Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Jeg savner støvsugerspenningen, jeg

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-06-11, 21:57   #21
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg savner støvsugerspenningen, jeg

Hvis dere trenger litt action så er det jo bare å delta i "antall ryktepoeng for tilgang til markedsplassen tråden". :innser at jeg også har en F5-kveld:

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-11, 22:19   #22
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.004
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jeg savner støvsugerspenningen, jeg

Direkte inne fra eksamensinnspurten: Etter å ha kuttet og kuttet i en av tekstene mine så den gikk ned fra 1500+ til 1102 ord og nærmet seg 1000-ordsgrensa, oppdaget jeg etter en tur på forumet til studiet at jeg ikke hadde nok med om en av delene, så nå har lengden steget til 1232 ord. Riktignok har foreleseren sagt at det er greit å gå litt over så lenge jeg
- ikke overstiger 1500 ord og
- bare sier ting som er ViktigTM og RelevantTM og Ikke OverflødigTM
Det er den siste der som bekymrer meg noget.

Ingen støvsugerposedemontering riktig ennå, da.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-11, 22:22   #23
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg savner støvsugerspenningen, jeg

Jeg som nå var overbevist om at Albertine savnet de gamle Stompa-filmene.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-11, 23:17   #24
Schnuppa
Livsnyter
 
Schnuppa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.507
Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Jeg savner støvsugerspenningen, jeg

Støvsugerposedemontering, støvsugerposedemontering, støvsugerposedemontering, STØVSUGERPOSEDEMONTERING! :stemmer takfast i:

Jeg skummet bare gjennom tråden i etterkant og ser helt klart hvilken spenning som utspant seg for dere som tok'an live!

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-11, 23:23   #25
Morella
Superbasinella
 
Morella sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.640
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Jeg savner støvsugerspenningen, jeg

Jeg forstår hva du mener. Noen hverdagstråder kan være uutholdelig spennende, men de kommer dessverre ikke så ofte. Og hadde de gjort det så hadde de nok ikke vært like spennende.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no