Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Vanlig med tørketrommel i 1977?

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-07-16, 23:08   #81
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.400
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vanlig med tørketrommel i 1977?

Opprinnelig lagt inn av oslo78, her.

Vi har ikke ennå... Kommer aldri til å kjøpe tror jeg. Ingen hadde det da jeg var liten.

Ingen hadde da jeg var liten heller. Født i 72. Jeg har nå.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-16, 09:02   #82
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vanlig med tørketrommel i 1977?

Mine foreldre kjøpte tørketrommel i 76 (året etter storesøster ble født). De sier det var ganske vanlig at folk rundt dem kjøpte tørketrommel etter hvert som de fikk barn.
Da jeg ble bleiefri i 1980 kvittet de seg med maskina, og har aldri hatt tørketrommel siden.

Jeg har heller aldri hatt tørketrommel.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-16, 10:34   #83
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vanlig med tørketrommel i 1977?

Nei, jeg tror det vanlige var å ikke ha tørketrommel. Det var sikkert en del som hadde det i 1977, men det fantes flere som ikke hadde. Jeg tror min familie kjøpte tørketrommel på midten av 80-tallet.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-16, 15:37   #84
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.239
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Vanlig med tørketrommel i 1977?

Jeg var jo ikke så gammel i 1977, men kan ikke huske at noen jeg kjente hadde tørketrommel. Første gang jeg hørte om produktet var rundt 1985, da besteforeldrene mine fikk en i gave av min onkel. Tørkeskap var det mange som hadde før det.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-16, 18:19   #85
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.837
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vanlig med tørketrommel i 1977?

Jeg var diskutert dette med søsteren min, og hun minnet meg på hvor vanskelig det var å finne noen med tørketrommel omtrent rundt denne tiden. Jeg hadde dunjakke som måtte vaskes og tromles, og vi endte opp med å levere på renseri fo vask og trolling med tennisballer fordi hi ikke kunne oppdrive noen med tørketrommel. Dette var mellom 1977 - 1980.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-16, 18:26   #86
Spoon
med mange baller i lufta
 
Spoon sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Innlegg: 3.322
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vanlig med tørketrommel i 1977?

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Vi hadde ihvertfall tørkeskap. Tror de har det ennå. Slutter jo aldri å fungere. Mikroovn fra 1990. Funker ennå.

Samme her Mine foreldre har aldri hatt tørketrommel. Hadde en halvautomatisk vaskemaskin da jeg var liten, og den hadde en veldig god sentrifuge.

__________________
Storesøster desember-05, Lillesøster april-08
Spoon er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no