Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Informasjon om hvordan mat "virker"

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-01-18, 10:12   #10
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.768
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Informasjon om hvordan mat "virker"

En kremmer er like mye kremmer om hun tilfeldigvis har en eksamen i bånn. Det er et forretningskonsept. Jeg reagerer på at hun selger opplegg, foredrag og bøker om at man kan spise seg til gode følelser og spise seg glad. Etter mitt syn hopper hun med begge beina i størrelse 54 ut i det i hvert fall jeg kjemper for, at mat er næring og ikke noe vi bruker til å regulere følelser. Hun reklamerer også for medikamentfri behandling av ADHD. I store bokstaver som en overskrift på nettsida si.

Å lage mange barn er ikke noe bevis på at man kan andre ting enn akkurat å lage barn. Gjerne hjulpet av å være godt fertil. Enten man heter Anna Wahlgren eller Berit Nordstrand.

Har like mye respekt for det som for sykepleiere som bruker den offentlige finansierte utdanningen sin til å pusher Botox.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
 

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no