Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-10-12, 14:42   #321
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Nå ble det jammen postet og slettet et innlegg igjen.

.

Et innlegg der jeg ble sitert ble visst også slettet.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-12, 14:44   #322
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.885
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Sitat:

Det er hevet over enhver tvil at lekkasjene var sanne, konklusjoner ut over det i forhold til hvor de kom fra, har ikke jeg.

Nei, SF, vi er ikke enige i den konklusjonen, og det har du fått beskjed om.

Toffskij, moderator

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-12, 14:51   #323
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Nei, SF, vi er ikke enige i den konklusjonen, og det har du fått beskjed om.

Toffskij, moderator

Jeg har også en pm liggende hvor det står at vedkommende har lagt seg flat angående dette. Jeg er villig til å la dette ligge hvis du lar det ligge også. Insisterer du på å få kalle meg en løgner så må du nesten godta at du får tilsvar.

  Svar med sitat
Gammel 22-10-12, 14:58   #324
Mani
Helt vanlig
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.535
Blogginnlegg: 16
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Tja, da ble det iallefall ryddigere her inne for meg. Og selv om jeg nå registrerer at det fortsatt er en brytekamp her så føles det ikke som noe jeg trenger å ta videre stilling til. Ryddig er bra!

__________________
Mani er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-12, 15:00   #325
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.975
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Hva er det med denne modden som gjør at dette overhodet ikke får noen konsekvens? Som flere har sagt, tror full åpenhet ville lønne seg. Dette er bare internettet, ja, jeg vet det. Men det er likevel ikke morsomt å høre rykter om at en modde sladrer om ting på privaten, og det gir også meg en følelse av at ting blir snakket om/ledd av osv på "bakrommet".

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-12, 15:02   #326
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Jeg føler dette er som en konflikt på en arbeidsplass mellom noen få, som det hintes om her og der, og påvirker arbeidsmiljøet. Eller noe. Jeg er ikke personlig involvert. Jeg er fornøyd med ledelsen, så nå tenker jeg at jeg bare holder kjeft.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-12, 15:03   #327
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.885
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Opprinnelig lagt inn av Smilefjes, her.

Jeg har også en pm liggende hvor det står at vedkommende har lagt seg flat angående dette. Jeg er villig til å la dette ligge hvis du lar det ligge også. Insisterer du på å få kalle meg en løgner så må du nesten godta at du får tilsvar.

Det står faktisk, ordrett, at vedkommende «ikke legger seg flat». Du har fått en detaljert forklaring om hva vi mener om den saken.

Toffskij, moderator

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-12, 15:11   #328
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Opprinnelig lagt inn av Avatar, her.

Hva er det med denne modden som gjør at dette overhodet ikke får noen konsekvens?

Om jeg forstår deg rett: Synes du at det er nok at det kommer beskyldninger for at det skal komme noen konsekvenser for en modde?

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-12, 15:17   #329
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.050
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Jeg vil bare si, som ny her inne, at jeg synes det er flott at ledelsen tar dette offentlig nå slik at alt/det meste kan ryddes av veien. Og jeg liker den ryddige måten dette gjøres på.

Etter mange år på forskjellige forum der alt skal knebles føles det ut her som brukeren faktisk står i fokus, i motsetning til en del andre forum der de kan virke som de er mest til bry.

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-12, 15:43   #330
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.975
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Om jeg forstår deg rett: Synes du at det er nok at det kommer beskyldninger for at det skal komme noen konsekvenser for en modde?

Nei, konsekvens var kanskje et feil ordvalg. Beklager det. Det jeg mener er at jeg syns det burde vært kommunisert veldig mye mer tydlig hva som har skjedd, slik at man slapp all denne hintingen og spekuleringen. Det burde gå an å gjøre det, uten å avsløre identiteten til modden?

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-12, 15:49   #331
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.867
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Helt ærlig så synes jeg slike ting burde tas på kammerset, ikke i forumet - hvis det ikke angår en hel bråte med folk. jeg vil i hvertfall ikke ha et slik FP som vi har hatt de siste dagene. Jeg vil ikke måtte velge side eller tenke mitt eller føle meg utenfor og dum fordi det hintes om ting jeg ikke vet noe om.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-12, 16:00   #332
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.953
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Opprinnelig lagt inn av Avatar, her.

Nei, konsekvens var kanskje et feil ordvalg. Beklager det. Det jeg mener er at jeg syns det burde vært kommunisert veldig mye mer tydlig hva som har skjedd, slik at man slapp all denne hintingen og spekuleringen. Det burde gå an å gjøre det, uten å avsløre identiteten til modden?

Nei, det går ikke an slik saken er ført. Saken skulle vært tatt helt privat mellom de den gjelder.

- Admin

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-12, 16:06   #333
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.975
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Helt ærlig så synes jeg slike ting burde tas på kammerset, ikke i forumet - hvis det ikke angår en hel bråte med folk. jeg vil i hvertfall ikke ha et slik FP som vi har hatt de siste dagene. Jeg vil ikke måtte velge side eller tenke mitt eller føle meg utenfor og dum fordi det hintes om ting jeg ikke vet noe om.

Det er jeg helt enig i også. Men når det ført ER i offentligheten, så burde det være større åpenhet. Syns jeg.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-12, 16:07   #334
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.975
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Nei, det går ikke an slik saken er ført. Saken skulle vært tatt helt privat mellom de den gjelder.

- Admin

Ja, men det er jo nettopp det som ikke har blitt gjort, og da vil man som forumbruker, naturlig nok, lure på hva som skjer.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-12, 16:07   #335
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.953
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Opprinnelig lagt inn av Avatar, her.

Det er jeg helt enig i også. Men når det ført ER i offentligheten, så burde det være større åpenhet. Syns jeg.

Det er bare en part som har valgt å ta det offentlig.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-12, 16:12   #336
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.975
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Ja, det er kanskje ikke så rart? Nå vet jeg ikke helt hvordan jeg skal formulere dette uten å bli tatt for å plassere skyld. Men om jeg skulle ha trått over en grense her inne, så ville det vært rart om jeg startet diskusjonen? At jeg ville diskutere hva jeg hadde gjort galt?

Og jeg må bare presisere. Jeg anklager ingen, jeg er bare skikkelig lei av å føle på at det "foregår" noe i all hemmelighet her (hemmelighet som i der ikke alle har tilgang og kan danne seg en egen mening om saken).

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-12, 16:18   #337
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Opprinnelig lagt inn av Avatar, her.

Ja, det er kanskje ikke så rart? Nå vet jeg ikke helt hvordan jeg skal formulere dette uten å bli tatt for å plassere skyld. Men om jeg skulle ha trått over en grense her inne, så ville det vært rart om jeg startet diskusjonen? At jeg ville diskutere hva jeg hadde gjort galt?

Det kommer jo helt an på hvordan det står til med f.eks selvinnsikten din.

Ellers synes jeg både HP og Adrienne har kommet med gode og ryddige forklaringer og jeg håper (og går ut fra) at de siste ukers begivenheter har ført til litt oppstramminger i skikk og bruk på moddeforumet også selv om det ikke blir tatt i plenum.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-12, 16:25   #338
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.975
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Det kommer jo helt an på hvordan det står til med f.eks selvinnsikten din.

Ja, selvfølgelig. Men nå snakket jeg ikke akkurat om at "Jeg har vært skikkelig urettferdig med en kollega i dag". Jeg tenker mer i retning misbruk av sin stilling som f.eks. moderator, sladring om ting man ikke burde. Eller om en bruker var fortrolig med meg og så fortalte jeg det videre til andre. Jeg tror ikke mange hadde startet en slik tråd.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-12, 16:29   #339
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Det kan jeg være enig i.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-12, 16:32   #340
Pia
Princess Skids and Scars
 
Pia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.758
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Nå har jo ikke brukeren startet denne tråden heller, men kommet inn i den senere. Men det er jo ikke naturlig for en modde (eller hvem som helst) å starte tråden "en bruker beskylder meg for å sladre, men jeg har ikke gjort det!" heller.

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no