Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Interiørshoppingtråd II

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-08-11, 08:57   #801
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

FOR et lekkert skap, Kasia! Ja, det andre også! Flotte kjøp!

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv  
Gammel 27-08-11, 09:36   #802
Gammel bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

Åh! Papelina-matter! Jeg liker smaken din, Kasia.

 
Gammel 27-08-11, 17:57   #803
Spoon
med mange baller i lufta
 
Spoon sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Innlegg: 3.322
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II



Oppdaget plutselig at IKEA hadde fått Maskros i en mindre utgave, denne skal i trappeoppgangen tenker jeg.

__________________
Storesøster desember-05, Lillesøster april-08
Spoon er ikke aktiv  
Gammel 27-08-11, 20:16   #804
emin
Engel med shit på vingene
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 4.290
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

Opprinnelig lagt inn av Spoon, her.



Oppdaget plutselig at IKEA hadde fått Maskros i en mindre utgave, denne skal i trappeoppgangen tenker jeg.

Oi, det må jeg kikke på, jeg som synes den store er for stor.

__________________
-01 -07 og Minstemor -10

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv  
Gammel 29-08-11, 13:26   #805
emin
Engel med shit på vingene
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 4.290
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

Trøsteshoppet litt i dag siden jeg er blitt sykemeldt med betente skuldre, og dermed må legge maling og denslags på is noen dager. Da måtte jeg pynte på andre måter.

Klypeboks hos Kremmerhuset:



Duk hos Black Design:



I tillegg har jeg kjøpt et svart putetrekk, noen nye håndklær, en svart telyslykt (sånn i svart metall med glass, tak og håndtakbøyle over) og en brun knaggrekke i tre med tre svarte knagger. De har jeg dessverre ikke bilde av.

__________________
-01 -07 og Minstemor -10

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv  
Gammel 31-08-11, 14:43   #806
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

Har bestilt lamper fra Tyskland.


og to av disse

Benzo er ikke aktiv  
Gammel 31-08-11, 21:52   #807
Ami
kamelkonsument
 
Ami sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Fjordland
Innlegg: 2.775
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

Niiiiice....!
Hvor mye kommer disse på fra ytlandet, Benzo?

__________________
Amidatter '06, Amisønn '08
"Life is what passes you by while you're busy making other plans." John Lennon

Ami er ikke aktiv  
Gammel 31-08-11, 22:33   #808
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

[quote=Ami;2942257]Niiiiice....!
Hvor mye kommer disse på fra ytlandet, Benzo?[/QUOTE

Sparte ca 5000 kr.

Benzo er ikke aktiv  
Gammel 31-08-11, 22:38   #809
emin
Engel med shit på vingene
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 4.290
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

[quote=Benzo;2942375]

Opprinnelig lagt inn av Ami, her.

Niiiiice....!
Hvor mye kommer disse på fra ytlandet, Benzo?[/QUOTE

Sparte ca 5000 kr.

Ohoi, det var en pen sum spart.

__________________
-01 -07 og Minstemor -10

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv  
Gammel 31-08-11, 22:47   #810
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

[quote=emin;2942387]

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.


Ohoi, det var en pen sum spart.

Jepp

Benzo er ikke aktiv  
Gammel 02-09-11, 09:48   #811
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.093
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

Da lurer jeg på hva de koster her. 5000 i rabatt.

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv  
Gammel 08-09-11, 22:55   #812
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

Vi har vært på IKEA og handlet møbler til tv-stuen.

Sovesofa


Ekstra puter:


Sofabord med skuffer og hyller:


Tv-møbel:

Éowyn er ikke aktiv  
Gammel 08-09-11, 23:02   #813
Rose
Bør lage seg en tittel selv
 
Rose sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 1.456
Rose er populærRose er populærRose er populærRose er populær
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

Opprinnelig lagt inn av emin, her.

Trøsteshoppet litt i dag siden jeg er blitt sykemeldt med betente skuldre, og dermed må legge maling og denslags på is noen dager. Da måtte jeg pynte på andre måter.

Klypeboks hos Kremmerhuset:



Duk hos Black Design:



I tillegg har jeg kjøpt et svart putetrekk, noen nye håndklær, en svart telyslykt (sånn i svart metall med glass, tak og håndtakbøyle over) og en brun knaggrekke i tre med tre svarte knagger. De har jeg dessverre ikke bilde av.

Greit med trøsteshopping

De boksene er stilige, jeg har de som står vaskepulver på. Har lyst på klypeboksen også

Og den duken var jeg å siklet på før i dag, lurte litt på den, bare i lift

__________________
Rose
Rose er ikke aktiv  
Gammel 13-09-11, 22:44   #814
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

Vintage Figgjo kaffeservise kjøpt brukt på QXL. Og det var så mange fine deler at jeg nesten gråt av glede da jeg pakket det ut. Bare en kopp med liten sprekk og to asjetter med falmet mønster, men det ordner seg sikkert med å kjøpe et par ekstra hvis jeg kommer over noen pene.

Dette mønsteret (Turi design Astrid):



Jeg har også kjøpt en liten skål med dette mønsteret av samme dame og vil gjerne ha et par kuverter av det også siden det er det vakreste jeg har sett til nå:

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv  
Gammel 14-09-11, 09:12   #815
Gammel bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Vintage Figgjo kaffeservise kjøpt brukt på QXL. Og det var så mange fine deler at jeg nesten gråt av glede da jeg pakket det ut. Bare en kopp med liten sprekk og to asjetter med falmet mønster, men det ordner seg sikkert med å kjøpe et par ekstra hvis jeg kommer over noen pene.

Dette mønsteret (Turi design Astrid):



Jeg har også kjøpt en liten skål med dette mønsteret av samme dame og vil gjerne ha et par kuverter av det også siden det er det vakreste jeg har sett til nå:

Åh! Den skålen er jaggu noe av det vakreste jeg også har sett. :unnelig:

 
Gammel 14-09-11, 23:45   #816
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

Åh, den skålen var magisk!

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv  
Gammel 15-09-11, 00:37   #817
Odelia
Bør lage seg en tittel selv
 
Odelia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4.825
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

Opprinnelig lagt inn av Evita, her.

Ny sofa som er utrolig god å sitte i. Har drømt om stoffsofa lenge, og siden vi fikk denne så billig så byttet vi ut skinnsofaen.

Denne var fin! Noterer meg den

Jeg og en venninne koste oss på en designforretning her forleden og der var det jammen mye snacksent! Kikket på en flott sofa helt til jeg fant ut at den kostet over 100 000 Fikk notert meg en del flotte stoler, og falt pladask for en nydelig klokke som hang på veggen der. Selvsagt den eneste uten pris, og siden den hang med bl.a. Georg Nelson klokker og andre fra 2-4 000 kr tenkte jeg at det nok måtte bli et spareprosjekt, men så viste det seg at prisen slett ikke var så ille så da slo jeg til på denne lekkerbisken:

Litt dårlig bilde, men det er valnøttbiter på enden der, og det passer fint siden vi har valnøttmøbler.

Odelia er ikke aktiv  
Gammel 15-09-11, 08:15   #818
Rose
Bør lage seg en tittel selv
 
Rose sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 1.456
Rose er populærRose er populærRose er populærRose er populær
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

Jeg har kjøpt dette stoffet, bare i liftgardiner Var 30 % på black design så da måtte vi bare slå til

__________________
Rose
Rose er ikke aktiv  
Gammel 15-09-11, 14:25   #819
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

Opprinnelig lagt inn av Rose, her.

Jeg har kjøpt dette stoffet, bare i liftgardiner Var 30 % på black design så da måtte vi bare slå til

Kan det kjøpes på nett? Trenger også liftgardin.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 15-09-11, 18:07   #820
Rose
Bør lage seg en tittel selv
 
Rose sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 1.456
Rose er populærRose er populærRose er populærRose er populær
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Kan det kjøpes på nett? Trenger også liftgardin.

Det tror jeg ikke man kan. Har black design nettbutikk da?

Fant ihvertfall ikke liftgardinen på nettet når jeg skulle finne bilde. Kjøpe mine i butikken nå når de har tilbud på de

__________________
Rose
Rose er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no