Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Advarsel sterk video!! (Saddam hengning)

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-12-06, 15:03   #21
Myggstukket
sjelden
 
Myggstukket sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.303
Myggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Advarsel sterk video!! (Saddam hengning)

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Igjen er jeg enig.

Jeg syns det er en uting at sånne videoer blir lagt ut på nett, og at "seriøse" aviser linker til dem. Men det er mye på nett jeg ikke syns hører hjemme der (eller noen annen plass) altså.

Enig!
Skikkelig svineri, det er det det er!

Myggstukket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-06, 21:57   #22
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Advarsel sterk video!! (Saddam hengning)

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Ja gid så forferdelig det er! Derfor legger jeg ut en video som viser det hele i detalj!


Det er opptil flere tråder hvor dødstraffen diskuteres, videoen ligger tilgjengelig for dem som vil oppsøke den, er det nødvendig å lage en tråd bare for å vise den frem?

Det står vel ingen regel på at det er ikke lov å lage flere tråder om samme tema. Mannen var ganske stor og betydde veldig mye for mange. Så jeg skjønner ikke helt problemet om vi diskuterer han litt her også.

Det har ingenting med jeg ikke takler å se videon og synes det er æsj å se på, som du fint kalte det.

Jeg har advart og sagt i fra, du trengte da ikke gå å se på da jeg har advart 2 plasser!

Videon er spredt rundt overalt. Uannset er det lett tilgjengelig, så jeg skjønner ikke helt problemet hva du egentlig reagerer på.

Er det ting du ikke vil se, derfor du reagerer. Så trengte du strengt tatt ikke å gå inn i denne tråden. Overskriften taler vel for seg! Og mer advarsel kunne jeg da ikke servere!

Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-07, 02:12   #23
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.128
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Advarsel sterk video!! (Saddam hengning)

Opprinnelig lagt inn av Azi, her.

Så jeg skjønner ikke helt problemet om vi diskuterer han litt her også.

Ingen har sagt at det er noe problem å diskutere Saddam.

Opprinnelig lagt inn av Azi, her.

Er det ting du ikke vil se, derfor du reagerer. Så trengte du strengt tatt ikke å gå inn i denne tråden. Overskriften taler vel for seg! Og mer advarsel kunne jeg da ikke servere!

Det er ingen som sier at det ikke er lov å lage en slik tråd, og heller ikke at du advarte for dårlig. Men det går jo likevel an å mene at det er usmakelig å legge ut en link direkte til denne videoen. Det mener jeg også.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-07, 09:48   #24
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Advarsel sterk video!! (Saddam hengning)

Opprinnelig lagt inn av Azi, her.

Det står vel ingen regel på at det er ikke lov å lage flere tråder om samme tema. Mannen var ganske stor og betydde veldig mye for mange. Så jeg skjønner ikke helt problemet om vi diskuterer han litt her også.

Nei, men er det nødvendig? Eller er det bare så du skulle få ekstra oppmerksomhet om tråden din og sørge for at *alle* fikk med seg linken? Dessuten legger du ikke opp til diskusjon, kun kommentarer av typen "Ja, det er jævlig, Uff, så ekkelt å se han hengt" blablabla, yadayadayada.

Hvis du leser innleggene mine en gang til vil du se at jeg ikke hadde reagert hvis du hadde lagt opp til faktisk diskusjon. Men det kommer ikke frem av innlegget ditt. Hva er det du vil diskutere egentlig?

Opprinnelig lagt inn av Azi, her.

Jeg har advart og sagt i fra, du trengte da ikke gå å se på da jeg har advart 2 plasser!
...
Er det ting du ikke vil se, derfor du reagerer. Så trengte du strengt tatt ikke å gå inn i denne tråden. Overskriften taler vel for seg! Og mer advarsel kunne jeg da ikke servere!

Det har ingenting med hvor mye man advarer. Det har noe med at jeg syns selve handlingen i å starte en slik tråd er usmakelig. Jeg har for øvrig ikke klikket på linken fordi jeg syns det er totalt unødvendig å se en mann bli hengt. Det har absolutt ingen nyhetsverdi, tilfredstiller kun kikkeren og sensasjonslysten i folk.

Opprinnelig lagt inn av Azi, her.

Videon er spredt rundt overalt. Uannset er det lett tilgjengelig, så jeg skjønner ikke helt problemet hva du egentlig reagerer på.

Aha, så fordi *alle andre* gjør det så er det OK? Hvis *alle andre* hadde hoppet utfor en bro, hadde du også? Det er mye som er lett tilgjengelig på nett uten at det gjør det mer OK å se på/linke til/distribuere.

__________________


Sist redigert av Tallulah : 01-01-07 kl 09:57.
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-07, 13:37   #25
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Advarsel sterk video!! (Saddam hengning)

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Nei, men er det nødvendig? Eller er det bare så du skulle få ekstra oppmerksomhet om tråden din og sørge for at *alle* fikk med seg linken? Dessuten legger du ikke opp til diskusjon, kun kommentarer av typen "Ja, det er jævlig, Uff, så ekkelt å se han hengt" blablabla, yadayadayada.







Aha, så fordi *alle andre* gjør det så er det OK? Hvis *alle andre* hadde hoppet utfor en bro, hadde du også? Det er mye som er lett tilgjengelig på nett uten at det gjør det mer OK å se på/linke til/distribuere.

Ja nå ble du jo så mye bedre! Blir oppgitt over noen som tror dem er så mye bedre, men når det kommer til ett stykke så er det faktisk dem som er aller verst! Slik oppførsel kan du servere barna dine. Så ikke prat slik til meg!

Og den kommentaren din på prikken til meg, at du ikke kunne forvente noe annet av meg. Så er det jo fint at du plutselig kjenner meg 110 % pga ett innlegg!

Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-07, 13:37   #26
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Advarsel sterk video!! (Saddam hengning)

Jeg syntes dette var uproblematisk. Det eneste prolemet er at jeg ikke klarer å la vær å åpne slike linker, selv om jeg egenlig ikke ønsker å gjøre det.
Men det er jo mitt problem.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-07, 13:42   #27
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Advarsel sterk video!! (Saddam hengning)

Opprinnelig lagt inn av Azi, her.

Ja nå ble du jo så mye bedre! Blir oppgitt over noen som tror dem er så mye bedre, men når det kommer til ett stykke så er det faktisk dem som er aller verst! Slik oppførsel kan du servere barna dine. Så ikke prat slik til meg!

Og den kommentaren din på prikken til meg, at du ikke kunne forvente noe annet av meg. Så er det jo fint at du plutselig kjenner meg 110 % pga ett innlegg!

Hvem er det som tror de kjenner hvem her? Jeg tror jeg er bedre? Prikken var for øvrig rettet til din egen prikk hvor du beviste at du ikke skjønte hva jeg mente.
Jeg syns det var teit av deg å legge ut en tråd uten mål og mening, og det må jeg få lov til å kommentere. Og ja, jeg ble irritert. Ikke på innlegget, men på handlingen. Du har helt tydelig ikke skjønt hva det er jeg reagerer på, og tror ikke jeg gidder å være med på det her.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-07, 13:43   #28
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Advarsel sterk video!! (Saddam hengning)

Du var nok LITT usaklig i det innlegget, glitter.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-07, 13:46   #29
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Advarsel sterk video!! (Saddam hengning)

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Du var nok LITT usaklig i det innlegget, glitter.

Ikke mer usaklig enn andre syns jeg.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-07, 13:47   #30
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Advarsel sterk video!! (Saddam hengning)

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Ikke mer usaklig enn andre syns jeg.

Jeg sammenlignet ikke.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-07, 13:48   #31
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Advarsel sterk video!! (Saddam hengning)

Synes det er leit at det ble postet en link til den videoen her.
Hvem i huleste er det som har glede av det?

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-07, 13:48   #32
Kanutte
interlektuell
 
Kanutte sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 976
Kanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Advarsel sterk video!! (Saddam hengning)

Jeg er også enig med glitter her. :lat:

__________________
Tjo og hei

Kanutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-07, 13:48   #33
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Advarsel sterk video!! (Saddam hengning)

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Jeg sammenlignet ikke.

Jeg syns forresten ikke det jeg skrev var så veldig usaklig. Kanskje litt flåsete, men ikke usaklig.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-07, 14:23   #34
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Advarsel sterk video!! (Saddam hengning)

Opprinnelig lagt inn av Azi, her.

Da er han dø..


Opprinnelig lagt inn av Azi, her.

jeg sitter med blandet følelser.

:forvirret:

Opprinnelig lagt inn av Azi, her.

Synes å drepe noen er veldig galt og gjør ting til tider enda verre enn det var.


Opprinnelig lagt inn av Azi, her.

Og ikke bare drepe han, men å henge han på den måten!


Opprinnelig lagt inn av Azi, her.

Nei jeg får grøssning bare med tanken!


Opprinnelig lagt inn av Azi, her.

Men uannset så møtte Gud velsigne hans fortapte sjel!


Opprinnelig lagt inn av Azi, her.

Advarsel ikke klikk på linken om du ikke vil se han bli hengt!

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-07, 14:34   #35
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.785
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Advarsel sterk video!! (Saddam hengning)

Opprinnelig lagt inn av HP, her.



:forvirret:









Her skulle det stå en undrer-smily, men det fikk jeg ikke lov til ...

Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-07, 14:43   #36
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Advarsel sterk video!! (Saddam hengning)

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Jeg syns forresten ikke det jeg skrev var så veldig usaklig. Kanskje litt flåsete, men ikke usaklig.

Potato, poteito.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-07, 14:43   #37
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Advarsel sterk video!! (Saddam hengning)

Hva driver du med, HP?

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-07, 14:47   #38
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Advarsel sterk video!! (Saddam hengning)

Med tanke på at det allerede er noen tråder om Saddam så ville vel kanskje hovedinnlegget passet bedre inn i en av eksisterende tråder.
I mange tilfeller blir det laget nye tråder om ting som delvis allerede er tatt opp.
En ting om det er et "gammelt" tema men når det allerede er to til 3 tråder om et tema på "forsiden" synes jeg for min del at det er unødvendig å starte en ny.
Man kan da oppnå at "alle" ikke ser innlegget man har lagt inn, men slik vil det alltid være. Ville blitt mye det samme om vi skulle bli opptatt av at "alle" leser innlegget en selv har skrevet og dermed starter en ny tråd.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-07, 14:49   #39
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Advarsel sterk video!! (Saddam hengning)

Jeg skjønner ærlig talt ikke at det er mulig å reagere så sterkt på så tilgjengelig informasjon. Så om noen kopierte linken og limte den inn her, so what! Jeg hadde blitt sur hvis advarselen manglet, men det gjorde den altså ikke.

Det dere egentlig reagerer på er den babariske hendelsen, men slikt skjer, altså, i verden. Tror noen blander kortene litt her ...

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-07, 15:01   #40
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Advarsel sterk video!! (Saddam hengning)

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Det dere egentlig reagerer på er den babariske hendelsen, men slikt skjer, altså, i verden. Tror noen blander kortene litt her ...

Jeg vet ikke hvem du sikter til, men jeg blander ikke kortene. Selvfølgelig er det en barbarisk hendelse. Selvfølgelig syns jeg det er dumt at film av den ligger tilgjengelig på nett. Men det jeg faktisk reagerer på akkurat i denne tråden, er at man føler det nødvendig å lage en helt ny tråd, kun for å spre linken av denne barbariske hendelsen. Ikke prøve å diskutere noe som helst. For meg blir det kun sensasjonslyst, litt som å videresende Conradibildene. Og jeg personlig syns det er unødvendig.

Hovedinnlegger sier hun ønsker å diskutere, men har ikke greit å forklare akkurat hva det er hun ønsker å diskutere. Før det evt. er klart ser jeg det fremdeles kun som sensasjonslyst.

Videoen er ikke det jeg betegner som "tilgjengelig informasjon". Er barneporno også tilgjengelig informasjon du ikke skjønner at man reagerer på siden det er tilgjengelig?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no