Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Advarsel sterk video!! (Saddam hengning)

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-12-06, 12:15   #1
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Advarsel sterk video!! (Saddam hengning)

Da er han dø.. jeg sitter med blandet følelser. Synes å drepe noen er veldig galt og gjør ting til tider enda verre enn det var. Og ikke bare drepe han, men å henge han på den måten! Nei jeg får grøssning bare med tanken!
Men uannset så møtte Gud velsigne hans fortapte sjel!

Advarsel ikke klikk på linken om du ikke vil se han bli hengt!

http://video.google.com/videoplay?do...SSEIN+EXECUTED

Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-06, 12:37   #2
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.714
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Advarsel sterk video!! (Saddam hengning)

Jeg blir kvalm. Rett og slett kvalm.

Grusomt. Ingen skal ha lov til å ta liv, uansett.

Han burde blitt sperret inne på livstid.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-06, 12:39   #3
Shakira
My hips don't lie
 
Shakira sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Hadeland
Innlegg: 944
Shakira er populærShakira er populærShakira er populær
Standard

Sv: Advarsel sterk video!! (Saddam hengning)

Opprinnelig lagt inn av Busymum, her.

Jeg blir kvalm. Rett og slett kvalm.

Grusomt. Ingen skal ha lov til å ta liv, uansett.

Han burde blitt sperret inne på livstid.


Signerer.


Jeg orker ikke se den videoen, føler ingen trang til det.

Shakira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-06, 12:43   #4
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Advarsel sterk video!! (Saddam hengning)

Ja gid så forferdelig det er! Derfor legger jeg ut en video som viser det hele i detalj!


Det er opptil flere tråder hvor dødstraffen diskuteres, videoen ligger tilgjengelig for dem som vil oppsøke den, er det nødvendig å lage en tråd bare for å vise den frem?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-06, 13:15   #5
LaLuna
aldrende
 
LaLuna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.813
LaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Advarsel sterk video!! (Saddam hengning)

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Ja gid så forferdelig det er! Derfor legger jeg ut en video som viser det hele i detalj!


Det er opptil flere tråder hvor dødstraffen diskuteres, videoen ligger tilgjengelig for dem som vil oppsøke den, er det nødvendig å lage en tråd bare for å vise den frem?

Akkurat det samme tenkte jeg da jeg så denne tråden.

__________________
Storebror (2003) og lillebror (2004)

Serenity now
LaLuna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-06, 13:20   #6
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.785
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Advarsel sterk video!! (Saddam hengning)

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Ja gid så forferdelig det er! Derfor legger jeg ut en video som viser det hele i detalj!


Det er opptil flere tråder hvor dødstraffen diskuteres, videoen ligger tilgjengelig for dem som vil oppsøke den, er det nødvendig å lage en tråd bare for å vise den frem?

Tenkte det samme.

Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-06, 13:21   #7
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Advarsel sterk video!! (Saddam hengning)

HI legger ikke skjul på hva linken eller tråden inneholder. Ser ikke helt problemet.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-06, 13:22   #8
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Advarsel sterk video!! (Saddam hengning)

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Ja gid så forferdelig det er! Derfor legger jeg ut en video som viser det hele i detalj!


Det er opptil flere tråder hvor dødstraffen diskuteres, videoen ligger tilgjengelig for dem som vil oppsøke den, er det nødvendig å lage en tråd bare for å vise den frem?

Jeg lurer på det samme.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-06, 13:23   #9
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Advarsel sterk video!! (Saddam hengning)

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

HI legger ikke skjul på hva linken eller tråden inneholder. Ser ikke helt problemet.

Det er ikke helt det problemet glitterchick viser til.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-06, 13:24   #10
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Advarsel sterk video!! (Saddam hengning)

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

HI legger ikke skjul på hva linken eller tråden inneholder. Ser ikke helt problemet.

Det har ingenting med om at innholdet er klart, ser bare ikke poenget med tråden. Ønsker man å diskutere Saddams dødstraff så er det vel rundt tre tråder som dekker det allerede. Ønsker man å diskutere om det er dumt at slike ting blir lagt ut på nett eller vist på TV er det også dekket av andre tråder.

For meg blir dette bare sånn "ÆSJ, det er så ekkelt, så jeg MÅÅÅÅ bare se!" og fullstendig poengløst, hvertfall i sammenheng med teksten i innlegget.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-06, 13:24   #11
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Advarsel sterk video!! (Saddam hengning)

Jeg synes det er ok å legge ut tråden. Det står jo avarsel i overskriften, da er det bare å la være å åpne den. Jeg har ikke klikket på linken, ha ikke lyst.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-06, 13:27   #12
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Advarsel sterk video!! (Saddam hengning)

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Jeg synes det er ok å legge ut tråden. Det står jo avarsel i overskriften, da er det bare å la være å åpne den. Jeg har ikke klikket på linken, ha ikke lyst.

Det er fortsatt ingen som har sagt at dette er noe problem.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-06, 13:29   #13
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.785
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Advarsel sterk video!! (Saddam hengning)

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Det har ingenting med om at innholdet er klart, ser bare ikke poenget med tråden. Ønsker man å diskutere Saddams dødstraff så er det vel rundt tre tråder som dekker det allerede. Ønsker man å diskutere om det er dumt at slike ting blir lagt ut på nett eller vist på TV er det også dekket av andre tråder.

For meg blir dette bare sånn "ÆSJ, det er så ekkelt, så jeg MÅÅÅÅ bare se!" og fullstendig poengløst, hvertfall i sammenheng med teksten i innlegget.

Igjen er jeg enig.

Jeg syns det er en uting at sånne videoer blir lagt ut på nett, og at "seriøse" aviser linker til dem. Men det er mye på nett jeg ikke syns hører hjemme der (eller noen annen plass) altså.

Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-06, 13:37   #14
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Advarsel sterk video!! (Saddam hengning)

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Det har ingenting med om at innholdet er klart, ser bare ikke poenget med tråden. Ønsker man å diskutere Saddams dødstraff så er det vel rundt tre tråder som dekker det allerede. Ønsker man å diskutere om det er dumt at slike ting blir lagt ut på nett eller vist på TV er det også dekket av andre tråder.

For meg blir dette bare sånn "ÆSJ, det er så ekkelt, så jeg MÅÅÅÅ bare se!" og fullstendig poengløst, hvertfall i sammenheng med teksten i innlegget.

Jeg synes også FP inneholder en del meningsløse tråder, men da driter jeg bare i de trådene.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-06, 13:38   #15
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Advarsel sterk video!! (Saddam hengning)

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg synes også FP inneholder en del meningsløse tråder, men da driter jeg bare i de trådene.

Deg om det.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-06, 14:12   #16
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring
 
Gremli Skremli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På rette sida av elva
Innlegg: 3.514
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Advarsel sterk video!! (Saddam hengning)

Jeg er enig med glitter her.

__________________
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum
når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom
Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro,
ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-06, 14:35   #17
jane
Har ikke tittel
 
jane sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.988
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Advarsel sterk video!! (Saddam hengning)

Jeg er enig med Skremmern.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-06, 14:35   #18
jane
Har ikke tittel
 
jane sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.988
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Advarsel sterk video!! (Saddam hengning)

Det er så lettvint for oss late å skrive bare "jeg er enig..."

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-06, 14:37   #19
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.317
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Advarsel sterk video!! (Saddam hengning)

Jeg vil rett og slett ikke sitte å se på at noen blir drept.

Også enig med Glitter!

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-06, 14:38   #20
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Advarsel sterk video!! (Saddam hengning)

Opprinnelig lagt inn av jane, her.

Jeg er enig med Skremmern.

Jeg er enig både med Skremmern og med glitterchick, for det så.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no