Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Jeg vil gjerne spise fisk, men liker ikke fiskesmak. Hva spiser jeg?

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-02-12, 15:00   #1
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.010
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Jeg vil gjerne spise fisk, men liker ikke fiskesmak. Hva spiser jeg?

Det går liksom i fiskeboller her..

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 09-02-12, 15:02   #2
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg vil gjerne spise fisk, men liker ikke fiskesmak. Hva spiser jeg?

Jeg liker heller ikke fisk. Jeg KAN spise laks. Og jeg begynner faktisk å lære meg å smake litt på rå laks (sushi)

Hvit fisk orker jeg ikke, ei heller i fiskegrateng eller fiskekaker, så det er ikke så mye tips å få fra meg.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-12, 15:02   #3
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.809
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg vil gjerne spise fisk, men liker ikke fiskesmak. Hva spiser jeg?

Fiskekaker, fiskepudding? Fiskegrateng?
Er det all fisk du ikke liker? Det er jo stor forskjell på smak på feks torsk, laks og tunfisk.

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-12, 15:04   #4
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.010
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg vil gjerne spise fisk, men liker ikke fiskesmak. Hva spiser jeg?

Opprinnelig lagt inn av Mex, her.

Fiskekaker, fiskepudding? Fiskegrateng?
Er det all fisk du ikke liker? Det er jo stor forskjell på smak på feks torsk, laks og tunfisk.

Jeg tør ikke smake før jeg vet at det ikke har den smaken jeg opplever som veldig fiskeaktig. :fobi:

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 09-02-12, 15:05   #5
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg vil gjerne spise fisk, men liker ikke fiskesmak. Hva spiser jeg?

Hvis du lager fiskebollene selv så er det jo mulig å få i seg litt fisk.

Ellers anbefaler jeg å forsøke med litt ihjelstekt laksefileter. Slike uten bein og skinn og andre mystiske saker.. Jeg tror de fleste liker det.
Og hvis laks går greit er det mye bedre med fiskegrateng av laks enn av hvit fisk.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-12, 15:06   #6
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.844
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg vil gjerne spise fisk, men liker ikke fiskesmak. Hva spiser jeg?

Vi har en liten fiskehater i hus, kan skrive litt om hva som funker her. Hva med fiskegrateng? Lager du den selv velger du hvor mye fisk du vil ha opp i, og hva annet du ønsker. Stekt seifilet med løk er godt, mildt og rent i smaken. Ellers kan du ta fiskefileter i ildfast form, helle over hollandaisesaus, litt ost på toppen og inn i ovnen. Eventuellt ha kokte poteter og grønnsaker i den ildfast formen. Server med poteter og masse grønnsaker. Vi kjøper også gode, grove fiskekaker på fiskeutsalget.

Drømmedama er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 09-02-12, 15:08   #7
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg vil gjerne spise fisk, men liker ikke fiskesmak. Hva spiser jeg?

Ja, laks kan ha en kjøttaktig smak, gjerne hvis den er litt tør. Jeg skulle ønske jeg synes f.eks. torsk var kjempegodt, men jeg greier rett og slett ikke å svelge det.

Jeg har planer om å lage fiskepinner av laks, kanskje det kan være noe?

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-12, 15:10   #8
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg vil gjerne spise fisk, men liker ikke fiskesmak. Hva spiser jeg?

Grove fiskekarbonader, med masse grønnsaker, sopp, bacon, etc i?

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-12, 15:11   #9
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg vil gjerne spise fisk, men liker ikke fiskesmak. Hva spiser jeg?

Laks som er stekt for lenge kan begynne å smake tran, og det er ihvertfall ikke godt. Jeg liker vanligvis fisk veldig godt, men fikk ekstremt aversjon mot det i siste svangerskap. Det satt i en god stund etterpå. Da syntes jeg den beste måten å spise fisk på var der smaken ble litt kamuflert av andre smaker, gjerne litt sterke. Til laks er det for eksempel godt med en salat av små terninger av mango, avokado, rødløk, chili og tomat, og så mye rømme til.


Sist redigert av Filifjonka : 09-02-12 kl 15:17.
Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-12, 15:13   #10
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg vil gjerne spise fisk, men liker ikke fiskesmak. Hva spiser jeg?

Da spiser du sushi. Fisk smaker bare fisk når den er kokt eller stekt.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-12, 15:17   #11
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Jeg vil gjerne spise fisk, men liker ikke fiskesmak. Hva spiser jeg?

Som Filifjonka seier - litt smak kan hjelpe! Laks er godt med tacopulver på, steikt i terningar på panne. Server som taco.

Laks kan du rekke i ei panne med vatn nokre minutt, rense den fri for bein og mose det ferdig kokte kjøttet med eit egg, litt løk, strøkavring, salt og pepper. Bruk ein gaffel til å røre alt saman. Klapp det saman til burgerar og gi dei ei rask steikeskorpe på ei panne. Server med burgerbrød, salatblad, agurk og ein kvit dressing, f.eks yogurtdressing. Ein dressing laga av matyogurt, pressa kvitløk, sitronsaft, litt sennep og dill er kjempegodt til.

__________________
Jente 2003 og gut 2005
Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-12, 15:19   #12
Miromurr
Tøff i frakk
 
Miromurr sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.016
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Jeg vil gjerne spise fisk, men liker ikke fiskesmak. Hva spiser jeg?

Spis fisken ferskest mulig, pøs på med krydder og saus.

__________________
Rabalder -07, Sjarmøren -09, Mini -17
Join the nerds, we have pi
Miromurr er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-12, 15:22   #13
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Jeg vil gjerne spise fisk, men liker ikke fiskesmak. Hva spiser jeg?

Eg er gift med ein som er veldig glad i fisk og van med fersk fisk. Eg har gitt opp på fisk frå frysedisken. Eg syns det smakar heilt fint, men han brekker seg ved bordet. Gjeld særlig feit fisk, slik som laks.
Islending og utskjemt. Han har lite godt å seie om norsk fisk er eg redd... men stort sett treff vi blink når vi kjøper fersk fisk frå ein god butikk. Ikkje allltid den er fersk, men sjangsen er i alle fall betre.

__________________
Jente 2003 og gut 2005
Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-12, 15:23   #14
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.809
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg vil gjerne spise fisk, men liker ikke fiskesmak. Hva spiser jeg?

Disse laksefileene er veldig gode:

og gir litt annen smak enn bare smaken av laksen.

Ellers kan jeg også virkelig anbefale fiskeburgere. Disse spiser vi mye av:

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-12, 15:25   #15
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Jeg vil gjerne spise fisk, men liker ikke fiskesmak. Hva spiser jeg?

Her er forresten oppskrift på noko som ungane mine sluker. Dei elskar hyse som er steikt på denne måten. Appelsin er underlig godt til!

__________________
Jente 2003 og gut 2005
Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-12, 15:29   #16
Miromurr
Tøff i frakk
 
Miromurr sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.016
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Jeg vil gjerne spise fisk, men liker ikke fiskesmak. Hva spiser jeg?

Jeg er også gift med en fiskekresen mann oppvokst på yttersida (og jeg er kresen selv også), han er veldig glad i fisk men vi kan ikke kjøpe i frysedisken eller fiskedisken i vanlige butikker. Fiskebutikkfisk kan gå, men da må vi ringe for å høre når de får helt ferske leveranser. Lofoten fiskekaker går til nød, men det er ganske sterk fiskesmak av de også synes jeg. Heldigvis har vi blitt kjent med en fisker, så nå kan vi også ha fisk til middag.

__________________
Rabalder -07, Sjarmøren -09, Mini -17
Join the nerds, we have pi
Miromurr er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-12, 15:43   #17
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.872
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg vil gjerne spise fisk, men liker ikke fiskesmak. Hva spiser jeg?

Noen av det som fungerer bra her er:
- stekt laksefilet (stekt fisk smaker bedre enn kokt) med god rømmedressing med gressløk og sitron
- hjemmelagede fiskekaker hvor man blander like mengder kokt most potet med fisk kokt i melk tilsatt hel pepper og laurbærblad, samt hakket gressløk eller purre, salt og pepper, litt smør og evt litt av melken fra kokingen. Disse formes til kaker som settes kaldt en halvtimes tid før de paneres, dvs dyppes først i vispet egg og så i loffsmuler, og stekes i panne. Nydelig!)
- "vanlige" fiskekaker tilsatt purre og hvitløk, ekstra smak tar bort fiskesmaken
- hjemmelagede fiskepinner, dvs fiskefilet etter eget ønske som skjæres i passe biter og dyppes først i mel, så i vispet egg og til slutt i loffsmuler, før de stekes.

Og til slutt, bruk fersk fisk fra fiskedisken. Frossen fisk fra frysedisken, selv rene fileter, smaker ikke det samme.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-12, 16:17   #18
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.513
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg vil gjerne spise fisk, men liker ikke fiskesmak. Hva spiser jeg?

Jeg er heller ikke glad i fisk, men kveite syns jeg er godt, og den smaker ikke sånn typisk fiskesmak. Stekt med masse krydder er best.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-12, 17:03   #19
skyfri
.
 
skyfri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 3.330
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Sv: Jeg vil gjerne spise fisk, men liker ikke fiskesmak. Hva spiser jeg?

Opprinnelig lagt inn av Miromurr, her.

Jeg er også gift med en fiskekresen mann oppvokst på yttersida (og jeg er kresen selv også), han er veldig glad i fisk men vi kan ikke kjøpe i frysedisken eller fiskedisken i vanlige butikker. Fiskebutikkfisk kan gå, men da må vi ringe for å høre når de får helt ferske leveranser. Lofoten fiskekaker går til nød, men det er ganske sterk fiskesmak av de også synes jeg. Heldigvis har vi blitt kjent med en fisker, så nå kan vi også ha fisk til middag.

Jeg er også fra yttersida men har flyttet langt vekk, og har det slik som din mann; jeg greier ikke fisk fra frysedisk eller fiskebil, og de eneste fiskekakene som til nød går an er Lofoten.
Jeg drømmer om den ferske fisken jeg vokste opp med, og angrer på at jeg ikke satte mer pris på dette da jeg var yngre.

:ikke så hjelpsom:

skyfri er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 09-02-12, 17:19   #20
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg vil gjerne spise fisk, men liker ikke fiskesmak. Hva spiser jeg?

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Da spiser du sushi. Fisk smaker bare fisk når den er kokt eller stekt.

Det hadde jeg tenkt å foreslå også. Man vil kanskje kunne tenke at sushi smaker mer fisk enn noe annet, men det er motsatt. Prøv!

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no