Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Søljene fra 17. mai

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-05-11, 22:01   #41
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Søljene fra 17. mai

- Bunadsølvet ligger i eskene sine i en egen bunadssølv boks.
- Konebeltet ligger i plast i boksen sin.
- Bunadsskoene står i skohyllen
- Bunadsskjorten er vasket, vrengt og ligger i en mørk pose i bunadsposen
- Bunaden i posen sin, luftet, tørket av og klesrullet før den er hengt bort.

Fiks ferdig til bruk.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-11, 22:04   #42
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Søljene fra 17. mai

Bunaden, belte, forkle, sko osv er i bunadposen.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-11, 22:07   #43
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Søljene fra 17. mai

Beltet mitt ligger på bordet i gangen. :sjuske:

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-11, 23:27   #44
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Søljene fra 17. mai

Where to start? Jeg har sef pakket søjene riktig i orgnialforpakning med lufttette poser rundt. Jeg har i tillegg pakket ned skjorten i en liten bomullspose og resten av bunaden i et trekk beregnet for dette. Vesken henger inni dette trekket i matchende stropp til trekket. Skoen er sef tilbake i eksen sin de og. Jeg er like velutstyrt på oppbevaringsfronten som på selve bunaden.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-11, 10:03   #45
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.555
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Søljene fra 17. mai

Jeg må dog innrømme at skjorta ikke er pakket i sitt hvite putevar og lagt i bunadsposen. Bunaden er heller ikke hengt i bunadsposen.

Begge deler fordi: Jeg ANER ikke hvor bunadsposen er. Og egentlig er jeg ikke helt sikker på hvor det hvite putevaret til skjortene er heller. (Men jeg vet hvor alle skjortene er... dvs, begge mine. Og Knerten sine, men de pleier ikke oppbevares sammen med mine. Jeg har to fordi en er den egentlige og en er den utslitte, men ammetilpassede. Knerten har to rett og slett fordi jeg kjøpte ham ny sammen med ny festdrakt, men den er litt stor så han brukte den forrige)

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no