Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Å bo i Moss?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-03-09, 22:45   #101
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Å bo i Moss?

En tidligere kollega bor i Moss, i barnehagen til minstegutten har de hest, høner og kaniner.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-09, 23:01   #102
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Å bo i Moss?

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

En tidligere kollega bor i Moss, i barnehagen til minstegutten har de hest, høner og kaniner.

Kan det være en barnehage på Jeløya? Det er som om jeg har lest om den bhg... Eller er det i selveste Moss? Det høres jo knall ut.

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-09, 23:08   #103
Maya80
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.303
Maya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populær
Standard

Sv: Å bo i Moss?

Om dere velger og flytte til moss, så finnes det to butikker nede ved kanalen ( Rema 1000 og kiwi) Ellers anbefaller jeg ikke Sjøhagen barnehage om dere har barnehagebarn. Ellers trives jeg veldig godt i denne byen, det blir vel til hva man gjør det till. Kommer egentlig fra Halden ikke akuratt drømme byen det heller, Moss var den siste byen jeg skulle flytte til også. Det var her jeg havnet og etter 9 år i denne byen stortrives jeg ihvertfall.

Maya80 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-09, 07:38   #104
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.648
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å bo i Moss?

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.


I helgen var vi for første gang på Jeløya. God atmosfære der, mange fine hus. Var på kafè rett ved Røed Gård (F-15??). I kjellern på et lite eldgammelt hus, veldig mørkt men ganske koselig, god og billig mat! Og - med de digreste edderkoppene som fins i Norge - det var sikkert 15 synlige inne på toalettet....

Kafeen på Røed Gård. Den holder til i potetkjelleren på vinterstid, men flytter inn i et av de andre husene der på sommerhalvåret.

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

En tidligere kollega bor i Moss, i barnehagen til minstegutten har de hest, høner og kaniner.

Tronvik gårdsbarnehage og Andersrød har begge dyr.

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-09, 11:18   #105
Trolljenta25
Erfaren
 
Trolljenta25 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 896
Trolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populær
Standard

Sv: Å bo i Moss?

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Takk for innspill. Har skjønt at Ekholt er bra. Men hvor lang tid tar det å gå til toget? Vi er nok nødt til å ha gangavstand til tog. Og hva med lukta, er den tilstede på Ekholt? De siste gangene vi har vært i Moss, har den lukta vært påtrengende...

Ekholt er et fint strøk, som er på vei oppover ndg. barnefamilier. Mange av den gamle generasjonen som flytter og faller fra, og nye unge mennesker flytter inn, pusser opp, bygger på osv. Med tanke på å gå til toget derfra, så hadde jeg nok heller satset på bussen. Det tar ca. 20 minutter og den går hver halvtime.

Ang. lukten her i byen, så hadde jeg bekymret meg mere om lukten fra fyllinga enn fra Petersonfabrikken. Uansett kjenner du den nok ikke så mye på Ekholt, hverken fra Peterson eller fyllinga. Peterson har de siste årene redusert lukten kraftig ved å spytte inn vanvittig mye penger og ny teknologi. Jeg bor rett over sundet (på Jeløya) og kjenner den så og si aldri. Jeg jobber midt i byen (ved Peterson) kjenner litt lukt innimellom. Det er mulig jeg er inhabil siden jeg bor her og har bygget opp en toleranse som utenbysfolk ikke har enda.

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

I helgen var vi for første gang på Jeløya. God atmosfære der, mange fine hus. Var på kafè rett ved Røed Gård (F-15??). I kjellern på et lite eldgammelt hus, veldig mørkt men ganske koselig, god og billig mat! Og - med de digreste edderkoppene som fins i Norge - det var sikkert 15 synlige inne på toalettet....

Dette er jo et av de flotteste stedene Moss har å tilby. (Minus de svære edderkoppene på toalettet -- note to self: gå aldri på do der.) Vi går støtt og stadig tur på Alby, sommer og vinter, og ungene elsker å løpe rundt der. Vi griller på stranden, går lange turer i skogen og treffer ofte venner og kjente.

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Vi har det ikke veldig travelt, men tenker likevel mye på om og/eller når og evt hvor vi skal slå røtter et annet sted enn her. Så vi er litt forvirret innimellom. Men litt morsom prosess også.

Du har jo Krapfoss også, ca. 10-15 minutter gåtur til byen eller Mosseporten senter. Mange fine hus der, og Vansjø med nydelig natur og turområder rett i "bakgården".

Trolljenta25 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-09, 11:25   #106
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å bo i Moss?

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Var på kafè rett ved Røed Gård (F-15??).

Galleri F15 er et fantastisk sted, jeg har nærmest vokst opp der ute. Hippieakademikerne i Oslo på søtti/åttitallet pleide å reise ut dit i helgene og henge. Mange fine utstillinger, veldig gode boller og nydelig hage.
Skulle jeg mot formodning flyttet til Moss hadde Galleri F15 vært et stort incentiv.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-09, 19:05   #107
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Å bo i Moss?

På Røed Gård er det bare så fint

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-09, 01:02   #108
Mamarazzi
Jazzbabe
 
Mamarazzi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Elvebyen
Innlegg: 1.640
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Å bo i Moss?

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Nja kanskje. Men det er dritskummelt og jeg er jo litt sentimentalt anlagt. Pjokken vil jo selvsagt ikke flytte. Det nærmer seg førskole og skolestart, så vi må snart bestemme oss. Mye mulig vi blir boende her også, og da har vi litt bedre tid på å finne et litt større hus.

Men det er gamle mor vet du, ensom og alene i Vestfold. Vil ikke komme over fjorden.

Hva med Drammen da? Sentralt, nær vannet (badestrand midt i sentrum), utrolig gode kulturtilbud for barn, unge og voksne, et flott torg med mange fine kafeer, skog og mark rett i nærheten, bra kollektivtilbud, nest flest soldager i året, nabokommune til Vestfold, greie boligpriser m.m.

Ta en titt her: www.drammen.no

__________________
Venner er de brødre og søstre man selv velger
Mamarazzi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-09, 07:43   #109
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å bo i Moss?

Knis. Den skal du få svi for, aC. :ser i krystallkulen:

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-09, 07:45   #110
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å bo i Moss?

Er ikke F-15 på Alby? Den med verdens beste kringle?

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-09, 11:46   #111
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.648
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å bo i Moss?

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Er ikke F-15 på Alby? Den med verdens beste kringle?

Det stemmer.

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-09, 14:59   #112
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Å bo i Moss?

Opprinnelig lagt inn av Mamarazzi, her.

Hva med Drammen da? Sentralt, nær vannet (badestrand midt i sentrum), utrolig gode kulturtilbud for barn, unge og voksne, et flott torg med mange fine kafeer, skog og mark rett i nærheten, bra kollektivtilbud, nest flest soldager i året, nabokommune til Vestfold, greie boligpriser m.m.

Ta en titt her: www.drammen.no

Takk for tips. Mange fine boligpriser ja. Broren min bor egentlig i Drammen (for tiden i Oslo) så det hadde vært praktisk sånn sett, men da flytter vi vekk fra alt her på Ski-siden. Svigerfamilie og sånn. Heller Sandefjord/Vestfold da, når man først skal flytte så langt. Men da kan man egentlig ikke pendle til Oslo (mannen vil iallefall ikke bruke 3 timer på det daglig).

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-09, 17:20   #113
Mamarazzi
Jazzbabe
 
Mamarazzi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Elvebyen
Innlegg: 1.640
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Å bo i Moss?

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Takk for tips. Mange fine boligpriser ja. Broren min bor egentlig i Drammen (for tiden i Oslo) så det hadde vært praktisk sånn sett, men da flytter vi vekk fra alt her på Ski-siden. Svigerfamilie og sånn. Heller Sandefjord/Vestfold da, når man først skal flytte så langt. Men da kan man egentlig ikke pendle til Oslo (mannen vil iallefall ikke bruke 3 timer på det daglig).

Man bruker like lang tid på å pendle Moss-Oslo, det gjør iallefall sjefen min som er fra Larkollen.

Jeg har pendlet i 15 år... Det blir en vane, men hadde jo vært hyggelig å slippe. Jeg bytter heller jobb enn å flytte fra Drammen (inhabil).

__________________
Venner er de brødre og søstre man selv velger
Mamarazzi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-09, 20:17   #114
Trolljenta25
Erfaren
 
Trolljenta25 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 896
Trolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populær
Standard

Sv: Å bo i Moss?

Opprinnelig lagt inn av Mamarazzi, her.

Man bruker like lang tid på å pendle Moss-Oslo, det gjør iallefall sjefen min som er fra Larkollen.

Bor man i Larkollen så må man nok legge på 15-20 minutter ekstra pendletid, ja.

Trolljenta25 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-09, 00:06   #115
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å bo i Moss?

Toget fra Moss bruker 5 minutter lengre enn toget fra Drammen. Hvordan forskjellen er å kjøre aner jeg ikke. Sambo er fra Drammen og vi vurderte en periode å flytte dit, men jeg akter ikke å pendle. En venninne av meg gjør det, og bruker halvannen time til og fra jobb. Det er ikke aktuelt for mitt vedkommende.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-09, 10:04   #116
Millis
Multividunder
 
Millis sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Innlegg: 850
Millis er litt kulMillis er litt kul
Standard

Sv: Å bo i Moss?

Om jeg skulle bodd i Moss igjen ville jeg sett etter bolig på Krapfoss, Verket/Mosseskogen eller Skarmyra. Alle stedene disse er i grei gangavstand til togstasjon og bussterminalen og ellers alle andre ting en kunne tenke seg.

Har bodd sentrumsnært i Moss og på Sjøhagen. Vi valgte å flytte vekk derfra. Trivdes helt ok men synes ikke det er en spesielt pen by. Savner riktignok enkelte ting, men det er ikke noe stort tap.

__________________
Ruskesara -05 Lillebror kom 10.august -09
" I don't need therapy. It's not my fault there's a disaster every time I blink. I want to f***ing move on and leave it behind me"
Millis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-09, 19:48   #117
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Å bo i Moss?

Opprinnelig lagt inn av Millis, her.

Om jeg skulle bodd i Moss igjen ville jeg sett etter bolig på Krapfoss, Verket/Mosseskogen eller Skarmyra. Alle stedene disse er i grei gangavstand til togstasjon og bussterminalen og ellers alle andre ting en kunne tenke seg.

Har bodd sentrumsnært i Moss og på Sjøhagen. Vi valgte å flytte vekk derfra. Trivdes helt ok men synes ikke det er en spesielt pen by. Savner riktignok enkelte ting, men det er ikke noe stort tap.

Hvordan var det å bo på Sjøhagen? Mange barnefamilier, godt miljø? Langt til nærmeste butikk, ikke sant?
Mosseskogen er interessant ja. Gangavstand fra Krapfoss til togstasjonen? Da må jeg orientere meg på nytt, trodde det lå nær E6.

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-09, 19:55   #118
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Å bo i Moss?

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Hvordan var det å bo på Sjøhagen? Mange barnefamilier, godt miljø? Langt til nærmeste butikk, ikke sant?
Mosseskogen er interessant ja. Gangavstand fra Krapfoss til togstasjonen? Da må jeg orientere meg på nytt, trodde det lå nær E6.

Jeg tror det er mange barnefamilier på Sjøhagen. Langt fra skole, og et stykke til nærmeste butikk ja. Kort vei til Kambo togstasjon da.

Jeg synes Krapfoss virker veldig ålreit. Full skole har jeg hørt, ellers mange fine boligfelt. Men om det er i gangavstand til togstasjonen? Det er vel en 2-3 km til togstasjonen, litt avhengig av hvor på Krapfoss man bor.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-09, 12:39   #119
Trolljenta25
Erfaren
 
Trolljenta25 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 896
Trolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populær
Standard

Sv: Å bo i Moss?

Hvordan går det med flytteplaner?

Trolljenta25 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-09, 13:10   #120
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Å bo i Moss?

Hm. Vi trives så godt her vi bor, pusser opp rekkehuset og trives enda bedre...særlig nå på sommeren. Med utsikt til hesteenga og hører hanen gale i det fjerne. Naboene...tilgjengeligheten her...

Men mamma er fortsatt ensom i Vestfold, savner barn og barnebarn.
Vi får ikke reist ofte nok.

Har ennå ikke klart å falle helt for Moss...
Mulig vi drar på en visning om vi finner noe passende, for å se om vi faller for stedet da. Nabolag har mye å si, det må være barnevennlig og samtidig idyllisk/litt usjenert. Og max 10-15 min å gå til toget. Bare å slenge inn linker, altså, hvis noen finner noe passende.

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no