Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Den store OL-tråden

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-02-10, 22:32   #101
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.104
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den store OL-tråden

Skal aldri mer tro på ekspertkommentatorers beroligende kommentarer når en nordmann ligger åtte sekunder etter ved første passering. :lettlurt:

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-10, 22:37   #102
Tangerine
Eklektisk
 
Tangerine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 5.155
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Den store OL-tråden

Sur.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-10, 22:37   #103
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Den store OL-tråden

Stang ut-kommentaren gjelder OL som helhet. Jeg er sikker på at dette kommer til å bli et møkka-OL. :Pessimist:

  Svar med sitat
Gammel 15-02-10, 22:46   #104
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.316
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den store OL-tråden

Trudde me gjorde oss ferdige med tullet i forrige ol. Då hadde me jo og store forhåpninger men lite slo til.
Men dette langrennet var jo berre flaut.

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-10, 22:48   #105
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.864
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den store OL-tråden

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Stang ut-kommentaren gjelder OL som helhet. Jeg er sikker på at dette kommer til å bli et møkka-OL. :Pessimist:

Jeg har også den følelsen. Her kommer det til å vrimle av 4. plasser, er jeg redd. Kanskje det var like greit at Get ikke klarte å levere TV-sendinger til oss allikevel.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-10, 22:49   #106
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den store OL-tråden



Og en ting jeg lurer på, om det er sånn at skiene er dårlige. Er det SÅ vanskelig å treffe i dag altså? Med all den erfaring og teknologi (?) vi har?
Uansett. KUN ski er det ikke.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-10, 22:50   #107
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.316
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den store OL-tråden

Og i morgon er det jaktstart for kvinner og herre, skiskytting. Jatta.

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-10, 23:19   #108
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.610
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den store OL-tråden

Tror jeg skal skru ned forventningene noen hakk før den jaktstarten gitt...

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-10, 23:38   #109
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.316
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den store OL-tråden

Skru av trur eg. Altså ikkje tv men forventningar.

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-10, 07:18   #110
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Den store OL-tråden

Skiskyting er moro å se uansett da, jeg får nullstille forventningene og heie på de som vinner. Bare jeg kommer meg ut av det der styremøtet, så.

  Svar med sitat
Gammel 16-02-10, 08:29   #111
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den store OL-tråden

Hva er det med Petter Nordthug? Er han bare stokk teit og usosial, eller bedriver han et psykisk spill overfor de andre utøverne? Hvorfor tror han at han er fritatt for greia (den uskrevne regelen) om at utøverne stiller til intervju etter endt løp?

Either way: Jeg har ikke veldig sansen for Northug (dvs. den siden han viser media).

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-10, 09:06   #112
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den store OL-tråden

Ny dag, nye muligheter!

Petter er til tider lite flink til å roe seg ned og kan fort si ting som kanskje ikke egner seg i media, så det er nok det beste for teamet rundt han om han kan blåse ut litt innad, før han snakker med media. Og jeg er enig i at det ikka bare kan være smørefeil, men når man skjønner at man ikke klarer å komme på pallen, så er det jo bedre å ta det med ro for å ha mer krutt til neste løp. Jeg har troen på at langrennsgutta kommer sterkere tilbake en annen dag.

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-10, 09:32   #113
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den store OL-tråden

Opprinnelig lagt inn av Ole Brumm, her.

Ny dag, nye muligheter!

Petter er til tider lite flink til å roe seg ned og kan fort si ting som kanskje ikke egner seg i media, så det er nok det beste for teamet rundt han om han kan blåse ut litt innad, før han snakker med media. Og jeg er enig i at det ikka bare kan være smørefeil, men når man skjønner at man ikke klarer å komme på pallen, så er det jo bedre å ta det med ro for å ha mer krutt til neste løp. Jeg har troen på at langrennsgutta kommer sterkere tilbake en annen dag.

Petter Northug må komme seg bittelitt ned på bakken han, så kunne alt gått så myyye bedre.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-10, 09:33   #114
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.864
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den store OL-tråden

Nå innrømmer de smøreblemme. Noe må de jo ha å skylde på, og da passer det vel bra med en svensk sjefssmører? Jeg ser ellers at svenske aviser godter seg, selvfølgelig.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-10, 09:57   #115
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Den store OL-tråden

Jeg synes svenske aviser har full rett til å godte seg jeg, med den oppførselen og holdningen enkelte på det norske laget viser. Når det norske folk i tillegg tror de får gull bare ved å stille til start så sier det seg selv at folk utenfor oppfatter det som blærete og da er det naturlig at det kommer reaksjoner. Jeg synes veldig synd på stakkars Hellner som stavret seg opp de siste meterne og mistet medaljen med fattige halvannet sekunds margin.

Men jeg gleder meg til skiskytingen likevel jeg da.

  Svar med sitat
Gammel 16-02-10, 09:59   #116
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.864
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den store OL-tråden

Helt enig i svenskeanalysen, Albertine. Og så er jeg i grunnen ikke overrasket over at Northug går på en smell - men jeg håper jo at han kommer tilbake, da.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-10, 10:14   #117
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.316
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den store OL-tråden

Eg skjønner godt at svenskane koser seg no. Og eg unner dei gullet som Calla tok i går. Og stakkars Hellner hadde fortjent ein medalje han og. Eg hadde så vondt av han der han låg og vrei seg. Og teite arrangører som ikkje tillater at trenarar får komme bort å hjelpe han.

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-10, 12:55   #118
Siritk
Bør lage seg en tittel selv
 
Siritk sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
Innlegg: 2.399
Siritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den store OL-tråden

Bronse-sølv-yikes.

Jeg gleder meg til lillebror Thomas blir senior jeg. Han er litt mer down-to-earth og faktisk eyecandy!
Når det er sagt, lillebroren min kjenner Petter ganske godt, han er en ganske ålreit fyr. Lar seg bare rive litt med og er enkel å fyre opp. Blir brukt av media for alt det er verdt.

Heia Emil!

Siritk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-10, 14:02   #119
Magnolia
Stiv
 
Magnolia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.965
Blogginnlegg: 119
Magnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den store OL-tråden

I dag blir det Emil-dag!

__________________
Magnolia, Mini (2004) og Junior (2007)
Magnolia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-10, 22:30   #120
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Den store OL-tråden

  Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no