Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Vi får oss kolonihage - noen flere?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-07-11, 20:52   #41
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.824
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Vi får oss kolonihage - noen flere?

Handywoman! Sette opp drivhus selv da, hadde ikke tenkt tanken engang. Tror du har grønnere fingre enn meg.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-11, 21:31   #42
Sneglo
Nøttelitens medhjelper
 
Sneglo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.155
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vi får oss kolonihage - noen flere?

Gleder meg til og se når hytta er oppe også

Syns du er grådig flink eg

__________________
-05 -07
Sneglo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-11, 21:39   #43
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vi får oss kolonihage - noen flere?

Gratulerer.
Kolonihage er veldig koselig. i lånte en i noen år.
Men kan dere ikke ha hytte større enn 15kvm?

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-12, 09:08   #44
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vi får oss kolonihage - noen flere?

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Gratulerer.
Kolonihage er veldig koselig. i lånte en i noen år.
Men kan dere ikke ha hytte større enn 15kvm?

Hytta kan ikke overstige 15 kvm nei, men så er det lov til å bygge 15 kvm terrasse i tillegg - altså lov med 30 kvm, men bare 15 kvm under tak.

Og med det svaret, nesten et år på etterskudd, så dytter jeg tråden opp igjen, all den tid det nå skjer noe igjen. Endelig!!

Ting har tatt tid, lang tid. Hytta ble levert i juni i fjor, men vi har ikke fått noen til å ta jobben med å sette den opp før nå. De vi kjenner som kan gjøre en slik jobb har ikke hatt tid, og andre igjen har skullet ha noe helt hinsides betalt. Men endelig har en kamerat selv tatt initiativ, og hytta blir transportert til kolonien i dag og han starter jobben med fundament! Han håper å ha den ferdig til påskedagene setter inn, men jeg har sagt at han må bruke den tiden det tar og ikke stresse - så lenge det blir hytte til 17. mai, ja eller SOMMEREN, så er jeg knakende fornøyd nå!

Var nede i hagen for første gang i år i går og påbegynte litt av rydde- og lukearbeidet etter vinterens herjinger, da tok jeg samtidig noen nye FØR-bilder. Både for å vise hvordan hagen ser ut en dag i mars, ekstra gøy å sammenligne etterhvert som det blomstrer og endres, og for å se forskjellen pre-hytte/hytte.



Drivhuset var jeg ganske godt igang med, men så kokte det bort. Får ta fatt på det igjen også, for opp skal det, selv om det var/er et rent helvete!

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.

Sist redigert av Bomull : 29-03-12 kl 09:16.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-12, 09:15   #45
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vi får oss kolonihage - noen flere?

Opprinnelig lagt inn av Najade, her.

At noen har seg i busker og kratt er vel hverdagskost, huff og huff!

Pføy, noen da!!!!!!!












__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-13, 12:40   #46
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vi får oss kolonihage - noen flere?

Dytter igjen, for hytte er vel på plass, mye er ferdig malt, gulv er ferdig lagt og vi har til og med fått terrasse. Nå gleder jeg meg til telen forsvinner og vi kan begynne å stelle mot vår; i mars tenker jeg vi tar opp den tråden for alvor.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-13, 12:55   #47
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.090
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vi får oss kolonihage - noen flere?

Kolonihage er herlig og jeg oppdaget denne tråden først nå... og så oppdaget jeg at Bomull er tidligere Absalone

__________________
Nooria
Storebror 2003, Mellomsøster 2006 og Minstemann august 2008.
Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-13, 13:56   #48
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vi får oss kolonihage - noen flere?

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Kolonihage er herlig og jeg oppdaget denne tråden først nå... og så oppdaget jeg at Bomull er tidligere Absalone

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-13, 14:12   #49
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.876
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi får oss kolonihage - noen flere?

Så spennende å følge med på!

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-13, 18:21   #50
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.893
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vi får oss kolonihage - noen flere?

Gratulerer!

Jeg har bodd helt inntil Hjemmets Kolonihager, og synes det holder. Men til hagen har vi sett på disse danske hyttene.
http://www.legehytten.dk/

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no