Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Hvilke treningstights er best?

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-04-19, 11:19   #1
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.460
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvilke treningstights er best?

Jeg har følgende kriterier:
- absolutt ikke gjennomsiktige
- ikke superdyre (de må antagelig byttes ut om noen måneder)
- høye i livet og ikke skli med
- må minimum rekke til rett under kneet
- masse farger og mønstre er uaktuelt

Også må jeg kunne kjøpe dem i butikk i Oslo. Jeg har ingen anelse om hvilken størrelse jeg er. Bruker 36/38 i strømpebukser, men tipper det ikke er sammenliknbart, og har ellers ingen typer bukser, annet enn for store tur- og pysjbukser. Jeg er fremdeles ganske tjukk, så jeg trenger noe som passer selv om jeg har mage og kraftige bein.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.

Sist redigert av Input : 22-04-19 kl 11:45.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-19, 13:29   #2
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke treningstights er best?

HM har noen tights beregnet på yoga som er høye i livet og sitter godt. Min er noen år gammel, men tipper det er en variant av denne: https://m2.hm.com/m/no_no/productpage.0748566001.html

Syns HM på Stortorget har godt utvalg av treningstøy.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-19, 17:06   #3
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.460
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke treningstights er best?

Takk for tips! Linken funker ikke, men jeg skal ta en tur til butikken du nevner og titte.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-19, 18:12   #4
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.771
Blogginnlegg: 13
Bokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke treningstights er best?

Jeg er veldig fornøyd med en jeg kjøpte på h&m for en stund siden. Jeg tror kanskje den het noe med yoga? Den sklir ikke ned, er ensfarget svart og passelig høy i livet. Ikke gjennomsiktig - men jeg har korte bein, så er du gaselle kan jo det kanskje påvirke både passform og hvor tett den er.

Den kostet enten 249 eller 299, og har holdt seg fin gjennom mange vask.

Bokormen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 28-04-19, 11:00   #5
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke treningstights er best?

Jeg synes Craft også har en god balanse mellom pris og kvalitet. Finnes på G-sport, i hvert fall, antagelig på de fleste sportsbutikker.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-19, 11:07   #6
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.463
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke treningstights er best?

Min erfaring er at tights er noe man må prøve på, for det som passer for en person er ikke rett for en annen. Jeg kan ikke bruke HM sine, de sklir ned sånn at magen legger seg over kanten og det er ubehagelig å bruke.

Jeg har blitt god på å handle på salg, og har valgt meg ut 1-2 merker jeg er superfornøyd med. Det ene er Casall, som ikke er spesielt billig alltid og Frank Shorter. Begge de to har vært av god kvalitet og sitter godt på meg. Jeg liker best tights som har et snev av kompresjon, og da må man ofte litt opp i pris.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-19, 11:31   #7
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.967
Blogginnlegg: 269
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilke treningstights er best?

Du skulle ikke bare lånt noen tightser mens du går ned, da?

Jeg har litt assorterte størrelser på lager, de aller fleste med snøring i livet. Snøring hjelper veldig.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-19, 11:34   #8
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.967
Blogginnlegg: 269
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilke treningstights er best?

Mine favoritter kommer fra HM, enda jeg har dyrere og mer fancy tøy. God elastikk, snøring i livet, høyt nok liv og lomme. Gjennomsiktighet vet jeg ikke så mye om, siden jeg uansett bare bruker tekkelige underbukser under.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-19, 16:19   #9
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke treningstights er best?

Har du mulighet til å ta en tur til outleten på Vestby? Både jeg (stor og litt tjukk) venninna mi (stutttjukk) og datteren min, normalvektig ungdom, vi liker Röhnisch best alle tre. De har en en butikk det ute. Og skulle ikke det falle i smak er det andre merker der også, flere andre butikker.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-19, 16:37   #10
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.460
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke treningstights er best?

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.

Du skulle ikke bare lånt noen tightser mens du går ned, da?

Jeg har litt assorterte størrelser på lager, de aller fleste med snøring i livet. Snøring hjelper veldig.

Jo, det hadde vært fint, men nå kjøpte jeg to stykker før jeg så dette!
Jeg svetter ikke så voldsomt, så jeg trenger ikke vaske den etter hver tur. Da går det fint med to. Hadde sikkert gått fint uansett, jeg trener ikke sååååå mye liksom.


Outlet på Vestby blir for langt når jeg ikke har bil, men fant en sportsoutlet i Storgata eller noe, og der hadde de godt nok utvalg for meg.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no