Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Ari, deprimert alkoholiker eller mann med evnen til å lage snakk?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-09-09, 14:42   #21
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.809
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ari, deprimert alkoholiker eller mann med evnen til å lage snakk?

Jeg tenker at dette er en mann som har et enormt oppmerksomhetsbehov og som desperat prøver å finne måter å havne i media på ettersom bøkene hans ikke gir han nok oppmerksomhet, ei heller det å være prinsessegemal.

Elinblu:

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 14:43   #22
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ari, deprimert alkoholiker eller mann med evnen til å lage snakk?

Min lesbiske venninne sier at Ari har en helt enorm (på grensa til filskiftende) utstråling.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 14:44   #23
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ari, deprimert alkoholiker eller mann med evnen til å lage snakk?

Jeg liker Ari. Dessuten er han fryktelig pen. :shallow:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 14:45   #24
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ari, deprimert alkoholiker eller mann med evnen til å lage snakk?

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Dette er så far out at jeg ikke klarer å lese det som annet enn en form for performance art eller hva man kan kalle det.

Jeg er en av de som liker Ari, da. Jeg har vært små-fan siden han dukket opp på Karl Johan i Team Antonsen. Og påfuglsuppeterrinen er fantastisk. Men dette var besynderlige greier. Hva slags magasin er det? Jeg fikk litt Natt & Dag-vibber.

Smule enig. Men han er til tider far out. Jeg synes av en eller annen grunn synd på Martha. Og det irriterer meg. Hvorfor skal jeg synes synd på henne ? Det var det som irriterte meg mest med den artikkelen, at det tilsynelatende var synd på henne.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 14:45   #25
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ari, deprimert alkoholiker eller mann med evnen til å lage snakk?

Deprimert alkoholiker som drikker på dagtid? Har han ikke unger?

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 14:46   #26
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.735
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ari, deprimert alkoholiker eller mann med evnen til å lage snakk?

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

Deprimert alkoholiker som drikker på dagtid? Har han ikke unger?

De har englevakt

__________________
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 14:49   #27
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ari, deprimert alkoholiker eller mann med evnen til å lage snakk?

Opprinnelig lagt inn av Primrose, her.

De har englevakt

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 14:50   #28
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ari, deprimert alkoholiker eller mann med evnen til å lage snakk?

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 14:56   #29
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ari, deprimert alkoholiker eller mann med evnen til å lage snakk?

Sitat:

Sannheten er at jeg ikke hører hjemme sted. Jeg kunne ønske det var koketteri, men det er sant.

Sitat:

- Elsker du virkelig mennesker? Alle? Se og Hør-redaktør Harald Haave også?
- Det er ikke sant at jeg elsker mennesker.
- Det er du som har uttalt det, ikke meg.
Det var i så fall ikke sant. Jeg er som kjent latterlig flink til å snakke med folk, kommer i prat med hvem som helst og får så godt som alle til å åpne seg opp og fortelle hva det skal være. Jeg er god til å lytte og tror at jeg også er god til å gi råd, analysere og virke oppmuntrende på folk. Problemet er at jeg aldri virkelig åpner opp selv, til tross for at jeg later som også her. Jeg elsker aller minst meg sjøl, det er kanskje en av grunnene til at jeg virkelig aldri klarer å bli kvitt jaget og rastløsheten.

Sitat:

- Er du lykkelig?
- Nei. Kona og jentene mine er de fineste i verden, men som ektemann er jeg vanskelig å ha med å gjøre. Dessverre. Jeg er forferdelig dårlig på praktiske ting og det irriterer vettet av alle. Også meg selv.

Sitat:

Er du ensom?
- Ja. Mer og mer, ser det ut til. Ukjente folk blir nervøse når de møter meg, tror de vet alt om personen Ari Behn og det gjør det vanskelig for begge parter å møtes. Men igjen, jeg liker å være ensom. Det gir meg en stor grad av uforpliktende frihet.

Sitat:

Fantastisk! Hvordan tror du at du blir oppfattet?
- Overlegen og proppfull av selvtillit. Det er hver gang like forunderlig.
- Hvorfor er det forunderlig?
- Jeg opplever meg ikke som overlegen eller proppfull av selvtillit. Jeg forsøker kun å være oppriktig, men det oppleves kanskje som blærete og ufyselig.


Når jeg tror slike ting er ekte faller jeg pladask. Jeg føler på ett eller annet vis at jeg skjønner og forstår ham eller noe.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 14:59   #30
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ari, deprimert alkoholiker eller mann med evnen til å lage snakk?

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

Deprimert alkoholiker som drikker på dagtid? Har han ikke unger?

Det finnes mange deprimerte alkoholikere med barn. Synd, men slik er det.
Og man får håpe han er i stand til å ta seg av barna sine likevel. Jeg regner med det raskt blir sendt bekymringsmeldinger om han vanskjøter barna.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 15:00   #31
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Ari, deprimert alkoholiker eller mann med evnen til å lage snakk?

Kirsebær, når du fremstiller ham som det der så er det lett å la seg overvinne kjenner jeg. Det er bra jeg husker både hvordan gliset ser ut og hvordan stemmen lyder.

  Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 15:00   #32
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ari, deprimert alkoholiker eller mann med evnen til å lage snakk?

Jeg er med Bæret her (også), altså.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 15:07   #33
Minerva
guru advisor
 
Minerva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Innlegg: 5.787
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ari, deprimert alkoholiker eller mann med evnen til å lage snakk?

Hvis man virkelig mener de tingene der, Kirsebær, på 100% ekte, så rimer det ikke med å la seg avbilde slik han gjør. Han prøver så febrilsk å være så annerledes og mystisk at det bare ikke blir noe orginalt igjen, synes jeg.

Sivert Høiem, derimot. Han er mystisk og autentisk - i min bok.

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 15:08   #34
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ari, deprimert alkoholiker eller mann med evnen til å lage snakk?

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Det finnes mange deprimerte alkoholikere med barn. Synd, men slik er det.
Og man får håpe han er i stand til å ta seg av barna sine likevel. Jeg regner med det raskt blir sendt bekymringsmeldinger om han vanskjøter barna.

Jeg vet det, men de kringkaster det ikke i media, det var litt poenget mitt. Det er vel mest vanlig å ville skjule det dersom man har et skikkelig alkoholproblem. Jeg misstenker at dette kommer i kategorien kontrollerbart, der han stort sett tar seg selv i nakken og ikke gjør det selv om lysten er der, at det er den indre trangen han snakker om, og ikke et reelt alkoholproblem som går ut over familien.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 15:16   #35
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.384
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ari, deprimert alkoholiker eller mann med evnen til å lage snakk?

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.




Det går da ikke an å ta denne fyren høytidelig. Hovedoppslag?!

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 15:18   #36
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ari, deprimert alkoholiker eller mann med evnen til å lage snakk?

Jeg er ikke enig med bæret. Jeg tror han faker. Sånn fra en som er flink å fake til en annen.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 15:24   #37
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ari, deprimert alkoholiker eller mann med evnen til å lage snakk?

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg liker Ari. Dessuten er han fryktelig pen. :shallow:

Samme her. :enkel sjel fra landet:

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 15:24   #38
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ari, deprimert alkoholiker eller mann med evnen til å lage snakk?

Jeg syns det blir litt fjernt å synse om han har et reelt alkoholproblem eller ikke, bare fordi han snakker om det i media. Jeg er ganske sikker på at Ari Behn er ekte for Ari Behn, og jeg syns ikke dette intervjuet er spesielt rart, eller virker som det er løgn fra ende til annen. Han er steinerbarn, og ikke blant de verste.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 15:33   #39
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ari, deprimert alkoholiker eller mann med evnen til å lage snakk?

Opprinnelig lagt inn av Cille, her.

Hvis man virkelig mener de tingene der, Kirsebær, på 100% ekte, så rimer det ikke med å la seg avbilde slik han gjør. Han prøver så febrilsk å være så annerledes og mystisk at det bare ikke blir noe orginalt igjen, synes jeg.

Jeg har en greie på at jeg syns folk skal være åpne og på grensa til ubehagelig ærlige til en hver tid. Det at folk flest ikke fronter de såre/negative/de annerledese siden i seg selv, betyr ikke at det ikke er ekte når folk gjør det.

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

Jeg vet det, men de kringkaster det ikke i media, det var litt poenget mitt. Det er vel mest vanlig å ville skjule det dersom man har et skikkelig alkoholproblem. Jeg misstenker at dette kommer i kategorien kontrollerbart, der han stort sett tar seg selv i nakken og ikke gjør det selv om lysten er der, at det er den indre trangen han snakker om, og ikke et reelt alkoholproblem som går ut over familien.

Det er umulig å vite hvordan han lever livet sitt, men om han går ut og sier han er deprimert og drikker oftere og oftere på dagtid så går jeg ut ifra at det er sant. Og jeg ser ikke at det trenger å være et problem at han er familifar likevel.
Han fronter noe som få andre fronter, og selv om jeg tror han er oppriktig, så er det mulig han ikke er det. Likevel syns jeg det er flott at han går ut som han gjør. Åpner døren for en litt annen verden enn den standardverden de fleste lever i.

Noen er annerledes. Og om det er på den ene eller andre måten så syns jeg det er fint at vi blir innviet i akkurat det.
Og det han sier om at han regner med å dø alene uten å være ensom er en sånn bra greie.

Noen er kronisk nedfor/deprimerte. Det er slik de og livet deres fungerer. En slags iboende tristhet som bare ligger der uansett hva godt som skjer. Om man går ut å forteller om det eller bare holder det for seg selv gjør ikke store forskjellen på hvordan man er, annet enn at de som forteller om det gjør at de andre skjønner at de ikke er alene.

Ari Behn er ikke redd for oppmerksomhet, og oppsøker det i mange sammenhenger, men jeg ser liksom ikke noe galt i det. Jeg er ikke veldig tilhenger av jantelov og andre holdninger som fører mennesker igjennom samme trakten.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 15:34   #40
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.967
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ari, deprimert alkoholiker eller mann med evnen til å lage snakk?

Fritt etter husken; mener jeg leste i dag (rekker ikke sjekke nå) at han endte opp med Märtha og tre barn ut i fra en "prosaisk forelskelse i en vidunderlig Askerjente".



Jeg måtte faktisk sjekke ordboka for om "prosaisk" betyr det jeg mente det betyr.

Ellers klarer jeg ikke å engasjere meg særlig. Selv om jeg ble småimponert og sjarmert over at han hjalp meg med krykker en tilfeldig gang på en kafe i Oslo - pre Märtha og superkjendistiden. Og så lurer jeg på om han har diskutert innholdet i dette intervjuet med Askerjenta?

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no