Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

"Seriebutikker"

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-04-14, 21:45   #1
slaraffen
litt gøy på håret
 
slaraffen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.736
slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

"Seriebutikker"

Øh. Litt vanskelig å lage en tittel, men jeg lurer på om det ikke finnes regler for hvor mange/hvor ofte man kan starte opp/legge ned en nettbutikk?

Jeg har en hobby som gjør at jeg kjøper en del stoff (ikke av den ulovlige typen), og har etterhvert lagt merke til en person som nå akkurat har startet sin femte (eller er det sjette?) butikk. Det siste året har h*n åpnet tre butikker, den forrige var vel åpen tre måneder før den ble nedlagt , og deretter startet h*n en ny butikk med et annet navn. Hver gang blir det tull med levering/tilbakebetaling, og først stenges facebooksiden og deretter selve butikken.

Jeg synes det er frustrerende at det ikke finnes noen karantenetid (det virker i alle fall ikke slik, det gikk bare ca. tre uker mellom stenging og åpning den siste gangen), og at det heller ikke er mulig å se historikken til denne personen i B-reg. Når en butikk stenges, så forsvinner den jo bare fra registeret.

Kan man eventuelt gjøre noe for å forhindre noen i å starte samme type butikk for n'te gang?

__________________
I am a Bear of Very Little Brain, and long words bother me. - A.A. Milne
slaraffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no