Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Syltelabber og grisehyl skal stoppe fredagsbønnen (Dagbladet / BA)

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-02-07, 18:47   #41
Mamarazzi
Jazzbabe
 
Mamarazzi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Elvebyen
Innlegg: 1.640
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Syltelabber og grisehyl skal stoppe fredagsbønnen

Opprinnelig lagt inn av Nabbe, her.

Mye av skepsisen til bønnerop og bønn, ligger jo i det at mennesker i Norge faktisk tror, seriøst, at vi sier i bønneropet at "ikke-muslimer skal dø" eller "død over ikkemuslimer" eller noe lignende. Jeg har hørt utallige versjoner, men selvsagt er ikke noe, riktig!

Jøss, det der har jeg ikke hørt om engang...

Hva ropes det da?

__________________
Venner er de brødre og søstre man selv velger
Mamarazzi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-07, 18:58   #42
Nabbe
Skrekkøgle
 
Nabbe sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.534
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Syltelabber og grisehyl skal stoppe fredagsbønnen

bønnerop (arab., adhan) markerer tidspunktet for de daglige fem rituelle bønnene i islam. B. består av følgende ledd:
1. Gud er stor;
2. Jeg bekjenner at det er ingen gud uten Gud;
3. Jeg bekjenner at Muhammad er Guds profet;
4. Kom til bønn;
5. Kom til frelse;
6. Bønn er bedre enn søvn (kun ved tidlig morgenbønn);
7. Gud er stor;
8. Det er ingen Gud uten Gud.
— Hvert enkelt ledd ropes to ganger, alltid på arabisk.

(Tatt fra Caplex)

Det var vel noen fra Frp som påsto det var sånn, at vi sa "død over ikkemuslimer" eller noe lignende, sist bønnerops-debatten var i vinden.

Nabbe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-07, 19:01   #43
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Syltelabber og grisehyl skal stoppe fredagsbønnen

Opprinnelig lagt inn av Nabbe, her.

Mye av skepsisen til bønnerop og bønn, ligger jo i det at mennesker i Norge faktisk tror, seriøst, at vi sier i bønneropet at "ikke-muslimer skal dø" eller "død over ikkemuslimer" eller noe lignende.

Nei, jeg tror ikke mennesker i Norge tror akkurat det.... jeg tror det er generell frykt for det som er ukjent som gjør at mange nordmenn ikke føler seg komfortabel dersom de ikke har full oversikt og kunnskap og kontroll med hva folk holder på med, samt at mange nordmenn ikke forstår "vitsen med" at de skal være nødt til å lytte til islamske bønnerop som er så fjernt fra hvordan nordmenn flest praktiserer sin religion, og igjen så bunner det også i angst for det ukjente.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-07, 19:15   #44
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.785
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Syltelabber og grisehyl skal stoppe fredagsbønnen

Opprinnelig lagt inn av Nabbe, her.

Mye av skepsisen til bønnerop og bønn, ligger jo i det at mennesker i Norge faktisk tror, seriøst, at vi sier i bønneropet at "ikke-muslimer skal dø" eller "død over ikkemuslimer" eller noe lignende. Jeg har hørt utallige versjoner, men selvsagt er ikke noe, riktig!

Det har jeg aldri hørt. Jeg kjenner riktignok ikke så mange veldig fordomsfulle mennesker, men jeg har slekt på Gjøvik ...

Endring: Bare sånn at ingen skal tro at jeg tror at alle på Gjøvik er fordomsfulle, så var det bare min egen slekt jeg snakket om. Jeg vet ingenting om hvordan folk på Gjøvik ellers er.

__________________
02 10

Sist redigert av Fluke : 28-02-07 kl 19:17. Årsak: Måtte legge til litt så ingen skulle føle seg tråkket på. :p
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-07, 19:18   #45
Nabbe
Skrekkøgle
 
Nabbe sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.534
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Syltelabber og grisehyl skal stoppe fredagsbønnen

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Nei, jeg tror ikke mennesker i Norge tror akkurat det.... jeg tror det er generell frykt for det som er ukjent som gjør at mange nordmenn ikke føler seg komfortabel dersom de ikke har full oversikt og kunnskap og kontroll med hva folk holder på med, samt at mange nordmenn ikke forstår "vitsen med" at de skal være nødt til å lytte til islamske bønnerop som er så fjernt fra hvordan nordmenn flest praktiserer sin religion, og igjen så bunner det også i angst for det ukjente.

Jeg VET at mange mennesker i Norge tror dette. Jeg er muslim selv, og har ikke tall på hvor mange ganger jeg har hørt det! Det sto i avisene også, den gangen, under siste debatten om bønnerop for en 7-8 år sia.

Nabbe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-07, 19:27   #46
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Syltelabber og grisehyl skal stoppe fredagsbønnen

Opprinnelig lagt inn av Nabbe, her.

Jeg VET at mange mennesker i Norge tror dette. Jeg er muslim selv, og har ikke tall på hvor mange ganger jeg har hørt det! Det sto i avisene også, den gangen, under siste debatten om bønnerop for en 7-8 år sia.

Jeg har heller aldri verken hørt eller lest dette.

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-07, 19:29   #47
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Syltelabber og grisehyl skal stoppe fredagsbønnen

Opprinnelig lagt inn av Nabbe, her.

Jeg VET at mange mennesker i Norge tror dette. Jeg er muslim selv, og har ikke tall på hvor mange ganger jeg har hørt det! Det sto i avisene også, den gangen, under siste debatten om bønnerop for en 7-8 år sia.

Vel, det sier vel litt om hvor snevre folk er da.... og kanskje litt paranoide også.

Jeg har i alle fall aldri hørt om noen eller noen som har kommet med den tolkningen av bønneropene. Derimot har jeg hørt reaksjoner som "Fy flate, skal man våkne av at noen tullinger står og roper på Allah og nå da! " og andre teite kommentarer.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-07, 19:30   #48
Nabbe
Skrekkøgle
 
Nabbe sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.534
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Syltelabber og grisehyl skal stoppe fredagsbønnen

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Jeg har heller aldri verken hørt eller lest dette.

Jeg husker det veldig godt fra den gangen man diskuterte om man skulle tillate bønnerop i Oslo eller ikke.

Nabbe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-07, 19:40   #49
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Syltelabber og grisehyl skal stoppe fredagsbønnen

Opprinnelig lagt inn av Nabbe, her.

Jeg husker det veldig godt fra den gangen man diskuterte om man skulle tillate bønnerop i Oslo eller ikke.

Jeg bodde i Gamlebyen, 200 meter fra moskéen på Tøyen i Oslo, i 9 år. Jeg husker byggingen av moskéen og jeg husker debattene rundt den veldig godt. Vi hadde t.o.m. flere møter i borettslagene der omkring vedr. bønnerop, moskéer osv.
Jeg hørte ALDRI noen nevne at de trodde at bønneropene inneholdt noe av det du beskriver, men at folk generellt sett var skeptiske, fordi de trodde det ville åpne for at de kunne rope til alle døgnets tider,hele uken, hver dag osv. og at Oslo nærmest ville bli overfylt av moskéer og bønnerop,at folk knapt kom til å høre sin egen stemme av alle bønneropene og andre typiske overdramatiseringer (som følge av folks uvitenhet).

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-07, 19:58   #50
Callisto
Bør lage seg en tittel selv
 
Callisto sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bergen
Innlegg: 1.235
Callisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populær
Standard

Sv: Syltelabber og grisehyl skal stoppe fredagsbønnen

Så halveis på Tabloid i kveld hvor han fra Demokratene deltok.

Han fremsto ikke som veldig glup akkurat!

__________________
Snuppa feb '05 og Minisnuppa aug '08
Callisto er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-07, 21:32   #51
Pippilotta
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Syltelabber og grisehyl skal stoppe fredagsbønnen

For meg må de gjerne hyle vettet av seg på Torgallmenningen, jeg syns synd i de som bor i nærområdet. Og det hadde jeg ment om det sto en prest der og.

Og så en liten avsporing: Hvorfor ender ALLE diskusjoner med at de og de personene er så dumme,teite,har lav iq osv osv? Til stadighet får man høre at Frp'ere er så fordomsfulle osv... Så hvorfor sier de det da? At andre mennesker er dumme? Er man virkelig DUM fordi man har ulike meninger?

  Svar med sitat
Gammel 28-02-07, 21:35   #52
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.863
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Syltelabber og grisehyl skal stoppe fredagsbønnen

Noen meninger må man nesten være litt dum for å ha.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-07, 21:43   #53
Pippilotta
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Syltelabber og grisehyl skal stoppe fredagsbønnen

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Noen meninger må man nesten være litt dum for å ha.

Ja, men det mener da garantert en del om andre partier og. Men det kan jeg ikke si, for jeg har lovet å jekke meg ned.

  Svar med sitat
Gammel 28-02-07, 21:47   #54
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.863
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Syltelabber og grisehyl skal stoppe fredagsbønnen

Jeg tror f.eks. man må være objektivt dum for å mene at utenlandsadopterte skal utvises fra Norge når de fyller 18, sånn som Nasjonaldemokratene(?) gikk ut og sa.

Men "Å, så teit! Molle!" er selvsagt ikke noe vinnerargument, det er ikke det.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-07, 21:48   #55
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Syltelabber og grisehyl skal stoppe fredagsbønnen

I følge min samboer hadde den glitrende gløgge fyren som har foreslått dette vært FN-soldat i Afrika et sted, og der hadde det visstnok funket veldig bra å spre folkemengder ved å hyle som en gris, kunne demokraten fortelle. Da hadde alle løpt sin vei.



Ja, mon det. De er vel ikke dummere i Afrika enn at de stikker når en fyr i blå beret hyler som en gris og vifter med geværet.

Han kaster jaggu glans over FN-soldater, må jeg si.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-07, 21:50   #56
Pippilotta
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Syltelabber og grisehyl skal stoppe fredagsbønnen

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

I følge min samboer hadde den glitrende gløgge fyren som har foreslått dette vært FN-soldat i Afrika et sted, og der hadde det visstnok funket veldig bra å spre folkemengder ved å hyle som en gris, kunne demokraten fortelle. Da hadde alle løpt sin vei.



Ja, mon det. De er vel ikke dummere i Afrika enn at de stikker når en fyr i blå beret hyler som en gris og vifter med geværet.

Han kaster jaggu glans over FN-soldater, må jeg si.


Jeg så ikke selve innslaget selv, men det der virker jo direkte rasistisk.
FN-soldater gjør vel stort sett en god jobb, jeg er jo gift med en....

  Svar med sitat
Gammel 28-02-07, 21:53   #57
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Syltelabber og grisehyl skal stoppe fredagsbønnen (Dagbladet / BA)

Uten å ha satt meg mer inn i saken enn det jeg hørte på radioen i morrest, så kjenner jeg at jeg blir harm!

Kan man virkelig være så respektløs i forhold til andres religion? - Jeg er sikker på at levende ord i bergen har konserter på togalmeningen uten at noen henge ropp noe som helst..

Jeg håper av hele mitt hjerte at dette kun var et idiotisk, tøysete og totalt ugjennomtenkt forslag...

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-07, 21:54   #58
Pippilotta
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Syltelabber og grisehyl skal stoppe fredagsbønnen (Dagbladet / BA)

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Kan man virkelig være så respektløs i forhold til andres religion? - Jeg er sikker på at levende ord i bergen har konserter på togalmeningen uten at noen henge ropp noe som helst..

Da tror jeg det hadde blitt oppstandelse,du, for de har ikke et godt ry på seg i Bergen by!!!

  Svar med sitat
Gammel 28-02-07, 21:55   #59
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Syltelabber og grisehyl skal stoppe fredagsbønnen

Opprinnelig lagt inn av BitterKjerring, her.

Jeg så ikke selve innslaget selv, men det der virker jo direkte rasistisk.
FN-soldater gjør vel stort sett en god jobb, jeg er jo gift med en....

Rasistisk?

Jeg synes denne mannen er en rasist som mente han kunne skremme og spre "negrer i folkemengder" slik man hosjer vekk apekatter.

Jeg presiserer:
Denne mannen er en skam for FN-styrkene og andre FN-soldatene. Har jeg sagt NOE kritisk om FN-soldater? Nei, jeg skrev at de andre måtte være veldig flaue over ham.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-07, 21:57   #60
Pippilotta
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Syltelabber og grisehyl skal stoppe fredagsbønnen

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Rasistisk?

Jeg synes denne mannen er en rasist som mente han kunne skremme og spre "negrer i folkemengder" slik man hosjer vekk apekatter.

Jeg presiserer
Denne mannen er en skam for FN-styrkene og andre FN-soldatene. Har jeg sagt NOE kritisk om FN-soldater? Nei, jeg skrev at de andre måtte være veldig flaue over ham.


Uh, nå tror jeg du misforstod meg....
Jeg snakket ikke om det du skrev, så derfor skrev jeg at jeg ikke hadde satt meg inn i saken og. Meningen var at saken om mannen var rasistisk.
Ikke ha så såre tær, Mim. Jeg er ikke ute etter deg!!


Sist redigert av Harriet Vane : 28-02-07 kl 21:59. Årsak: endret over, endret sitatet
  Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no