Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Helse-Hansen og Snåsamannen

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-01-09, 17:33   #21
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Helse-Hansen og Snåsamannen

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Helt greit at han tror på det. Men nå vet vi jo alle at det finnes altfor mange dumme mennesker rundt omkring og jeg er redd for at noen av disse ser hva de vil se av disse uttalelsene og dermed setter healing i fremsetet selv om de har behov for vestlig medisin.

Jeg tror de fleste som er så desperate at de oppsøker en "snåsamann/kvinne" har prøvd det meste av vestlig medisin.

Jeg syns det er greit at han forteller det, men ser ikke helt poenget.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-09, 17:35   #22
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Helse-Hansen og Snåsamannen

Jeg tror du misforstår intensjonen til de fleste skeptikere, Zöe. Man driver ikke harselas med alt alternativt, og når forskningen på mirakuløst vis finner at det virker, omfavner man det plutselig. Alle som er naturvitenskapelig anlagt, mener at det som er dokumentert etter en viss standard er det man vet. Alt man ikke vet, må man teste. Hvis det i noen grad vises fornøyelse over alternativ medisin, er det i første rekke tilnærmingen enkelte mennesker har til det, som er veldig annerledes.

Når det gjelder f.eks. EyeQ som et kosttilskudd mot ADHD, er dette testet gjennom veldig typiske skolemedisinske prinsipper, og det er derfor det som et eksempel er på vei til å få innpass også der. Ikke fordi noen sa det i et blad for tre år siden.

Litt sånn som at det er ikke fordi FrP sa noe for 5 år siden at noe nå blir vedtatt, det er fordi de innimellom treffer noe som er fornuftig. Innimellom. Uten sammenligning for øvrig.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-09, 17:42   #23
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Helse-Hansen og Snåsamannen

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Helt greit at han tror på det. Men nå vet vi jo alle at det finnes altfor mange dumme mennesker rundt omkring og jeg er redd for at noen av disse ser hva de vil se av disse uttalelsene og dermed setter healing i fremsetet selv om de har behov for vestlig medisin.

Ja.

[Digresjon] Dette minner meg om han tosken fra Frp som mente at det sannelig var på tide å begynne å fokusere på alkoholens positive virkninger. Mindre pyrea for eksempel. Han sto hardnakket fast ved at det å reklamere for alkoholens positive helseeffekter ikke ville gi mer misbruk. [/Digresjon]

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-09, 17:43   #24
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Helse-Hansen og Snåsamannen

… og du kan være brennsikker på at den som sto i bresjen for håndhygiene og koking av vann var ekstremt naturvitenskapelig og skolemedisinsk rettet.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-09, 17:50   #25
Benmurphy
-
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.423
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Helse-Hansen og Snåsamannen

Aw Jeez, not this crap again!



Ben "Var det ikke nok med Høybråten?" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-09, 20:15   #26
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Helse-Hansen og Snåsamannen

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Tja. Det er forskjell på det å si at HAN tror på det og at helse-Norge tror på det, er det ikke?
Jeg synes iallefall det, selv om han representerer helse-Norge. Jeg oppfattet hans utspill som en privatsak da jeg leste overskriften.

En minister uttaler seg aldri som privatperson til media. Jeg er temmelig sikker på at det står som punkt 3, 4 eller 5 på listen over "en million ting man må kunne som toppolitiker". Og en helseminister uttaler seg definitivt ikke som privatperson når han uttaler seg om noe helserelatert.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-09, 20:27   #27
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Helse-Hansen og Snåsamannen

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Alle nye breakthroughs gjennom historien har vært alternative på ett tidspunkt før de ble etablerte sannheter. de lo seg jo skakke av at håndhygiene skulle ha betydning også.

Semmelweisshistorien (ref. håndhygiene) er er jo selve grunnlaget for utvikling av den vitenskapelige metode med hypotesetesting og forkasting av hypoteser som ikke viser seg å holde stikk. Semmelweiss hadde en hypotese. Han testet den og justerte hypotesen underveis ettersom den opprinnelige hypotesen ikke lot seg etterprøve.

Ikke akkurat det jeg forbinder med det alternative, altså.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-09, 20:32   #28
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Helse-Hansen og Snåsamannen

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Jeg syns også det er greit at man tror på healing, men jeg vet ikke om jeg syns det er helt greit at helseministeren gjør det. Han er jo øverste sjef for helse-norge, som i bunn og grunn ikke tror på healing.

Og jeg har ikke akkurat valgt ham, heller.

BM - du glemte Sylvia Brustad. Som alltid var enig med siste taler, og ble overempatisk overfor hver eneste "glemte" pasientgruppe hun møtte og alltid avsluttet hvert møte med at hun "nå skulle sørge for at denne gruppen ble tatt på alvor og tvinge legene til å gjøre det som måtte til." Det skjedde jo selvsagt aldri noe.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-09, 20:32   #29
Ulvefar
I menneskeham
 
Ulvefar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Innlegg: 2.378
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Sv: Helse-Hansen og Snåsamannen

Inspirert av Nytt på Nytt: Hvem skal ut?
(Hint: Bare en er sitert under)

Forsvarsministeren
: Kan Snåsamannen helbrede med evnene sine kan andre skade. Jeg kjenner en som falt om død etter å ha kranglet med naboen sin, som var ei gammel heks. Jeg vil derfor ha en bataljon med folk som kan gi al-Quaeda det Onde Øyet.

Finansministeren: Jeg og en til jeg kjenner har faktisk bedre råd enn i fjor, så jeg tror ikke på finanskrisa.

Justisministeren: Har du sett hva advokatene skal ha per time!? Jeg har sett "Fornemmelse for mord" på TV2, og de ekte klarsynte tar seg som kjent ikke betalt og er godhjertede mennesker. Det er derfor ingen grunn til å tro at de skulle lyve, så slik kan vi raskt og effektivt utpeke de skyldige.

Miljøvernministeren
: Jeg har sett på termometret på hytta mi, og det er faktisk kaldere i år enn i fjor. Derfor tror jeg ikke på global oppvarming.

Helseministeren: En healer fikk barnet mitt til å holde opp å skrike om natta etter å ha holdt på i tre måneder. Dette er såpass ukjent blant småbarnsforeldre at jeg gjerne vil oppfordre andre til å få fjernhealing av sympatiske eldre menn.

__________________
Storesøster (01) og Pluttungen (05)

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.

Sist redigert av Ulvefar : 26-01-09 kl 21:54.
Ulvefar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-09, 20:35   #30
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Helse-Hansen og Snåsamannen

Ulvefar:

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-09, 20:41   #31
Nebbia
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Helse-Hansen og Snåsamannen

Opprinnelig lagt inn av Ulvefar, her.

Helseministeren: En healer fikk barnet mitt til å holde opp å skrike om natta etter å ha holdt på i tre måneder. Dette er såpass ukjent blant småbarnsforeldre at jeg gjerne vil oppfordre andre til å få fjernhealing av sympatiske eldre menn.

Jeg tilbrakte fredag kveld/natt med min febersyke datter på fanget. Og etter flere timer med håndspåleggelse, klarte mine varme hender omsider å få henne til å sove. Snåsamannen go home!

  Svar med sitat
Gammel 26-01-09, 20:44   #32
Ulvefar
I menneskeham
 
Ulvefar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Innlegg: 2.378
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Sv: Helse-Hansen og Snåsamannen

Opprinnelig lagt inn av Nebbia, her.

Jeg tilbrakte fredag kveld/natt med min febersyke datter på fanget. Og etter flere timer med håndspåleggelse, klarte mine varme hender omsider å få henne til å sove. Snåsamannen go home!

Jeg kjenner meg bedre bare av å lese innlegget ditt.
Du har helt åpenbart Evner.

__________________
Storesøster (01) og Pluttungen (05)

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ulvefar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-09, 20:58   #33
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Helse-Hansen og Snåsamannen

Opprinnelig lagt inn av Nebbia, her.

Jeg tilbrakte fredag kveld/natt med min febersyke datter på fanget. Og etter flere timer med håndspåleggelse, klarte mine varme hender omsider å få henne til å sove. Snåsamannen go home!

Ooooh! Kan jeg ringe deg i natt, når min toåring våkner i totiden og ikke vil sove igjen? Du driver vel søvnterapi over telefon?

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-09, 21:02   #34
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Helse-Hansen og Snåsamannen

Døh, nå ødelegger dere jo hele det fiine innlegget mitt!

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-09, 21:13   #35
Nebbia
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Helse-Hansen og Snåsamannen

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Ooooh! Kan jeg ringe deg i natt, når min toåring våkner i totiden og ikke vil sove igjen? Du driver vel søvnterapi over telefon?

Ingen grunn til å ringe. Det holder med å logge seg på nettet. Jeg skal la min PC stå på og ha den ene hånden på den trådløse routeren.

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Døh, nå ødelegger dere jo hele det fiine innlegget mitt!

Jeg er helt enig med deg, men jeg gidder ikke bla frem de samme argumentene som du har tatt frem enda en gang. Jeg har innsett at de ikke når frem allikevel. Da kan jeg like gjerne opprettholde status quo, og la alle alternative tro at skeptikere er onde mennesker som ikke har noe annet å fare med enn å gjøre narr av dem.

  Svar med sitat
Gammel 26-01-09, 21:24   #36
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Helse-Hansen og Snåsamannen

Opprinnelig lagt inn av Nebbia, her.

Jeg tilbrakte fredag kveld/natt med min febersyke datter på fanget. Og etter flere timer med håndspåleggelse, klarte mine varme hender omsider å få henne til å sove.

Det er ikke pent å kvele egne barn.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-09, 21:38   #37
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Helse-Hansen og Snåsamannen

Opprinnelig lagt inn av Nebbia, her.

Ingen grunn til å ringe. Det holder med å logge seg på nettet. Jeg skal la min PC stå på og ha den ene hånden på den trådløse routeren.

Bredbåndshealing! Jeg aner konturene av en foretningsidé.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-09, 21:41   #38
Ulvefar
I menneskeham
 
Ulvefar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Innlegg: 2.378
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Sv: Helse-Hansen og Snåsamannen

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Bredbåndshealing! Jeg aner konturene av en foretningsidé.

Pokker óg at Nebbia kom på det først.
Men kansje det ikke er for sent å slenge seg på bølgen? Det må jo tross alt være fantastisk mye mer effektivt enn sånn gammeldags telefonhealing. Kvanter har det sikkert også.

__________________
Storesøster (01) og Pluttungen (05)

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ulvefar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-09, 21:46   #39
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Helse-Hansen og Snåsamannen

Jeg skjønner at jeg har gått glipp av noe som ikke har fulgt med i VG, og ikke hatt interesse for annet enn pulsklokketråder her i dag. Nei, det er virkelig ikke greit at en uttaler seg om dette offentlig.

Jeg lot meg skremme av Ulvefars utstemming, og er helt enig med Scarlett.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-09, 21:48   #40
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Helse-Hansen og Snåsamannen

Drev ikke Nebbia med sånn vintappegreier fra laptopen også?

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no