Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Modulsofa i liten stue?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-08-13, 16:55   #1
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.836
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Modulsofa i liten stue?

Vi har en liten stue, den er vel ca 3,20*7 m vil jeg tro. Blir liksom ikke fornøyd med møbleringen, og siden vi har to stoler i den stueenden der tvn står ønsker jeg meg en god sofa i andre enden. Nå har vi en treseter og en toseter der, men jeg liker best å ha sofa under vinduet på kortveggen og det funker ikke når man har to sofaer i vår lille stue.
Jeg ønsker meg egentlig en modulsofa, en sånn som har "utstikkere" i begge ender. Sofaen vil i såfall ta hele kortveggen også vil jo endene stikke ut endel. En slik sofa vil gjøre at jeg kun kan ha sofaen under vinduet(som jeg liker), og vi vil få både god liggeplass og sitteplass.
Når vi har besøk sitter vi så og si alltid på kjøkkenet som er stort og har plass til mange.
Vil det se rart ut med en stor sofa i en såpass liten stue? Jeg skjønner jo at det blir litt trangt når man skal trekke den fram for å vaske ol.
Tenker sofaryggen bør være rundt 3 m.

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-13, 19:06   #2
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Modulsofa i liten stue?

Fin måte å møblere en lang stue på, tenker jeg.
Ikke noe problem å finne modulsofaer som ikke ruver så mye.
Ikke velg de bredeste armlenene.

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-13, 22:14   #3
Smoothie
lader
 
Smoothie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 1.592
Smoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Modulsofa i liten stue?

Enig med gullet. Og stua virker gjerne større også da.

Smoothie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-13, 19:12   #4
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.836
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Modulsofa i liten stue?

Tusen takk for svar!
Grubler fortsatt...

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-13, 19:31   #5
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Modulsofa i liten stue?

Vi har smal stue og Karlstad sofa med sjeselong fra Ikea.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no