og de har jo vært greie ift reklamasjon ser det ut til her inne

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-13, 12:37   #79
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.063
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tilbud på fine dørskilt

Vi fikk vårt nå, og er kjempefornøyde! Vi har ikke bilde på, bare tekst.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no