Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Vil nekte skilte foreldre å flytte (VG)

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-04-08, 09:41   #1
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Vil nekte skilte foreldre å flytte (VG)

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/a...p?artid=514323

Jeg vet ikke hva jeg skal si. Jeg liker det ikke.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-08, 09:43   #2
Garbella
Til tider hjulbeint
 
Garbella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.876
Blogginnlegg: 45
Garbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vil nekte skilte foreldre å flytte (VG)

Hvorfor skal dette bare gjelde den som har hovedomsorgen? Det blir jo like galt om samværsforelderen flytter langt unna, da er jo situasjonen akkurat den samme...

Garbella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-08, 09:43   #3
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vil nekte skilte foreldre å flytte (VG)

Jeg vet ikke om jeg orker å bli sint før lovforslaget faktisk foreligger.

Som Dagsavisen skriver, hvis dette blir vedtatt må man ha samtykke fra eksen for å flytte selv om det er innen kommunen. Festlig for oss som har ekser som benytter enhver anledning til å hevne seg for bruddet.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-08, 09:44   #4
Ariel
Queen of intentions...
 
Ariel sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
Innlegg: 1.720
Ariel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populær
Standard

Sv: Vil nekte skilte foreldre å flytte (VG)

Opprinnelig lagt inn av allium

Jeg vet ikke om jeg orker å bli sint før lovforslaget faktisk foreligger.

Som Dagsavisen skriver, hvis dette blir vedtatt må man ha samtykke fra eksen for å flytte selv om det er innen kommunen. Festlig for oss som har ekser som benytter enhver anledning til å hevne seg for bruddet.


Føler dette blir litt som bidragsendringene som kom for noen år siden. Alt for pappa'n, drit i mamma'n.

__________________
Storemor 1998
Lillemor 2003
Ariel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-08, 09:44   #5
Garbella
Til tider hjulbeint
 
Garbella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.876
Blogginnlegg: 45
Garbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vil nekte skilte foreldre å flytte (VG)

Og ja, jeg synes det går for langt når myndighetene skal nedlegge flytteforbud for tusenvis av mennesker for det er det som blir realiteten for mange.

Garbella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-08, 09:48   #6
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vil nekte skilte foreldre å flytte (VG)

Jeg skjønner ikke at det kan praktiseres på noen måte.
Hvem skal vurdere om det er til barnets beste når du kommer til mekling?

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-08, 09:49   #7
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vil nekte skilte foreldre å flytte (VG)

Opprinnelig lagt inn av gullet, her.

Jeg skjønner ikke at det kan praktiseres på noen måte.
Hvem skal vurdere om det er til barnets beste når du kommer til mekling?

Det må retten gjøre.

Som om ikke retten har nok å gjøre allerede. Som om ikke jeg har annet å slåss for allerede.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-08, 09:58   #8
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vil nekte skilte foreldre å flytte (VG)

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Jeg vet ikke om jeg orker å bli sint før lovforslaget faktisk foreligger.

Som Dagsavisen skriver, hvis dette blir vedtatt må man ha samtykke fra eksen for å flytte selv om det er innen kommunen. Festlig for oss som har ekser som benytter enhver anledning til å hevne seg for bruddet.


Synes det er et virkelighetsfjernt forslag, at den som ikke har hovedomsorgen kan nekte den som har hovedomsorgen å flytte pr. def.
Det vil f.eks si at dersom en kvinne har barn i tidligere forhold, kan hun ikke fytte sammen med en ny mann dersom eksen ikke godtar det.
Det vil si at dersom en hjemmeværende kvinne som bor på et lite sted hvor hun ikke får jobb ikke kan reise noe annet sted for å få jobb dersom eksen ikke godtar det.

Jeg synes dette gir alt for stor makt til eksen rett og slett, og har null tro på at dette lovforslaget kommer til å gjøre noe for å bedre barns situasjon.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-08, 10:01   #9
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...
 
Alfa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.374
Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vil nekte skilte foreldre å flytte (VG)

Opprinnelig lagt inn av Ariel, her.


Føler dette blir litt som bidragsendringene som kom for noen år siden. Alt for pappa'n, drit i mamma'n.

Sidan det berre er mødre som har hovudomsorg, liksom?
Elles synest eg Esme skriv mykje klokt.

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-08, 10:02   #10
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.004
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vil nekte skilte foreldre å flytte (VG)

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.


Synes det er et virkelighetsfjernt forslag, at den som ikke har hovedomsorgen kan nekte den som har hovedomsorgen å flytte pr. def.
Det vil f.eks si at dersom en kvinne har barn i tidligere forhold, kan hun ikke fytte sammen med en ny mann dersom eksen ikke godtar det.
Det vil si at dersom en hjemmeværende kvinne som bor på et lite sted hvor hun ikke får jobb ikke kan reise noe annet sted for å få jobb dersom eksen ikke godtar det.

Jeg synes dette gir alt for stor makt til eksen rett og slett, og har null tro på at dette lovforslaget kommer til å gjøre noe for å bedre barns situasjon.

Helt enig. Det med å flytte sammen med en ny hadde jeg ikke tenkt på.

__________________
2001 og 2001
Stompa er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 18-04-08, 10:04   #11
Ariel
Queen of intentions...
 
Ariel sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
Innlegg: 1.720
Ariel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populær
Standard

Sv: Vil nekte skilte foreldre å flytte (VG)

Opprinnelig lagt inn av Alfa

Sidan det berre er mødre som har hovudomsorg, liksom?
Elles synest eg Esme skriv mykje klokt.


Ok. Litt teit formulert ja, men siden jeg selv er mamma, og fikk de nye bidragsreglene litt for nært innpå kroppen, så ble det mamma vs.pappa.

Omskriving: Mer til samværsforelder, drit i hovedomsorgsforelder.

__________________
Storemor 1998
Lillemor 2003
Ariel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-08, 10:11   #12
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vil nekte skilte foreldre å flytte (VG)

Dette burde da gjelde samværsforeldren også? Ellers blir det jo helt fjernt.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-08, 10:11   #13
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...
 
Alfa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.374
Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vil nekte skilte foreldre å flytte (VG)

Opprinnelig lagt inn av Ariel, her.


Ok. Litt teit formulert ja, men siden jeg selv er mamma, og fikk de nye bidragsreglene litt for nært innpå kroppen, så ble det mamma vs.pappa.

Omskriving: Mer til samværsforelder, drit i hovedomsorgsforelder.

Eg forstod i grunnen det.

Men eg synest det er fint at det vert sett litt fokus på kva som "tvingar " foreldre til å samarbeide meir om borna sine. Eg synest dett er skummelt at vi i dag lever i ein kultur der det tydelegvis er mykje meir skummelt å gifte seg med nokon enn å få barn med dei. Det handlar ikkje først og fremst om kor vidt det er den som har hovudomsorg eller den som har samvær som "får meir makt", men om borna og deira oppvekstvilkår.

Eg er heilt samd i mange av dei argumenta Esme kjem med, men eg trur likevel at biletet er litt meir komplisert enn at teite eksar vil stikke kjeppar i hjula for eit nytt liv.

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-08, 10:15   #14
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vil nekte skilte foreldre å flytte (VG)

Opprinnelig lagt inn av Alfa, her.

Eg er heilt samd i mange av dei argumenta Esme kjem med, men eg trur likevel at biletet er litt meir komplisert enn at teite eksar vil stikke kjeppar i hjula for eit nytt liv.

Selvfølgelig er det mer komplisert.

Problemet er hvordan man takler kompliserte bilder gjennom enkel lovgivning.

Denne loven her vil ikke gjøre det enklere for særlig mange. Den vil gjøre det vanskeligere for flere.

Jeg har allerede vært gjennom noen nettdebatter om dette, og til dels blitt hånet som "usaklig" fordi jeg påpekte at slik lovgivning vil kunne hindre all flytting, ikke bare flytting langt vekk. Men selv om intensjonen er å hindre at barn mister en av foreldrene, kan man vanskelig formulere en lov som kun fører til dette.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-08, 10:15   #15
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vil nekte skilte foreldre å flytte (VG)

Det lovforslaget blir å gi for mye makt til eksen som ikke har hovedomsorg for barna.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-08, 10:19   #16
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...
 
Alfa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.374
Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vil nekte skilte foreldre å flytte (VG)

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Selvfølgelig er det mer komplisert.

Problemet er hvordan man takler kompliserte bilder gjennom enkel lovgivning.

Denne loven her vil ikke gjøre det enklere for særlig mange. Den vil gjøre det vanskeligere for flere.

Jeg har allerede vært gjennom noen nettdebatter om dette, og til dels blitt hånet som "usaklig" fordi jeg påpekte at slik lovgivning vil kunne hindre all flytting, ikke bare flytting langt vekk. Men selv om intensjonen er å hindre at barn mister en av foreldrene, kan man vanskelig formulere en lov som kun fører til dette.

Eg er sjølvsagt samd i det du skriv, men synest likevel det er på sin plass å påpeike at mange samværforeldre kjenner seg makteslause med situasjonen slik den er i dag. Det må nok meir kompliserte lovforslag til, men likevel har også dette lovforslaget mekling og domsstol knytt til seg - og på den måten vil ein klare å sile bort ein del av hevngjerrige eksar. Korleis forklare og forsvare at ein nektar eksen å flytte fem hndre meter bort i vegen, liksom.

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-08, 10:20   #17
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vil nekte skilte foreldre å flytte (VG)

Jeg syns det er flott at det blir satt fokus på dette problemet, det er nemlig BARNET som lider når en av foreldrene flytter til den andre siden av landet. Jeg vet ikke helt hvordan regelverket skulle utformes, men det er tydelig at mange kunne trenge å sette seg ned og tenke og snakke sammen før man flytter langt fra den andre forelderen.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-08, 10:22   #18
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vil nekte skilte foreldre å flytte (VG)

Opprinnelig lagt inn av Alfa, her.

Eg er sjølvsagt samd i det du skriv, men synest likevel det er på sin plass å påpeike at mange samværforeldre kjenner seg makteslause med situasjonen slik den er i dag. Det må nok meir kompliserte lovforslag til, men likevel har også dette lovforslaget mekling og domsstol knytt til seg - og på den måten vil ein klare å sile bort ein del av hevngjerrige eksar. Korleis forklare og forsvare at ein nektar eksen å flytte fem hndre meter bort i vegen, liksom.

Men hvorfor må man i retten for det?

Jeg må i retten nå. Advokaten anslår en kostnad på 100 000. Det må jeg altså ut med, fordi eksen min er gal. (Ja, jeg vet det høres ut som en klisjé, men det ligger litt mer bak det utsagnet enn "jeg liker ham ikke, så han er psykopat").

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-08, 10:25   #19
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...
 
Alfa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.374
Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vil nekte skilte foreldre å flytte (VG)

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Men hvorfor må man i retten for det?

Jeg må i retten nå. Advokaten anslår en kostnad på 100 000. Det må jeg altså ut med, fordi eksen min er gal. (Ja, jeg vet det høres ut som en klisjé, men det ligger litt mer bak det utsagnet enn "jeg liker ham ikke, så han er psykopat").

Eg veit det, allium, og dette er ikkje meint som kritikk mot deg og ditt. Men eg trur eksen din hadde vore akkurat like psykopat uansett lovgjeving. Det er vel utopisk å tru noko anna? Nokre dustar kan ikkje den generelle lovgjevinga beskytte ein mot, og då må ein desverre i retten.

Men det er langt derifrå til å meine at den generelle lovgjevinga bør legge opp til at samværforelderen er psykopat (for å spissformulere litt).

Sånn apropos: kan ikkje han idømmast saksomkostnadane?

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-08, 10:26   #20
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vil nekte skilte foreldre å flytte (VG)

Opprinnelig lagt inn av Alfa, her.

Eg veit det, allium, og dette er ikkje meint som kritikk mot deg og ditt. Men eg trur eksen din hadde vore akkurat like psykopat uansett lovgjeving. Det er vel utopisk å tru noko anna? Nokre dustar kan ikkje den generelle lovgjevinga beskytte ein mot, og då må ein desverre i retten.

Sånn apropos: kan ikkje han idømmast saksomkostnadane?

Men nå får han en ting til å kontrollere meg med.

Man får sjelden saksomkostninger i første rettsinstans.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no