Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Spinnoff: innetider for tenåringer

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-06-19, 10:03   #41
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.787
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spinnoff: innetider for tenåringer

Innetiden avhenger av hvor de er og hvem de er sammen med. Henger de rundt husene kan de være nye lenger enn om de henger andre steder rundt her. De må svare når jeg sender melding og komme hjem til avtalt tid, hvis ikke vi avtaler noe annet. Jeg trenger ikke beskjed hver gang de forflytter seg, men drar de på annen tur vil jeg vite det. Sånn at de drar til byen hvis de skulle til en venn.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-19, 17:16   #42
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.912
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Spinnoff: innetider for tenåringer

Opprinnelig lagt inn av trøtt, her.

Ikke for sent prøvde jeg på jentungen min i fjor (17/18 år) og da kom hun hjem 20.30. Hun ante ikke hva ikke for sent var.

Vi har snakket om hva «ikke sent» betyr. Hadde en sånn episode hvor hun kpm hjem kl.23:30 en hverdag og mente det var ikke seint.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-19, 18:09   #43
IOA
WF: BNBE
 
IOA sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.208
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Spinnoff: innetider for tenåringer

Min er til tider veldig mye ute, men vi har ingen fast tid. Det avhenger av hvor hun er, hvem hun er sammen med, og sesong/vær/mat/lekser osv. Ofte spør jeg henne når hun har tenkt å komme hjem. Hvis hun svarer et tidspunkt jeg syns er greit, får hun lov til det. Da tror hun at hun har bestemt selv.

I perioder har vi hatt mye forseintkomming, noe som resulterte i en del trekk i ukepengene. Vi har også hatt perioder med mye spørsmål om hun kan være ute lengre, hvor hun ringer etter at hun har gått. Jeg er ikke veldig begeistret for at hun er ute etter kl 21 på hverdager, og ikke etter kl 22 i helgene, i hvert fall ikke hvis det er snakk om å fly rundt. For meg er det stor forskjell på å være på besøk hos noen, og å bare være ute og henge. Det er også forskjell på å være sammen med folk hun kjenner, eller «venner» fra Snapchat. Hun har er enormt kontaktnett.

__________________
IOA - stolt mamma til Snuppa feb 05 og Lillebror mai 09.
IOA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-19, 19:47   #44
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinnoff: innetider for tenåringer

17-åringen har hatt innetid hverdager 22-ish de siste årene. I helga kommer det an på hvor hun er.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-19, 21:01   #45
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Spinnoff: innetider for tenåringer

17 åring - alt etter anledning.
Han er flink til å sende meldinger. Jeg henter, og er relativt fleksibel.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-19, 09:45   #46
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Spinnoff: innetider for tenåringer

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Det var en annen tråd om temaet, men tenkte at det var greit å diskutere på mer generelt grunnlag. Jeg lurer på om jeg er veldig streng.

Har tenåringene deres innetider? Hvis ja, når? Forskjell på hverdag og helg?.

De er 13 (straks 14) 17 og 19.
Kun hun på 13 som jeg avtaler tid med, de to gangene i året hun er ute uten meg.
Gutta har aldri trengt regler på dette. Vi har avtalt fra gang til gang i spesielle tilfeller. Det jeg uansett krever er å vite hvor de er.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-19, 23:43   #47
ming
i tåkeheimen
 
ming sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.835
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spinnoff: innetider for tenåringer

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Det med å vite hvor hun er til en hver tid har jeg mer eller mindre gitt opp om dagen. På dager med finvær er de en hel gjeng som suser rundt, de bader i det ene, andre eller tredje vannet, spiller basket utenfor skolen, henger på fotballbanen, tar seg noe mat hjemme hos noen, går på butikksenteret og kjøper seg is, og tilbake til badeplass 1, 2 eller 3. Så jeg kan ikke kreve at hun skal sende meg melding hver gang de forflytter seg, de er ganske mobile og mye ute. En viss risiko, på grunn av all badingen, men jeg forventer at hun svarer innen rimelig tid når jeg sender melding og spør hvor hun er. Selv om svaret heller ikke alltid er veldig informativt (f.eks jeg: "Hvor er du?" datter: "På besøk" ). Men i andre tilfeller, hvis det er noe spesielt de skal, så vil jeg vite det hvis de plutselig ombestemmer seg. Men i disse varme dagene og kveldene som har vært så foregår det stort sett som beskrevet over.

Når jeg skriver at de skal si fra hvor de er, er det mer det å vite om de er på Rye, på Spongdal, i byen, på Heimdal, Ringvål eller Klett som er greia. At de beveger seg mellom kompiser, badesteder osv, regner jeg med. Skolekrets er så stor her ute på bygda, og det har litt å si om de er et sted det går buss eller ikke. #bøgda

__________________
2000, 2003, 2010
og engelen Guro 2011
ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-19, 23:57   #48
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff: innetider for tenåringer

Ja, drar hun til Rye eller Spongdal vil jeg gjerne ha beskjed altså.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-19, 00:25   #49
IOA
WF: BNBE
 
IOA sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.208
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Spinnoff: innetider for tenåringer

Min fjortis lurte akkurat på om hun kunne ut og henge. Jeg kom hjem fra sommerfest på jobb selv, og passerte minst 6-7 stykker fra trinnet hennes (åttende) som reket rundt i gatene litt bortenfor oss.

Svaret var nei.

__________________
IOA - stolt mamma til Snuppa feb 05 og Lillebror mai 09.
IOA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-19, 01:07   #50
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.079
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff: innetider for tenåringer

Vår 16-åring har ingen innetider, vi avtaler fra gang til gang alt etter hva hun skal. I ukedager foretrekker vi at hun er hjemme rundt 22, i helgene kan det variere fra midnatt (type filmkveld hos venner) til 01.30 (party i regi av ungdomsklubben).
Hun er en aktiv frøken med helgejobb og fotballtrening, og dager hun jobber eller trener er hun ikke hjemme før 22.30. Hun er også ekstremt opptatt av å få nok søvn og å være uthvilt, så det er så godt som ingen kamper på dette området.

Eldste var typen som mer hang ute, han måtte på samme alder være inne kl 22 i ukedager og ble hentet seinest 01.30 om han var på noe i helgene. Stort sett gikk det i spilling som måtte begrenses.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-19, 11:42   #51
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff: innetider for tenåringer

Snart nittenåringen har ikke innetider, men vi har avtale om at når han er på fest e.l i helgene skal han være tilgjengelig på telefon og ringe hvis han trenger å bli hentet. Så lenge han bor i vårt hus, gjelder samme regler som for de andre i huset, voksne eller barn: Vi forteller hverandre hvor vi går og når vi regner med å være tilbake. Sekstenåringen må være i seng innen 22.00 i ukedagene, så da gir innetiden seg litt selv. I helgene har vi ikke noen fast tid, men han må være i hus innen vi går og legger oss. Rundt midnatt pleier å være gjennomsnittet, men vi har strukket oss lenger og hentet hentet så seint som 01.30 ved spesielle tilfeller. Han får ikke lov til å ta seg hjem på egen hånd senere enn midnatt.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-19, 11:57   #52
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.154
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spinnoff: innetider for tenåringer

Ikke vært aktuelt enda. 14-åringen legger seg kl. 21 på hverdagene, 16-åringen er i seng mellom kl. 22 og 22.30 på hverdager. I helger er de lenger oppe, men har ikke vært behov for faste innetider.

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-20, 12:51   #53
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff: innetider for tenåringer

Jeg kan oppdatere denne til at vi havnet visst med 2330 som innetid igår og det kan fort bli gjengs nå i ferien ser jeg for meg. Det var visst mange som hadde etter kl 23 så...

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-20, 12:58   #54
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.823
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff: innetider for tenåringer

Vi har landet på at innetiden for 06-eren er 22.30 nå i ferien. Sånn i utgangspunktet.

Snart 18 åringen er fremdeles ingen steder, så der er ikke behovet for noen innetid.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-20, 12:59   #55
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff: innetider for tenåringer

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Jeg kan oppdatere denne til at vi havnet visst med 2330 som innetid igår og det kan fort bli gjengs nå i ferien ser jeg for meg. Det var visst mange som hadde etter kl 23 så...

Vi har havnet på det samme nå i ferien. Det er visst ganske vanlig tid, har jeg fått inntrykk av. Jeg synes det er fryktelig seint ettersom jeg har lagt meg da, men far er oppe, så det får holde.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-20, 13:12   #56
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.790
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff: innetider for tenåringer

Lillebror, som blir 16 i oktober, hadde i vinter beskjed på å være hjemme kl. 21.00 på hverdager. Tanken var at han burde være i seng i hvert fall til kl.22.00, helst litt før på skoledager. I helger var det mer etter avtale ut fra hva han skulle.

Så kom koronaen og alle var bare hjemme, men da han etter hvert begynte å gå litt mer ut ble tidene justert, både fordi skoledagen begynte seinere, men også fordi skoleveien var kortet ned til tre skritt sånn omtrent. Så fra da av har det vært 22.00 i hverdager og helger etter avtale.

Nå i ferien sier vi 23.00 som regel hver dag, men han kommer ofte hjem før. Når han er lengre ute, må det avtales og han må vekke oss (mannen min) når han kommer hjem.

Storebror og Storesøster må lukke soveromsdøra vår når de er kommet hjem på natta, sånn at om vi våkner tidlig ser vi at de er kommet hjem. Vi vil også gjerne ha beskjed på hvor de er og med hvem, og gjerne sånn omtrentlig tid for hjemkomst er planlagt hvis mulig, men det er jo info vi foreldre også gir når vi er seint ute, så det er hus-standarden for alle som er myndige.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-20, 13:13   #57
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff: innetider for tenåringer

Ligger vel stort sett på 23 for 05-eren. Med litt justeringer ved behov.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-20, 13:16   #58
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinnoff: innetider for tenåringer

04-er har, uten fast innetid. I ukene har det justert deg selv, han trener hver kveld til 21.30, og etterpå må han kjøres hjem, dusje og spise. Det har aldri vært diskutert å dra ut etterpå, da er det bare å slappe av eller lese på prøve, og så legge seg. Det er trening også freser, og i helgene er det som regel turneringer eller andre konkurranser, med tidlige morgener, så... Jeg tror han selv synes det er litt rart å ha det så fleksibelt, og sist gang han var ute en lørdag sa jeg 00.30 - det var nå rett før sommerferien. Han var hjemme 00.15. :himler:

Vi får se hvordan det blir etterhvert, men så langt er han altså så målrettet og ordentlig at det nesten er litt mye av det gode.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-20, 13:27   #59
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.841
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinnoff: innetider for tenåringer

Opprinnelig lagt inn av Chablis, her.

2006 modell må inn 20.30/21 på hverdager , i helgene har vi ikke regler foreløbig.

Ett år eldre, litt senere på hverdager. I feriene kjøret vi fortsatt ikke faste innetider, vi ser bare an hva han gjør og hvor han er.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-20, 13:32   #60
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.482
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinnoff: innetider for tenåringer

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

05 her. Jeg sa for et år eller 2 siden at han måtte være hjemme til kl 20, og sånn er det enda. Han har ikke spurt om å få være lengre ute. Han legger seg 21.30, så så mye lengre ute kan han ikke være. Om det er noe spesielt får han selvsagt være lengre ute.

Nå har det endret seg. på hverdager må han være hjemme 21, han legger seg fortsatt 21.30 og det kommer han nok til å fortsette med til han klarer å komme seg opp selv.

Nå i ferien har det vært 22.30. Jeg har spurt om hvor lenge de han er sammen med får være ute, men det aner han ikke.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no