Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Moms og toll på glukosamin til 159 kr fra Shopping4net?

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-08-16, 08:53   #1
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.854
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Moms og toll på glukosamin til 159 kr fra Shopping4net?

Oppdretteren vår mener hunden bør få glukosamin. Vi har gitt han det fra valp til 15 mnd alder. Han har ingen problemer med ledd, og han får fiskeolje som skal smøre leddene. Det er jo så utrolig dyrt i Norge.

Hvis jeg bestiller en boks med glukosamin til kr 159 på shopping4net, må jeg betale mer enn porto da? Altså moms og toll?

Det står at bestemte kjøpsbetingelser gjelder, men jeg trodde det gjaldt først over en viss grense, 350 kr inkl vare og porto?

En annen ting; mener dere jeg trenger gi glukosamin til en frisk 17 mnd hund som får fiskeolje hver dag?

http://www.shopping4net.com/no/Helse...Glukosamin.htm

__________________
When you know better, you do better.
Ine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 10-08-16, 09:12   #2
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.053
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Moms og toll på glukosamin til 159 kr fra Shopping4net?

Om verdien inkl frakt er over 350 kroner må du betale moms, men jeg tolker regelverket slik at det ikke er tillatt å importere legemidler til dyr.


http://www.legemiddelverket.no/Impor...r/default.aspx

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no