Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Helse-Hansen og Snåsamannen

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-01-09, 15:24   #1
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Helse-Hansen og Snåsamannen

Hva syns dere om at helseministeren forteller om at sønnen har blitt "kurert" for kolikk av Snåsamannen på forsiden av VG?

Sitat:

- Det er klart det er krevende for en helseminister å fortelle en slik historie, men det er to grunner til at jeg velger å gjøre det. For det første driver han ikke butikk, og for det andre er Joralf veldig tydelig på at alle skal gå til fastlegen sin og følge behandlingsopplegg, sier Hanssen.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-09, 15:33   #2
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Helse-Hansen og Snåsamannen

Jeg synes det er helt greit og flott at en så profilert politiker viser at selv "sånne som han" kan tro på dette.


Sist redigert av Skremmern : 26-01-09 kl 16:38.
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-09, 15:35   #3
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Helse-Hansen og Snåsamannen

Jeg synes også det er helt greit. Så lenge han ikke underminerer det norske helsevesen, så må jo mannen få lov til å ha en overbevisning.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-09, 15:35   #4
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Helse-Hansen og Snåsamannen

Jeg tenker at helseministeren har overraskende lave krav til hva som skal til for å hevde at noen har kurert noe. Men så husker jeg på at det er Bjarne Håkon Hanssen, og han har sagt så mye teit før at jeg ikke blir så overrasket likevel.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-09, 15:48   #5
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Helse-Hansen og Snåsamannen

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Hva syns dere om at helseministeren forteller om at sønnen har blitt "kurert" for kolikk av Snåsamannen på forsiden av VG?

Uten å ha lest VG: La meg gjette: "kureringen" skjedde da barnet var omtrent tre måneder gammel?

Jeg synes det er helt utrolig at en profilert politiker som BHH ikke har bedre medierådgivere enn som så, eventuelt at han ikke har bedre vett enn at han hører på hva de sier før han uttaler seg.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-09, 15:50   #6
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Helse-Hansen og Snåsamannen

Jeg syns også det er greit at man tror på healing, men jeg vet ikke om jeg syns det er helt greit at helseministeren gjør det. Han er jo øverste sjef for helse-norge, som i bunn og grunn ikke tror på healing.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-09, 15:52   #7
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Helse-Hansen og Snåsamannen

Jeg syns det virker useriøst av en helseminister å komme med "jeg tror ikke på healing, men det er mer mellom himmel og jord" etter at sønnens kolikk forvant etter en telefonsamtale med Snåsa-mannen. Kolikk gir seg jo på ett eller annet tidspunkt uansett, ja.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-09, 15:56   #8
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Helse-Hansen og Snåsamannen

Selv om jeg synes det er greit at en helseminister står fram og sier dette, så ser jeg ikke helt poenget. Hva ønsker han å oppnå? Han kan uansett ikke komme i ettertid og klage over negativ respons. Det burde han forvente når han står fram med en så personlig og kontroversiell mening.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-09, 16:36   #9
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Helse-Hansen og Snåsamannen

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg synes det er helt greit og flott at en så profilert politiker viser at selv "sånne om han" kan tro på dette.

Jeg er dypt sjokkert og dypt rystet og synes det er veldig, veldig useriøst.

Not.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-09, 16:38   #10
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Helse-Hansen og Snåsamannen

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-09, 16:41   #11
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Helse-Hansen og Snåsamannen

Jeg klarer ikke å ta det helt seriøst, hvorfor gidder han å fortelle dette?

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-09, 16:42   #12
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Helse-Hansen og Snåsamannen

Jeg skjønner selvsagt at man ikke nødvendigvis syns det er et teit utspill om man tror på healing, men syns dere ikke det er litt rart? Når han på et vis er øverste sjef for dem som ikke tror på det, liksom.

Jeg syns faktisk utspillet hadde vært mer seriøst om han virkelig trodde på healing, hadde satt seg skikkelig inn i det og mente at det burde være endel av helsetilbudet. Nå så blir det verken fugl eller fisk og gir bare inntrykk av at han er litt inkompetent til jobben sin.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-09, 16:43   #13
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.874
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Helse-Hansen og Snåsamannen

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Jeg syns også det er greit at man tror på healing, men jeg vet ikke om jeg syns det er helt greit at helseministeren gjør det. Han er jo øverste sjef for helse-norge, som i bunn og grunn ikke tror på healing.

Tja. Det er forskjell på det å si at HAN tror på det og at helse-Norge tror på det, er det ikke?
Jeg synes iallefall det, selv om han representerer helse-Norge. Jeg oppfattet hans utspill som en privatsak da jeg leste overskriften.


Sist redigert av Hyacinth : 26-01-09 kl 17:01.
Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-09, 16:45   #14
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Helse-Hansen og Snåsamannen

Helt greit at han tror på det. Men nå vet vi jo alle at det finnes altfor mange dumme mennesker rundt omkring og jeg er redd for at noen av disse ser hva de vil se av disse uttalelsene og dermed setter healing i fremsetet selv om de har behov for vestlig medisin.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-09, 16:46   #15
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Helse-Hansen og Snåsamannen

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Når han på et vis er øverste sjef for dem som ikke tror på det, liksom.


Tja, det ene behøver nå ikke nødvendigvis å utelukke det andre. Jeg ser heller ikke vitsen med dette utspillet fra hans side, og undrer meg over hvorfor han velger å stå fram, men jeg ser ikke på dette som at han har "sviktet sine egne".

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-09, 16:46   #16
Tuneland
grand multipara
 
Tuneland sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.740
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Sv: Helse-Hansen og Snåsamannen

Jeg er igrunnen mest imponert over VG som bruker hele førstesiden til dette temaet. Det har med andre ord ikke skjedd stort i verden. Og det er kanskje like bra?

__________________
~Tuneland~
Mamma til fem flotte fyrer f 92, 02, 04, 05 og 08.
Tuneland er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-09, 16:53   #17
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Helse-Hansen og Snåsamannen

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Jeg skjønner selvsagt at man ikke nødvendigvis syns det er et teit utspill om man tror på healing, men syns dere ikke det er litt rart? Når han på et vis er øverste sjef for dem som ikke tror på det, liksom.

Jeg synes ikke det er merkelig - jeg synes det er deilig.
Firkanter og vanntette skott blir jeg av. Og selv innenfor det etablerte helsevesenet finnes det mer enn én lege/sykepleier som er åpen for alternativ medisin.

Om ingen i det etablerte helsevesenet hadde vært åpen for den veldig store sekken "alternativ medisin" hadde det vært dypt bekymringsfullt.

Alle nye breakthroughs gjennom historien har vært alternative på ett tidspunkt før de ble etablerte sannheter. de lo seg jo skakke av at håndhygiene skulle ha betydning også.
Likeså med ernæring, vitaminer og mineraler - humbug og tullball.

Snåsamannen til side. Jeg synes det er en gedigen svakhet ved ethvert system - det være seg helsevesenet, skolevesenet eller andre vesener- om man er fullstendig lukket for alt som ikke er 100% tried and testet i hue og ræva.

For noen år siden var det stor fokus på sammenhengen mellom kosthold og autisme i "Mat & Helse".
Tull og oppsinn, selvfølgelig. Humbug og elendighet og lilla skjerf og krystaller.

Men så stemte det gitt. Og noen innen det Etablerte og Alvorlige Helsevesenet må jo ha tatt denne rablende galskapen på alvor, siden man gadd å undersøke nærmere.
Nå brukes dette aktivt på Rikshospitalet.

Og jeg synes det er helt GREIT at selv alvorlige menn som ministere og slikt tillater seg å tro på ting som ikke er bevist om man selv har stor tro på at det funker.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -

Sist redigert av Pebbles : 28-01-09 kl 07:23.
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-09, 17:03   #18
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.874
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Helse-Hansen og Snåsamannen

Jeg synes du har mange gode poeng der, Zoë.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-09, 17:20   #19
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Helse-Hansen og Snåsamannen

Zoë: Som jeg sa, hadde det vært en sak han virkelig trodde på, brant for og mente at virkelig var noe som fantes så hadde jeg forstått utspillet hans (da hadde jeg riktignok kanskje syntes at det var hårreisende. ). Men et utspill om kolikk som allikevel forsvinner av seg selv i den alderen, og han samtidig sier at han egentlig ikke tror på healing, men det er mer mellom himmel og jord blablabla, den syns jeg bare blir rar og han fremstår som lite gjennomtenkt og ikke så veldig glup. Og det siste har ingenting med å tro på overanturlige greier eller ikke, men fordi han utaler seg om noe han tydeligvis ikke har satt seg noe særlig inn i.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-09, 17:30   #20
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Helse-Hansen og Snåsamannen

Ja, det var akkurat mitt inntrykk også.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no