Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Ari, deprimert alkoholiker eller mann med evnen til å lage snakk?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-09-09, 15:35   #41
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ari, deprimert alkoholiker eller mann med evnen til å lage snakk?

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg er ikke enig med bæret. Jeg tror han faker. Sånn fra en som er flink å fake til en annen.


Men er det viktig? Kanskje han har laget seg en rolle som han liker å fronte? Jeg syns ikke det har så mye å si. Da er det i så fall rollen hans jeg mener noe om. Da har jeg ingen meninger om Ari, for jeg vet ingenting om ham.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 15:36   #42
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ari, deprimert alkoholiker eller mann med evnen til å lage snakk?

Opprinnelig lagt inn av Anda, her.

Fritt etter husken; mener jeg leste i dag (rekker ikke sjekke nå) at han endte opp med Märtha og tre barn ut i fra en "prosaisk forelskelse i en vidunderlig Askerjente".

Sitat fra artikkelen:

Opprinnelig lagt inn av Massiv

I ettertid skulle jeg ha fortalt presse og menigmann hvordan det egentlig opplevdes som middelklassegutt å bli kastet til løvene på grunn av en prosaisk forelskelse i en deilig jente fra Asker.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 15:39   #43
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ari, deprimert alkoholiker eller mann med evnen til å lage snakk?

Men altså, hva er det å le av? Forelskelsen hans er vel ikke noe mer uvanlig enn andres? Følelsene er jo de samme om de går fra en forfatter til en prinsesse, eller en kontorarbeider i NAV til en lærer, liksom.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 15:39   #44
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.967
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ari, deprimert alkoholiker eller mann med evnen til å lage snakk?

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Sitat fra artikkelen:

Takk, Elinblu, da skal jeg moderere meg litt. Tror jeg.

Men jeg synes fortsatt at "prosaisk forelskelse" er et 100 % vanvittig utsagn i rekken av utsagn fra Floskelkongen.

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 15:42   #45
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.967
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ari, deprimert alkoholiker eller mann med evnen til å lage snakk?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Men altså, hva er det å le av? Forelskelsen hans er vel ikke noe mer uvanlig enn andres? Følelsene er jo de samme om de går fra en forfatter til en prinsesse, eller en kontorarbeider i NAV til en lærer, liksom.

Jeg synes det var morsomt. Når jeg leser "prosaisk" om en forelskelse, så ser jeg for meg noe dagligdags, kanskje fjortisaktig, ikke dypt alvorlig og lignende. Når det kommer fra en mann som skriver bøker der det samme forholdet vel også har blitt beskrevet i retning av lysfontener etc (igjen; fritt etter husken - og det er ulempen med passe engasjement over disse menneskene) synes jeg ordbruken blir nokså latterlig.

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 15:45   #46
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ari, deprimert alkoholiker eller mann med evnen til å lage snakk?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Men altså, hva er det å le av? Forelskelsen hans er vel ikke noe mer uvanlig enn andres? Følelsene er jo de samme om de går fra en forfatter til en prinsesse, eller en kontorarbeider i NAV til en lærer, liksom.

Han er jo ikke akkurat typen som er sjenert for de store ord, så jeg syntes også at det var svært uventet at han kaller sin store kjærlighet for en "prosaisk forelskelse".

Men det er klart, det kan jo være en feil fra journalisten sin side, at Behn mente at forelskelsen hans burde være prosaisk for journalistene.

Eller så kan det være at Behn ikke helt vet hva prosaisk betyr.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 15:45   #47
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ari, deprimert alkoholiker eller mann med evnen til å lage snakk?

Jeg synes at verden trenger sånne som Ari Behn og ikke bare A4-mennesker

Kanskje er fyren en skrue, men han skaper i alle fall liv og debatt. Til og med på FP

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 15:48   #48
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ari, deprimert alkoholiker eller mann med evnen til å lage snakk?

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Han er jo ikke akkurat typen som er sjenert for de store ord, så jeg syntes også at det var svært uventet at han kaller sin store kjærlighet for en "prosaisk forelskelse".

Men det er klart, det kan jo være en feil fra journalisten sin side, at Behn mente at forelskelsen hans burde være prosaisk for journalistene.

Eller så kan det være at Behn ikke helt vet hva prosaisk betyr.

Jeg tror han mente det som står der, at det var en vanlig forelskelse. Jeg mener, forelsker er jo ikke så ulike, selv om noen velger å bruke store ord om dem. For de aller fleste vil jeg tro at en forelskelse kjennes ganske likt. Jeg oppfattet at han mente at hans forelskelse ikke var noe større eller veldig anderledes andres forelskelser.

Jeg tror ikke han mente at den burde være prosaisk for pressen. Da er han i såfall rimelig naiv.

Jeg tror for øvrig det var Märtha som brukte ordet lysfontene, ikke han.

Edit: Jepp: http://www.nrk.no/nyheter/kultur/2182636.html

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 15:53   #49
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ari, deprimert alkoholiker eller mann med evnen til å lage snakk?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Jeg syns det blir litt fjernt å synse om han har et reelt alkoholproblem eller ikke, bare fordi han snakker om det i media. Jeg er ganske sikker på at Ari Behn er ekte for Ari Behn, og jeg syns ikke dette intervjuet er spesielt rart, eller virker som det er løgn fra ende til annen. Han er steinerbarn, og ikke blant de verste.

Jeg aner ikke om Ari er ekte eller ikke, det er ikke det saken gjelder for meg. For meg er det naturlig å reagere når noen sier de er deprimert og drikker på dagtid når de har barn. Barn blir påvirket av foreldres alkoholinntak, og det er bekymringsverdig. Jeg skrev det med at det er mest vanlig å skamme seg og holde missbruk skjult og konkluderte med at det sikkert ikke er grunn til bekymring siden han kringkaster det. Det var en høyttenking rundt bekymringen min som jeg konkluderte med at jeg skulle legge fra meg.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 15:54   #50
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ari, deprimert alkoholiker eller mann med evnen til å lage snakk?

Hvsi han er full hver dag når han henter ungene i barnehagen så er det bekymringsverdig ja. Men jeg oppfattet ikke at det var slik.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 15:59   #51
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ari, deprimert alkoholiker eller mann med evnen til å lage snakk?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Hvsi han er full hver dag når han henter ungene i barnehagen så er det bekymringsverdig ja. Men jeg oppfattet ikke at det var slik.

Du da, det er ikke bare de mest graverende forholdene som er skadelig for unger. Ærlig talt.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 16:02   #52
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ari, deprimert alkoholiker eller mann med evnen til å lage snakk?

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

Du da, det er ikke bare de mest graverende forholdene som er skadelig for unger. Ærlig talt.

Det var ikke det jeg sa heller. Jeg aner lite om Ari Behns forhold til alkohol og hvordan han omgåes barna sine når han drikker. Det eneste jeg sier er at utifra hva han sier i dette intervjuet, så betyr ikke det at det er skadelig for ungene hans. Ei heller at det ikke er det.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 16:02   #53
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ari, deprimert alkoholiker eller mann med evnen til å lage snakk?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Det eneste jeg sier er at utifra hva han sier i dette intervjuet, så betyr ikke det at det er skadelig for ungene hans.

Vel, da sier vi det samme da.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 16:08   #54
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ari, deprimert alkoholiker eller mann med evnen til å lage snakk?

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Men er det viktig? Kanskje han har laget seg en rolle som han liker å fronte? Jeg syns ikke det har så mye å si. Da er det i så fall rollen hans jeg mener noe om. Da har jeg ingen meninger om Ari, for jeg vet ingenting om ham.

Selvsagt har det noe å si. Jeg liker ekte. Jeg tror ikke han er ekte. Ergo liker jeg ikke.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 16:16   #55
kie
weird
 
kie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.456
kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ari, deprimert alkoholiker eller mann med evnen til å lage snakk?

Jeg tror man må være rimelig sterk for å være annerledes, åpen om det og samtidig tåle så mye latterliggjøring for den man er.

Jeg synes Kirsebær sier mye bra i denne tråden.

__________________
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 17:24   #56
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ari, deprimert alkoholiker eller mann med evnen til å lage snakk?

Han er en snodig fyr, og han kan få si og gjøre hva han vil. Noen ganger ler jeg i skjegget mitt, andre ganger gråter jeg.

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 17:39   #57
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ari, deprimert alkoholiker eller mann med evnen til å lage snakk?

Altså, jeg tror også at han gjerne vil være Hemingway. Nå trenger verden flere Hemingwayer, og flere Churchiller, og flere Van Gogher. Den trenger ikke flere som vil være Jonny fra Stovner. Nå er kanskje ikke Ari The Real Thing, men i min bok får man mer poeng for å prøve å skille seg ut enn å for guds skyld blende inn.

Når det er sagt, hadde det neppe sjokkert den medisinske verden om Ari hadde fått en affektiv diagnose.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 17:48   #58
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ari, deprimert alkoholiker eller mann med evnen til å lage snakk?

Jeg tenkte også umiddelbart på dette med å bli fanget av forfattermyten, især machoforfattermyten ala Hemingway.

Når det er sagt, "journalisten" er vel en tvilsom mediekjendisslashpartyfikser og bildene laget ved hjelp av minst tre stylistfirmaer. Jeg lurer litt på hvem, hva og hvilken agenda her, det er litt uklart for meg må jeg si.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 18:19   #59
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ari, deprimert alkoholiker eller mann med evnen til å lage snakk?

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg er med Bæret her (også), altså.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 18:33   #60
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.725
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ari, deprimert alkoholiker eller mann med evnen til å lage snakk?

Jeg tror det er litt for lenge siden Ari fikk oppmerksomhet fra media, så da må han finne på noe nytt igjen for å fremheve seg selv. Dette er tror jeg han kommer til å fortsette med i laaang tid fremover.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no