Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Ari, deprimert alkoholiker eller mann med evnen til å lage snakk?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-09-09, 21:07   #121
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ari, deprimert alkoholiker eller mann med evnen til å lage snakk?

Opprinnelig lagt inn av perper, her.

En ting er at hun er klar over det. Men det å dele det med resten av Norge er noe helt annet.


Jo, men jeg mener at jeg tror hun kjenner ham. Virkelig kjenner ham, og ikke overraskes over slike intervju, for hun vet at de kommer. Hun vet at han er slik. Hun vet hvordan han prater og hvordan han fungerer. Og jeg tror ikke det plager henne. Hun visste at han var sånn før de giftet seg og fikk barn også.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-09, 21:10   #122
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ari, deprimert alkoholiker eller mann med evnen til å lage snakk?

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jo, men jeg mener at jeg tror hun kjenner ham. Virkelig kjenner ham, og ikke overraskes over slike intervju, for hun vet at de kommer. Hun vet at han er slik. Hun vet hvordan han prater og hvordan han fungerer. Og jeg tror ikke det plager henne. Hun visste at han var sånn før de giftet seg og fikk barn også.

Kjenner du dem personlig?

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-09, 21:14   #123
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ari, deprimert alkoholiker eller mann med evnen til å lage snakk?

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Kjenner du dem personlig?



Ja, vi er skikkelig close. Hver gang de er i ghettoen i Trondheim setter vi oss ned sammen og diskuterer filosofiske tema som livet og døden og slikt. Det er helt fantaztizk.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-09, 21:39   #124
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ari, deprimert alkoholiker eller mann med evnen til å lage snakk?

Det er jo virkelig synd på henne HVIS hun ikke kjenner ham, da, det er jeg enig i.

Jeg har også en mann som er litt annerledes enn Folk Flest på noen områder, riktignok helt andre enn Aris. Jeg var heldigvis smart nok til å skjønne at hvis jeg ville ha ham, måtte jeg lære meg at han var ham og jeg var meg, og jeg verken skal eller vil ha ansvar for hva han sier og gjør. Hvis jeg hadde trodd at jeg skulle temmet eller endret ham, hadde jeg vært veldig, veldig sliten. Og dum.

Egentlig minner han litt om Esme.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-09, 19:08   #125
Kallisti
Apfel der Zwietracht
 
Kallisti sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Bergen
Innlegg: 150
Kallisti er populærKallisti er populærKallisti er populær
Standard

Sv: Ari, deprimert alkoholiker eller mann med evnen til å lage snakk?

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Men ikke kjedsommeligere enn at du klikket deg inn i tråden.

For å være helt ærlig trengte jeg to innlegg for å starte blogg, så joda.

__________________
ΚΑΛΛΊΣΤῌ
Kallisti er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-09, 20:26   #126
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ari, deprimert alkoholiker eller mann med evnen til å lage snakk?

Nå er jeg på party i Tanger, duften av kameler smyger inn i teltet...:jekker øl:

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-09, 20:47   #127
Lorien
Pauset
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.834
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ari, deprimert alkoholiker eller mann med evnen til å lage snakk?

Ari er en tosk. Stakkars Mærta Låis.

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-09, 11:47   #128
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Ari, deprimert alkoholiker eller mann med evnen til å lage snakk?

Jeg håper han har et bevisst forhold til forskjellen på hvem han er og hvem hans persona er jeg kjenner jeg.

Også hadde jeg antagelig kverket drømmeprinsen med iskaldt blod om han til vanlig strødde om seg med ord i den prisklassen prinsessegemalen bruker - for så å kalle sin forelskelse til meg prosaisk. :snøft:

  Svar med sitat
Gammel 10-10-09, 15:47   #129
Winall Youget
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Ari, deprimert alkoholiker eller mann med evnen til å lage snakk?

Ari er en deppa alkis! Det er derfor Martha ble glad i ham, giftet seg med ham og bor i samme hus som ham. Jeg tror hun er litt glad i ham ennå...fordi det er jo tross alt felles unger inne bildet.

Altså.. det er jo ikke vanskelig å forstå at alt han skriver, skriver han i alkoholrus... også går han etterpå og tisser sittende... på verandaen

  Svar med sitat
Gammel 10-10-09, 16:27   #130
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ari, deprimert alkoholiker eller mann med evnen til å lage snakk?

Opprinnelig lagt inn av Winall Youget, her.

Altså.. det er jo ikke vanskelig å forstå at alt han skriver, skriver han i alkoholrus... også går han etterpå og tisser sittende... på verandaen

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-09, 16:33   #131
Skvetten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Ari, deprimert alkoholiker eller mann med evnen til å lage snakk?

Opprinnelig lagt inn av Winall Youget, her.

Altså.. det er jo ikke vanskelig å forstå at alt han skriver, skriver han i alkoholrus... også går han etterpå og tisser sittende... på verandaen

  Svar med sitat
Gammel 10-10-09, 18:07   #132
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ari, deprimert alkoholiker eller mann med evnen til å lage snakk?

Jeg tror Ari gir faen, og det står det respekt av. Jeg liker den han hevder å være, og jeg liker Martha.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-09, 20:38   #133
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ari, deprimert alkoholiker eller mann med evnen til å lage snakk?

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no