Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Bergensskolen strammer inn permisjonsreglene

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-09-13, 09:43   #541
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.589
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bergensskolen strammer inn permisjonsreglene

Bare av nysgjerrighet;

Hvor kommer egentlig dette Høtte-utrykket fra? Er det sånn fint-folk-fra-Bergen-dialekt? Har aldri hørt det her på østlandet.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-13, 09:48   #542
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bergensskolen strammer inn permisjonsreglene

Viktige møter fredag kl 14 er vanlig i min jobb. Faktisk har vi brukt å ha et fast møte omtrent da, nettopp fordi det er et tidspunkt som det er ganske lett å frigjøre poliklinikkleger fra fordi ingen vil komme til legen fredag ettermiddag.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-13, 09:54   #543
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.114
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bergensskolen strammer inn permisjonsreglene

I mange konsulentfirmaer så er fredag den mest bundne arbeidstiden man har. Det er den dagen man har til "interne ting", og man prøve å ikke være ute hos kunder den dagen. Så da skal alt av planleggingsmøter og medarbeidersamtaler og markedsarbeid og kontormøter og hvahardu gjøres. Jeg kjenner mange i slike firmaer som ofte har problemer med å komme seg ut av dørene fra kontoret før nærmere 6 om ettermiddagen på fredagen.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-13, 09:54   #544
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.114
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bergensskolen strammer inn permisjonsreglene

Se, da fikk to TO arbeidsplasser, Rine. Pluss den skolen mine barn går på, faktisk.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-13, 09:57   #545
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.614
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bergensskolen strammer inn permisjonsreglene

Dere kaster dere over rines åte gang på gang, gitt.

__________________
2006 og 2009
Zulu er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 26-09-13, 09:57   #546
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bergensskolen strammer inn permisjonsreglene

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Viktige møter fredag kl 14 er vanlig i min jobb. Faktisk har vi brukt å ha et fast møte omtrent da, nettopp fordi det er et tidspunkt som det er ganske lett å frigjøre poliklinikkleger fra fordi ingen vil komme til legen fredag ettermiddag.

Jepp her også. Planlegger neste uke da.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-13, 09:58   #547
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bergensskolen strammer inn permisjonsreglene

Opprinnelig lagt inn av Zulu, her.

Dere kaster dere over rines åte gang på gang, gitt.

Vel, om man ikke svarer ordentlig og saklig på det hun slenger ut av påstander så tar hun det til inntekt for at hun har rett.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-13, 10:01   #548
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.603
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bergensskolen strammer inn permisjonsreglene

Vi har begge jobber der det oftest går greit å avpsasere på fredager eller mandager for den del. Vi har også gjort det en god del ganger. For å dra på hytta. Det hender også at mannen jobber der siden han fint kan jobbe hvor som helst bare han har netttilgang. Dette er jo uproblematisk så lenge vi har bhg-barn bare. Fra neste år kan vi jo ikke det lenger. Vi kommer til å slite mest i forbindelse med samvær. At det er forskjellige skoleruter her og der datteren til mannen bor. Det er skikkelig kjipt og aner ikke hvordan vi skal løse det.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-13, 10:02   #549
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.589
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bergensskolen strammer inn permisjonsreglene

Vi har slækkedag på fredag, vi. Digre skåler med smågodt, biljard og vinlotteri. Og karbonader til lunsj. Sjelden møter og lett å få avspasert.

Hvilken relevans har det egentlig til denne tråden? :falt av:

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-13, 10:13   #550
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.497
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bergensskolen strammer inn permisjonsreglene

Vi unngår møter på fredager. Og hvis vi må, hvertfall ikke etter lunsj. Og ikke før lunch på mandager heller. Og sjelden før ni eller etter tre. Jeg avspaserer stort sett når det passer meg.

Jeg er lærer. Neida.

:bidrar:

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-13, 11:19   #551
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bergensskolen strammer inn permisjonsreglene

Fredag på min arbeidsplass er veldig delt alt ettersom hva man jobber med. Det er en yndet dag for hjemmekontor, og det er en yndet dag for oppsamling av møter man aldri får tatt ellers. Sjefer, leger og den slags får man lettere ta i sent fredag enn ellers i uken.
Det er lettere å dra tidlig fra jobb alle de andre dagene, i grunn.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-13, 11:26   #552
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.114
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bergensskolen strammer inn permisjonsreglene

Der jeg er nå er fredag en dag for halv dag, hjemmekontor eller hyttekontor. Store forskjeller, altså.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-13, 11:34   #553
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bergensskolen strammer inn permisjonsreglene

På min jobb er fredag ettermiddag det tidspunktet folk helst vil ha oss til å jobbe for seg. Ergo er det sjeldent tid til møter akkurat da. Da er vi bundet opp i andre og mer presserende ting.

Fredag er heller ikke en spesiell dag når man uansett skal jobbe helg.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-13, 12:03   #554
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.824
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bergensskolen strammer inn permisjonsreglene

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Nei, nå lyver du. Akkurat som jeg gjorde da jeg sa at jeg kjente torsdagshyttefolk som tok ungene ut av skolen, iallfall i følge Pøbelsara.



Si meg en eneste arbeidsplass som har tunge, tankekrevende møter helt på tampen av arbeidsuka hvis de ikke må. (Som i at det har oppstått noe som må være klart til mandag morgen.) Ærlig talt.

Jeg synes bare det er SÅ FORBASKA IRRELEVANT for hele denne disksusjonen hva lærere gjør og ikke gjør! Skal vi liksom legge møtevirksomheten til fredag etter 14.00 for høttehfolkene sin skyld også nå?!

Seriøst, Rine. Jeg har ikke beskyld deg for å lyve. Hvis du skal diskutere så kan du jo prøve å forholde deg til det som blir skrevet. Jeg har ikke hevdet at du løy, jeg har satt spørsmålstegn ved om det virkelig er en stor del av problemet. Og påpekt at det faktisk er en god del folk som ikke kan skalte og valte med tiden sin som de vil, selv om noen kan det.

Og hvem er egentlig Høttehfolket?

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-13, 13:10   #555
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bergensskolen strammer inn permisjonsreglene

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.


Og hvem er egentlig Høttehfolket?

Det er dem som trives med sånt som dette:

Sitat:

One day this place will be mine
Only split it with my brother, sister, father, uncle and his lover!
And if you like to piss outside..
This is definitely the place for you
Mmm
‘Cause I’ve been pissin’ over here
And pissin’ over there
One time I even pissed over here!
But you should never ever shit outside
We have a small, separate cabin
For that kind of stuff!


Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-13, 16:48   #556
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bergensskolen strammer inn permisjonsreglene

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Der jeg er nå er fredag en dag for halv dag, hjemmekontor eller hyttekontor. Store forskjeller, altså.

Selvsagt er det forskjeller, men selv om noen her har skrevet at de har møter fredag etter 14.00, er jeg rimelig sikker på at det er unntaket, ikke regelen. Det er vanskelig å få legetimer, frisørtimer eller gud forby kontakt med noen i en eller annen offentlig instans fredag ettermiddag, iallfall. Selvsagt skjønner jeg at fredag er en mer yndet dag for hjemmekontor enn andre dager, men det jeg ikke skjønner er hvorfor dette godet (tidlig fredag, ingen lærere har hjemmekontor) er noe man unner lærere mindre enn andre yrkesgrupper.

Ordet "høttah" har jeg lest mange ganger på FP, men hadde vel ikke trodd at jeg kom til å bruke det særlig mer enn den ene gangen selv. Så feil kan man ta.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-13, 17:31   #557
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bergensskolen strammer inn permisjonsreglene

Opprinnelig lagt inn av rine, her.




Si meg en eneste arbeidsplass som har tunge, tankekrevende møter helt på tampen av arbeidsuka hvis de ikke må. (Som i at det har oppstått noe som må være klart til mandag morgen.) Ærlig talt.

Jeg synes bare det er SÅ FORBASKA IRRELEVANT for hele denne disksusjonen hva lærere gjør og ikke gjør! Skal vi liksom legge møtevirksomheten til fredag etter 14.00 for høttehfolkene sin skyld også nå?!

Ehh, det er da slett ikke uvanlig. Vi har møter også, men min arbeidstid og mine gjøremål er de samme fredag klokka fem som mandag eller tirsdag klokka fem.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-13, 19:06   #558
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.236
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bergensskolen strammer inn permisjonsreglene

Det var jeg som begynte med Høttah. Som hytten min faktisk heter.

(Ihvertfall mener jeg at jeg fant på det helt selv da jeg startet med det, da, men jeg er jo en ivrig stjeler, så hvem vet. )

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-13, 21:14   #559
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bergensskolen strammer inn permisjonsreglene

Er Høttah navnet på hytten din? Var det egentlig bare deg jeg snakket om hele tiden?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-13, 21:26   #560
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bergensskolen strammer inn permisjonsreglene

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Er Høttah navnet på hytten din? Var det egentlig bare deg jeg snakket om hele tiden?


Det er Candy sin høtteh som er Høttah.
Etter det jeg finner var hun den første som brukte det på FP, juli 2008.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no